Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappuna baariin päälle? ONKO tyylitietoisia auttamassa :)

Vierailija
29.04.2007 |

Olen tosi ruskettunut reissun takia, onko liian seksikästä laittaa pelkkä liivi? Alle mustat rintsikat? Liivi on topin kokoinen, joten lähinnä näkyy kaulaa ja treenatut/ ruskeat käsivarret? Paidat näyttävät oudoilta sen kanssa/ liivin alla?

Mites housut? Tiukat levenevät farkut (bootcut) ja mustat piikkarit VAI pilllit ja saappaat/slingbackit?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis molemmat mielestäni käyvät periaatteessa ihan hyvin, ne polvifarkut + saappaat tai sitten pillit ja piikkarit. Riippuu nyt periaatteessa siitä, minkä vaikutelman haluaa antaa. Itse olen hiukan orja perinteille ja aina valitsen sen ehkä konservatiivisemman vaihtoehdon, joka ehkä myös vähän naisellisempi noin perinteisessä mielessä eli ne piikkarit noiden farkkujen kanssa. Mutta aivan yhtä hyvin (persoonasta) riippuen, voi olla jopa kivemman näköinen se saapasvaihtoehto polvifarkkujen kanssa, antaa ainoastaan reteemmän tai rennomman vaikutelman. En itse ole persoonaltani kauhean cool, joten siksi suosittelen sitä perinteisempää. Mutta sinulle saattaa hyvinkin sopia paremmin tuo cool-vaihtoehto. Vaikutat ehkä vähän rennommalta kuin meikäläinen :-)

Vierailija
22/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, sinulta kysyn, mitä kicksejä saat siitä, että epäonnituneesti yrität vittuilla täällä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä en nyt mistään ymmäräkään mitään, joten olen varmaan huono kommentoimaan ;).

Vierailija
24/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä tykkäsin kovasti:))

ap

Vierailija
25/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juntteja täällä taas palstalla.. huh

Vierailija
26/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkivideo!

Vierailija
27/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ehdottomasti ne (tummat) bootcut-farkut ja piikkarit. Pillifarkut + tyköistuva liivi kuulostaa joltain mitä Michael Monroe voisi pitää, sen pinkin pantterikuvioisen stetsonin kanssa ;)

Ja pistä hiukset kiinni, joko kireälle poninhännälle tai jos on lyhyet hiukset niin vedä pinneillä tai pannalla pois kasvoilta.

Vierailija
28/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

musiikkivideo!

Vierailija
29/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laita ehdottomasti ne (tummat) bootcut-farkut ja piikkarit. Pillifarkut + tyköistuva liivi kuulostaa joltain mitä Michael Monroe voisi pitää, sen pinkin pantterikuvioisen stetsonin kanssa ;)

Ja pistä hiukset kiinni, joko kireälle poninhännälle tai jos on lyhyet hiukset niin vedä pinneillä tai pannalla pois kasvoilta.

rennon, jos ei nyt ihan monroemaista, niin ainakin hiukan maskuliinisen cowboymaisen vaikutelman.

t. ketjun aikaisempi perinteisen linjan kannattaja

Vierailija
30/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittelin nyt pillejä sun muita polvihousuja, liivejä, toppeja, piikkareita, saappaita, koruja JA LOPPUTULOS:

En laitakaan liiviä vaan päädyin seuraavanlaiseen asukokonaisuuteen:

Vaaleat hiukset loivalle kiharalle ja ponnarille (ehkä sivulle)

Todella isot ja ohuet renkaat korviin

Musta toppi, jossa pienet hihat ja leikkaus edestä " ristiin" , helma aika pitkä ja vino

Todella tummansiniset, todella istuvat pillit

Mustat piikkarit.

Kuulostaakos paremmalta kuin MikeMonroe-lookki;)? Perinteisempi, trendikäs ja naisellinen?

ap

Vierailija
31/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se aikaisempi kommentoija, ehkä numero 17

Vierailija
32/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppatakki. Itse ajattelin pistää jotakin sellaista päälleni. Olen saanut vatsani todella timmiin kuntoon raskauden jälkeen, jaksan sitä ihailla nyt jatkuvasti :D

Vierailija
33/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tykkää.

Vierailija
34/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet hoikka ja keskimittainen, siinä tapauksessa tuo valitsemasi asukokonaisuus kuulostaa ihan nappi valinnalta :) Vähän kasarimeininkiä.

t.31

Vierailija
35/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toppatakki. Itse ajattelin pistää jotakin sellaista päälleni. Olen saanut vatsani todella timmiin kuntoon raskauden jälkeen, jaksan sitä ihailla nyt jatkuvasti :D

Vierailija
36/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain amitsu-muodilta 90-luvulta:) mutta ei pahalla siis. tässä näkee, että meitä on moneen junaan;) ja jotkut jää asemalle!

ap

Vierailija
37/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedät, mikä sopii kasvoillesi parhaiten. Itse en esim. laittaisi ehkä kovin helpolla ponnaria minkään vaatteiden kanssa, sillä vaan aina koen, että lopputulos seksikkäämpi minun kasvoille, jos ei ole ponnaria. Toki jollakin voi olla ihan eri asia, ponnari sopia paremmin.

Musta toppi kuullostaa tuolla mallilla oikein hyvältä. Onko hihat siis sellaiset mini-hihat, ja miten se toppi menee ristiin siitä edestä? Ja onko sellainen ihan nuoleva toppi, meneekö ns. rullalle vyötärön kohdalta, siis farkkujen alkamiskohdasta?

Vierailija
38/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

t. 17

Vierailija
39/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Itse en esim. laittaisi ehkä kovin helpolla ponnaria minkään vaatteiden kanssa, sillä vaan aina koen, että lopputulos seksikkäämpi minun kasvoille, jos ei ole ponnaria.

Vierailija
40/99 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossahan selvästi lukee, että " ITSE AJATTELIN LAITTAA JOTAIN SELLAISTA PÄÄLLENI" viitaten toppatakkiin, moron!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi