Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen sanoo: "en kerro seksikumppanieni määrää seurustelukumppanille, koska tieto ei kuulu hänelle"...

Vierailija
08.11.2015 |

Niin voinko minäkin jättää kaiken "aran" tiedon kertomatta. Eihän menneisyyden henkikökohtaiset asiat kuulu toiselle?

Olen ollut 5 eri suhteessa ja kaikissa eksynyt pettämään. Mutta eihän seuraavan naisen tätä tarvitse tietää, koska asia ei kuulu hänelle.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen on kevytkenkäinen lutka, joka häpeää menneisyyttään ja itseään.

Itse kyllä voin kertoa, pidän sitä vaan miehelle aika nolona jos kysyy. Sehän kertoo hänen omasta epävarmuudestaan.

Defenssi.

Vierailija
42/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "vahva" ja "itsenäinen" nainen antaa monien miesten nussia häntä ja hehkuttaa sitä, miten ei olla 50-luvulla ja että nainen saa "nauttia" seksuaalisuudestaan. Sitten hävetään ja kerrotaan miehelle valheita tai jopa jätetään asia kertomatta.

Eihän kukaa itseään kunnioittava nainen kehtaa kertoa: "minua on pannut 50 eri miestä".

Kumma että häpeä tuntuisi olevan miehen, ei tosiaan kannata aloittaakaan vain kiusaamisen tähden suhdetta.  Nähty semmoinenkin kun mies sai raivarin lehtiartikkelin tähden eikä edes tuntenut siinä esiintynyttä eronnutta naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljonkin asioita joita en kerro, en oo avoin kirja. Mikä on ennen tapahtunut niin se ei kuulu kellekään. Kerron sen mitä haluan . 

Vierailija
44/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa lutkahin.

Vierailija
45/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro ja jos mies kysyy niin miehen syy!! ÄiTII!!! YHYY!

Vierailija
46/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanien määrä VOI kertoa paljonkin hlön persoonallisuudesta koska on kohtuullisen iso joukko ihmisiä on hakenut hyväksyntää ja pönkkää kehnolle itsetunnolleen tai elämyshakuisuuttaan irtopanoista, eikä suinkaan pelkästä seksin ja läheisyyden kaipuusta. Ja jotkut piirteet ihmisessä eivät merkittävästi vaikka persoonallisuus sinne 30 ikävioden nurkille asti kehittyykin

Vierailija
47/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen on kevytkenkäinen lutka, joka häpeää menneisyyttään ja itseään.

Itse kyllä voin kertoa, pidän sitä vaan miehelle aika nolona jos kysyy. Sehän kertoo hänen omasta epävarmuudestaan.

Itse kysyn vain siksi, että mitä useamman miehen kanssa nainen on seksiä harrastanut, sitä todennäköisemmin hän pettää. Haluan suhteeseen uskollisen naisen kanssa.

Vierailija
48/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii siis muutu sana jäi sieltä välistä.

Vierailija
49/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka kertoo pettämisistään vaikka toinen kertoisi kaiken mitä koko elämän aikana on tehnyt? Ja kuka normaalilla itsetunnolla varustettu kyselisi seksikumppanien määrää? Aikuisilla ihmisillä on menneisyys.

Normaalista itsetunnosta en tiedä, kun "normaalia" tuntuu olevan jos jonkinlaiset ongelmat itsetunnon kanssa.

Sen sijaan minä, jolla on terve itsetunto, en alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa joka ei voi kertoa menneisyydestään ja aiemmista kumppaneistaan. Täysin mahdoton ajatuskin. Ihminen kantaa elettyä elämäänsä mukanaan, ja parisuhde tarkoittaa (minulle) sitä että jaamme elämämme keskenämme.

Olen nainen.

Vierailija
50/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani: mulle on ihan yhdentekevää sekä itseni että kumppanini seksikumppanien määrä. Samoin tuo pettämisestä kertominen - menneisyyttähän se on. Joo, todennäköisyys että muakin petetään on suuri, mutta jos olen kiinnostunut jostakusta niin otan sen riskin, oli sitten pettämiset tiedossa tai ei. En pelkää sydänsuruja vaan avoimin kortein tutustun uusiin, mielenkiintoisiin miehiin. Joskus sattuu virhearviointeja mutta sellaista se elämässä on.

Vierailija
51/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän menneisyys kuulu kenellekään, mutta jos meinaat jatkossakin pettää, niin miksi aloittaa uutta suhdetta?

Totta hemmetissä menneisyys kuuluu puolisolle. Menneisyys kertoo minkälainen ihminen olet. Ihminen muuttuu oikeasti todella vähän aikuisena enää.

Menneisyys kuuluu aina olis asia sitten parisuhteesta, työpaikasta tai vaikka politiikasta.

Vierailija
52/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa siinä on, että on kiinnostunut potentiaalisen kumppaninsa henkilö- ja ihmissuhdehistoriasta?

Vierailija
53/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen jättää samoin kertomatta että edellisessä suhteessa on pettänyt kumppania?

Logiikka tässä lienee se, että aivan kuten kumppaneiden lukumääränkin suhteen, naisella on oikeus päättää, kuuluuko tuo tieto kumppanille vai ei.

No jos ei kuulu niin ei tule suhdettakaan. Hyvin yksinkertaista. Joko on täysin rehellinen tai sitten voi painua jonnekkin muualle

Vierailija
54/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina naiselta montako miestä hän on pannut. Jos saan vastauksen, kerron luvun kolmella selvittääkseni todellisen määrän. Jos en saa vastausta, oletan sen olevan kymmenissä joka on automaattinen turn off.

Todennäköisesti tunne on aikalailla molemmin puoleinen. Jos nainen ei halua vastata kumppaneiden lukumäärää koskevaan kysymykseen luultavasti hänelle on aikalailla turn off tyyppi joka sitä kyselee. Siinä mielessä kumpikaan ei ainakaan häviä mitään.

Itselleni kyllä olisi vastenmielinen tyyppi myös hän joka tekee oletuksia mitä ihmeellisimmin perustein.

Vierailija
55/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka kertoo pettämisistään vaikka toinen kertoisi kaiken mitä koko elämän aikana on tehnyt? Ja kuka normaalilla itsetunnolla varustettu kyselisi seksikumppanien määrää? Aikuisilla ihmisillä on menneisyys.

Normaalista itsetunnosta en tiedä, kun "normaalia" tuntuu olevan jos jonkinlaiset ongelmat itsetunnon kanssa.

Sen sijaan minä, jolla on terve itsetunto, en alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa joka ei voi kertoa menneisyydestään ja aiemmista kumppaneistaan. Täysin mahdoton ajatuskin. Ihminen kantaa elettyä elämäänsä mukanaan, ja parisuhde tarkoittaa (minulle) sitä että jaamme elämämme keskenämme.

Olen nainen.

Täysin samaa mieltä.

Olen mies

Vierailija
56/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyn vain siksi, että mitä useamman miehen kanssa nainen on seksiä harrastanut, sitä todennäköisemmin hän pettää. Haluan suhteeseen uskollisen naisen kanssa.

Millään et voi laskea sitä et myöskään rakkautta.  Lakkaa kiusaamasta itseäsi.  Uskollisuus on varmaan muutakin. 

Häpeä on henkilökohtainen asia, olen itse kokenut aivan muissa asioissa sellaista.  Jos liian paljon pengot, yrität hallita naista.

Vierailija
57/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä seurustelukumppaneiden määrällä ja pettämisellä on keskenänsä? Ei mitenkään verrannolliset asiat.

Siinä mielessä ne on verrannolliset, että näköjään molemmat ovat tietoja, joita ei halua kumppanilleen kertoa, koska olettaa hänen suhtautuvan siihen negatiivisesti.

Vierailija
58/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään et voi laskea sitä et myöskään rakkautta.  Lakkaa kiusaamasta itseäsi.  Uskollisuus on varmaan muutakin. 

Häpeä on henkilökohtainen asia, olen itse kokenut aivan muissa asioissa sellaista.  Jos liian paljon pengot, yrität hallita naista.

Jos naisella on ollut useita kumppaneita niin se tarkoittaa että hän ei halua/osaa sitoutua sekä se että hän haluaa paljon seksiä. Häntä ei selvästi myöskään haittaa yhdenyön suhteet.

Kaikki nuo tarkoittaa että hän erittäin todennäköisesti pettää. Se että nainen tykkää seksistä on hyvä, mutta jos hänellä on ollut paljon kumppaneita niin se tarkoittaa että hän ei kykene hallitsemaan seksuaallisuuttaan.

Ihmisen joka on nussinut ties kenen kanssa on lähes mahdotonta ruveta normaaliin parisuhteeseen ja sitoutua siihen loppuelämäksi.

Vierailija
59/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä keski-ikäisenä miehenä en kerro enkä kysy. Käyn myös huorissa, jos huvittaa. Enkä kerro siitäkään. Ja "petän", jos huvittaa ja tilaisuus aukenee. Enkä myöskään kerro siitä mitään. Sallin naisystävillenikin samat asiat. Näistä asioista vaan en puhu edes kysyttäessä. Jos painostetaan, niin valehtelen, jos tilanne mielestäni sitä vaatii.

Waude! Taidat olla aikamoinen saalis! Heh! Et kyllä varmaan tajua sitä itse... Huoh... -Kaunis Nainen-

Minä tajuan erinomaisen koulutukseni puolesta vaikka mitä. Tajuan, että olet idiootti, jonka mielestä kukaan toinen ei tajua omaa nimeäänkään, jollet sinä sitä hänelle kerro.

Vierailija
60/69 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä keski-ikäisenä miehenä en kerro enkä kysy. Käyn myös huorissa, jos huvittaa. Enkä kerro siitäkään. Ja "petän", jos huvittaa ja tilaisuus aukenee. Enkä myöskään kerro siitä mitään. Sallin naisystävillenikin samat asiat. Näistä asioista vaan en puhu edes kysyttäessä. Jos painostetaan, niin valehtelen, jos tilanne mielestäni sitä vaatii.

Elämä on tehty elettäväksi ja ei niitä tilaisuuksia joka ilta tule. Ne on käytettävä silloin kun ne aukeaa, oli suhteessa tahi ei.

Näin on. Toinen asia, jonka olen oppinut. Pysyn erossa skitsoista.