Olipas nenäkäs tyttö bussipysäkillä
Odotin bussia pysäkillä kun siihen parin metrin päähän tuli kivan näköinen parikymppinen tyttö. Vettä tuli kaatamalla ja hänellä ei ollut sateenvarjoa, joten kävelin hänen viereen niin että sateenvarjo suojasi meitä molempia. Koitin siinä sitten jotain small talkia heittää, mutta tyttö katsoi vain nenän vartta pitkin ja vastaili kysymyksiini lyhkäsillä lauseilla. Bussi lopulta saapui ja kysyin, että saisinko sun puhelinnumeron, johon tyttö mumisi jotain epäselvää ja nousi sitten bussiin. En edes kiitosta saanut.
Ikävä kyllä tälläinen asenne tuntuu olevan aika normaali nuorten naisten keskuudessa. Ajatellaan olevan parempia kuin muut.
M34
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numeron antaminen ei ole mikään valvollisuus, haloo! Minä annan numeroni vain kiinnostaville miehille, en millekkään randomille. Eikö tuo ollut aika selvästi ilmaistu ettei kiinnosta ja siihen sinun nyt on tyytyminen.
Niin ei tietenkään ole. Ei sekään ole velvollisuus auttaa vanhaa eläkeläistä, joka on tiputtanut ruokakassinsa tielle eikä jaksa kantaa niitä, mutta kyllä se kohteliasta on. Sama juttu tässä.
AP
:DDD no ei kyllä ollenkaan sama asia
en ihmettele jos ei numeroa tippunut jos puoliksikaan näin naurettavia juttuja heitit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numeron antaminen ei ole mikään valvollisuus, haloo! Minä annan numeroni vain kiinnostaville miehille, en millekkään randomille. Eikö tuo ollut aika selvästi ilmaistu ettei kiinnosta ja siihen sinun nyt on tyytyminen.
Niin ei tietenkään ole. Ei sekään ole velvollisuus auttaa vanhaa eläkeläistä, joka on tiputtanut ruokakassinsa tielle eikä jaksa kantaa niitä, mutta kyllä se kohteliasta on. Sama juttu tässä.
AP
Ap, oletko autisti? Sosiaalisten tilanteiden tulkitsemisessasi on pahasti vikaa. Numeron antaminen ei ole mikään pikku palvelus vaan viesti kiinnostuksesta. Jos nainen ei ollut kiinnostunut, miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt antaa numero? Eihän siitä olisi seurannut kuin vaivaantuneita puheluita. Mitä edes olisit tehnyt numerolla, kun nainen ei selvästikään ollut halukas näkemään sinua uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Huono provo! Bussipykillä on muuten kaikkialla jo pleksikatot ( jopa maaseudulla) joten sitä sateenvarjoa ei enää bussia odotettaessa tarvitse pitää auki, kun voi olla sen katoksen alla. ) 34-miehet ajavat nykyisin omilla autoillaan (tai polkupyörillään) ja jos jostain syystä joutuvat bussia sattumalta käyttämään ,niin aniharvalla on kyllä sinne varta vasten otettu sateenvarjo mukanaan.
Vain idiootti muuten edes kyselisi tuolla tavalla suoraan puhelinnumeroa joltain aivan vieraalta ihmiseltä bussipysäkiltä ! (kukaan ei sitä tuolla tavalla kysyvälle näet antaisi) Yrityksesi luoda kirjallisen kuvauksen avulla edes fiktiivisesti uskottava mieshahmo (joka 'ei tajua käytöksensä törkeyttä' naista kohtaan ja kyselee sitä täällä muka hölmönä) epäonnistui nyt aivan surkeasti ja jäit siis kiinni jo toisessa lauseessasi:tytöllä olisi taatusti ollut sateenvarjo tuolla ilmalla,mutta miehellä mitä todennäköisemmin ei.
No ei ole. Esim tampereella ei kaikilla pysäkeillä ole minkään sortin katosta ja maaseudulla lähes missään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mistä lähtien numeron antaminen on ollut kohteliasta? :DD
Mitäpä kuule jos sitä tyttöä ei kiinnostanut pätkääkään ja tiesi, että antaessaan numeronsa alat pommittamaan sitä typerillä viesteillä ja puheluilla ja häntä EI kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Muuten olis mennyt ihan hyvin, mutta toi numeron kysyminen paljasti sut vanhaksi pervoksi.
Ole kohtelias, kun kerran sen osaat, mutta pyyteettömästi.
Ei se nyt sentään pervoa ole vai onko nuori nainen jotenkin sairas ja ällöttävä juttu, josta vain häiriintynyt mies voisi kiinnostua?
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sitä ei vain kiinnostanut vaha limainen ukko.
34v on vanha ja limainen? Jaaha. Olen kyllä ihan mukava ja kohtelias.
Eikä 20v nyt enää ole mikään pieni lapsi ketä tulisi suojella vanhoilta sediltä..
AP
No oothan sä nyt saatanan vanha.
N24
Eikö siinä jää bussista, jos tuossa tilanteessa alkaa numeroaan antamaan?
Mä en koskaan anna miehelle numeroa, vaan odotan saavani miehen numeron. Eli pistäppä lapulle omasi, että voit kiireessä antaa. Näin jää naiselle päätäntä valta. Jos tuokin misu jälkeenpäin vasta tajusi kohteliaisuutesi, eikä näin ollen pääse edes kiittämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan aina lehtimyynnin numeron tuollaisilla reittä hinkkaaville limaukoille.
Miehen lima-aukko? Suu ?....muu?
Hyi joku random luulee saavansa numeron limaisesti käyttäytymällä. En itsekkään antaisi. Nainen teki ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä 20v nyt enää ole mikään pieni lapsi ketä tulisi suojella vanhoilta sediltä..
AP
N24
Niin olet sinäkin verrattuna 3-vuotiaaseen tyttäreeni .
M36
Ja sun parhaat päiväs on jo mennyt, lähestyt keski-ikää.
Ap, kysyitkö tahtoiko nainen sateensuojaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
N24Niin olet sinäkin verrattuna 3-vuotiaaseen tyttäreeni .
M36
Niin? Mitä ajattelisit, kun tyttäres on mun ikäinen ja limainen vanha setä yrittää iskeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo! Bussipykillä on muuten kaikkialla jo pleksikatot ( jopa maaseudulla) joten sitä sateenvarjoa ei enää bussia odotettaessa tarvitse pitää auki, kun voi olla sen katoksen alla. ) 34-miehet ajavat nykyisin omilla autoillaan (tai polkupyörillään) ja jos jostain syystä joutuvat bussia sattumalta käyttämään ,niin aniharvalla on kyllä sinne varta vasten otettu sateenvarjo mukanaan.
Vain idiootti muuten edes kyselisi tuolla tavalla suoraan puhelinnumeroa joltain aivan vieraalta ihmiseltä bussipysäkiltä ! (kukaan ei sitä tuolla tavalla kysyvälle näet antaisi) Yrityksesi luoda kirjallisen kuvauksen avulla edes fiktiivisesti uskottava mieshahmo (joka 'ei tajua käytöksensä törkeyttä' naista kohtaan ja kyselee sitä täällä muka hölmönä) epäonnistui nyt aivan surkeasti ja jäit siis kiinni jo toisessa lauseessasi:tytöllä olisi taatusti ollut sateenvarjo tuolla ilmalla,mutta miehellä mitä todennäköisemmin ei.
No ei ole. Esim tampereella ei kaikilla pysäkeillä ole minkään sortin katosta ja maaseudulla lähes missään ei ole.
No ehkä ei sitten siellä, mutta Imatralla ja Lappeenrannassa sensijaan kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun ulkomailla (Keski-Euroopassa tarkemmin) ja kerran jättäessäni auton keskustan liepeille parkkiin alkoi sataa reippaasti. Minulla ei ollut sateenvarjoa. Odottelin sitten liikennevaloissa punaisella niin viereen tuli vanhempi herrasmies ison varjon kanssa ja saman tien olinkin jo varjon alla. Viitisen minuuttia sitten käveltiin yhdessä ja juteltiin niitä näitä, ennen kuin erottiin tahoillemme :)
Suomessa en oikein moista voisi kuvitella.
Keski-Euroopassa ollaan sosiaalisuudessa ja muutenkin kohteliaisen käytöksen osalta valovuosia Suomea edellä. Siellä hyvä tapakasvatus aloitetaankin jo lapsena. Mutta eihän siellä olekaan samalla tavalla kiljuvia ja riehuvia lapsia kuin täällä Suomessa.
Kaveri oli vuoden vaihdossa siellä ja kun tuli takaisin Suomeen niin sanoi, että kyllä "normaali" suomalainen käytös vaikutti todella tylyltä, ankealta ja välinpitämättömältä sen jälkeen, mihin oli siellä ollessaan tottunut. Sanoi, että kaikki vain tuijottelevat maahan/lattiaan eivätkä puhu yhtään mitään. Itsekin olen huomannut saman aina ulkomailla käydessä ja palatessa matkalta takaisin Suomeen.
Osittain tuota voi selittää se, että maskuliinisuuden kulttuuri on paljon voimakkaampi useissa muissa maissa. Miehiset tarpeet tunnistetaan ja prostituutio ei ole mikään syntinen suurtabu kuin körttiläisessä Suomessa. Mies ei tule yhtä katkeraksi, koska voi aina pikkurahalla saada paljon huomiota kaunottarelta eikä värjötellä vuosia kuten Suomessa. Samaan aikaan naisetkin tiedostavat ettei äksyilyllä ja huomion pihtaamisella pääse pitkälle ja suhtautuvat ystävällisesti miehiä kohtaan vakiona, koska ystävällinen käytös ei ole mikään lisämeriitti, vaan pakko jos haluaa saada ja pitää miehen, jolle kyllä riittää muutakin ei-tabutettua tarjontaa.
-Mies 29v + 1v-
Paska av-mamman provo tämäkin aloitus.
Muutenkin liikaa näitä ikisjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini.
AP
Pikemminkin kuin maito. :) harvassa on hyvännäköiset yli 30v miehet. Itse en ole nähnyt ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässähän mies vasta lähestyy uransa huippukehitystä ja useammassa urheilulajissa parhaat tulokset tehdään tuossa iässä tai vähän vanhempana. Toki joku voi suosia erilaista naaman ulkonäköä ja se kai on näkyvin muutos jos verrataan eri vuosikymmenillä olevia. Joku tykkää sileämmästä ja joku karheammasta.
-Mies 29v + 1v-
Olisitko samalla tavalla säälinyt vanhaa mummoa ja tarjonnut sateenvarjosi suojaa hänelle? No niinpä, et tietenkään.
Siksi tyttö oli nokkavan oloinen kun tiesi mitä oikeasti haluat, eli sateensuojaa vastaan olisi pitänyt antaa jotain.