Playboy-äiti Tannin loputon huomionkaipuu, myötähäpeä...
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110720629284_vi.shtml
Onko kenenkään muun mielestä tämä eukko aikamoinen tyrkky? Todella hyvässä kunnossa ikäisekseen ja synnyttäneeksi naiseksi, mutta tuo itsensä tyrkyttäminen menee jo mielestäni vähän yli. Mielipiteitä?
Kommentit (83)
Beckhamin mainoskuvat oli tosi tyylikkäitä. Ei se puristellut niissä pallejaan, kuten Tannilla puristelee rintojaan. Ja toisaalta mainoksilla on muutenkin joku tarkoitus. Sen sijaan sillä että on Iltapulussa joka päivä selkänotkolla, siinä ei ole oikein mitään järkeä. Tosin se on kyllä enemmän lehden vika, kuin yksittäisten huomionkipeiden eukkojen. Miksi iltapäivälehdet on suunnattu miehille?
Minä ainakin olisin ollut ylpeä, jos äitini olisi ollut jallussa tai kallessa haarat levällään ja ope ois välitunnilla runkannut äitini kuvien päälle.
Itse olen Susannaa kaksi vuotta vanhempi, vähän kurvikkaampi mutta kuitenkin hoikanpuoleinen nainen, entinen malli, ja kasvoista näytän noin 35-vuotiaalta. Nyt kun minulla on lapsia, eipä tulisi enää pieneen mieleenikään hillua kuvissa vähissä vaatteissa, varsinkaan julkisesti. Kun niin tein, olin nuori, ja todella epävarma itsestäni. En ole enää. Veikkaan että jotain häikkää on Susannan itsetunnossa kun sitä pitää tuolla tavalla pönkittää, ja saattaa lapsensa häpeään.