Playboy-äiti Tannin loputon huomionkaipuu, myötähäpeä...
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110720629284_vi.shtml
Onko kenenkään muun mielestä tämä eukko aikamoinen tyrkky? Todella hyvässä kunnossa ikäisekseen ja synnyttäneeksi naiseksi, mutta tuo itsensä tyrkyttäminen menee jo mielestäni vähän yli. Mielipiteitä?
Kommentit (83)
Kaunis nainen, kuten melkeinpään jokainen tuon ikäinen - oli sitten kiloja vähän enemmän tai vähemmän. Kuten te kaikki naiset. Vaatii rohevasti rohkeutta lähteä tuohon leikkiin mukaan, kuten tämänkin palstan kommentoinnista on jo nähty.
Tsemppaan ja arvostan hänen rohkeuttaan.
Juu, lapsilla on tosi kivat oltavat kun kaverit näkevät rva Tannin kelteisillään esittelemässä sulojaan koko maailmalle. Voin kuvitella mitä esim.teini-ikäisten poikien päässä liikkuu.
Varmaan kiva mennä vanhempainiltaankin kun isien ei tarvi arvuutella mitä hameen alta löytyy.
Oikea arvovalinta tämä.
Veikkaan että Tannilla on ollut jotenkin rikkinäinen lapsuus. Ei tuollainen huomionkaipuu aikuiselle ole ihan normaalia, varsinkin kun tietää ettei noista kuvista tuollaisille tavallisille naisille makseta paljon mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo useampikin ketju olemassa. Miksi ette käytä hakua ja jatka niistä jo aloitetuista keskusteluista? Näin on yleensä suositus tehdä.
No koska on niin kiva nostaa aina uudelleen ja uudelleen aihe pinnalle, kun saa taas kirjoittaa sen T:n nimen näkyviin.
Eräänlaista myötähäpeäjien kollektiivista huomiohuorausta, sanoisin... ;-)
Plus aloituksen tekijä voisi mennä vihdoin nurkkaan häpeämään.
Ainoa mistä olen kateellinen on tuo kroppa. Ihan mieletön, siis ei näytä yhtään synnyttäneen kropalta ja muutenki viis lasta työntäny maailmaan. Mä oon puolet nuorempi, synnyttämätön ja kauhea maharöllykkä raskausarpineen ja selluliittireidet.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mistä olen kateellinen on tuo kroppa. Ihan mieletön, siis ei näytä yhtään synnyttäneen kropalta ja muutenki viis lasta työntäny maailmaan. Mä oon puolet nuorempi, synnyttämätön ja kauhea maharöllykkä raskausarpineen ja selluliittireidet.
Jep, minustakin hän on hyvässä kunnossa. En silti ymmärrä tuollaista yhtäkkistä julkisuuden kaipuuta. Ehkä hänellä on joku suunnitelma miten aikoo hyödyntää julkisuutta, blogikirjoitusten perusteella ei vaan vaikuta miltään bisnesnerolta. Ehkä yllätymme.
Kukin tekee mitä tykkää mutta jos oma poika noin selkeästi ilmaisee että häpeää niin olisi aika pysähtyä miettimään.
Jokainen saa häpäistä itsensä ihan niin tyhmällä tavalla kun haluaa jos siitä eivät muut kärsi. Esim kuten eräs Harkimon suvun jäsen tässä viime aikoina. Mutta tuon Susannan tapauksessa käy kyllä lapsia sääliksi. Varmaan todella noloa teini-ikäisille. Valitettavasti se vain on niin, että jos on lapsia hankkinut, ei voi enää itsekään tehdä miten tahansa. Ei vaikka olisi miten hyvä perse jota lehdessä esitellä.
Nuo sen kuvat ovat jotenkin hassuja. Aina täytyy pidellä rinnasta kiinni (ettei valahda?) ja pyllistää kuin yrittäisi pidätellä pissaa. :D
Kun nainen on ohittanut päähänpistoja täynnä olevan teini- ja nuoruusiän, mutta rupeaa keski-iässä paljastamaan kyllästymiseen asti itseään maailmalle, kutsuvat jotkut sitä rohkeudeksi : O
Minusta se on sekoitus noloa, tyylitöntä, narsistista ja lapsellista käyttäytymistä.
Zoukilla voisi tehdä sitä stand-up -komiikan tyyliin, mutta että ihan tosissaan..
Jokaisen on hyvä olla ylpeä kropastaan, mutta on yksipuolisen kehonkuvan vahvistamista, jos nostaa itsensä / annetaan nostaa jalustalle tietyn näköinen vartalo esittelemällä se puolituhmassa julkaisussa.
Naamasta ei uskoisi, että on vasta 41-vuotias.
Mä mietin, mutta en saanut päähäni mitä noloa tässä naisessa on. Hän nauttii omasta seksuaalisuudestaan ja kauneudestaan.
Itselläni oli maailman epäseksuaaluain äiti, joka vierasti kaikkea seksuaalista ja kielsi sen minultakin. Se oli ahdistavaa.
Seksi on maailman luonnollisin asia. Miksi siitä on tehty niin iso juttu?
Mä en siis vaan tajua, että miksi. Myös yksi vanha työkaveri (n. 40) oli otattanut itsestään "fitness"kuvat, joissa on mm. alasti. Työskentelee yläasteikäisten kanssa ja samanikäiset lapset itsellä. Kaunis nainen hänkin, mutta sen varmasti kaikki tietävät. Mietin, onko tarve näyttää vaikka exälle? Kun hänkin on yh. Vai jotain itsensä hyväksymisprosessia? Mulla ei oo mitään kateuden tunteita ym, oma kroppa on oikein kiva enkä tuollaiseen lähtisi kuitenkaan. Yritän ymmärtää, mitä ikäiseni ihminen tuolla hakee?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, mutta en saanut päähäni mitä noloa tässä naisessa on. Hän nauttii omasta seksuaalisuudestaan ja kauneudestaan.
Itselläni oli maailman epäseksuaaluain äiti, joka vierasti kaikkea seksuaalista ja kielsi sen minultakin. Se oli ahdistavaa.
Seksi on maailman luonnollisin asia. Miksi siitä on tehty niin iso juttu?
Seksi on maailman luonnollisin asia - kyllä, mutta se, että jaetaan alastonta vartaloa koko maailman nähtäväksi senkin uhalla, että lapset kärsii, ei ole. Ylipäätään ei mielestäni ole normaalia tyrkyttää itseään ja ihanuuttaan somessa. Mun mielestä tuo ei ole merkki itsevarmuudesta, kaikkea muuta ennemmin - miten 50 vuotta sitten oltiin itsevarmoja ilman somejulkisuutta ja itsensä kyltymätöntä tyrkyttämistä, jos tuo kerran itsevarmuudesta viestii?
Seksuaalisuuden kieltäminen ja vierastaminen ei ole luonnollista, vaan ymmärrettävästi ahdistavaa. Kun äiti kertoo tyttärelle miten nauttia omasta kehosta, itsestä ja kumppanista turvallisesti ja avoimesti, ei ole siinä mitään pahaa. Kuitenkin mun mielestä tuon playboymamman käytös on mennyt jo tuon vaiheen yli kovaa ja korkealta, ei ole enää kyse siitä että nauttii itsestään. Olen varmaan hirmukamala naapuruston tuomitseva kotiäiti, mutta mun mielestä silloin kun lapsia rupeaa tekemään, tulee tietää että tulevaisuudessa joistain teoista on tietyllä tavalla vastuussa lapsilleen.
Jos oma äitini olisi teini-iässäni heilunut samalla tavalla tissit ja häpy paljaana iltapäivälehdissä, olisin ollut ehdottomasti hämmentynyt, surullinen ja ymmärrän pojan reaktion täysin. Äitiä sen sijaan en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en siis vaan tajua, että miksi. Myös yksi vanha työkaveri (n. 40) oli otattanut itsestään "fitness"kuvat, joissa on mm. alasti. Työskentelee yläasteikäisten kanssa ja samanikäiset lapset itsellä. Kaunis nainen hänkin, mutta sen varmasti kaikki tietävät. Mietin, onko tarve näyttää vaikka exälle? Kun hänkin on yh. Vai jotain itsensä hyväksymisprosessia? Mulla ei oo mitään kateuden tunteita ym, oma kroppa on oikein kiva enkä tuollaiseen lähtisi kuitenkaan. Yritän ymmärtää, mitä ikäiseni ihminen tuolla hakee?
Voisiko olla pakokauhua ikääntymisestä? Oma viehätysvoima häviää vuosi vuodelta, sitä voi olla vaikea kohdata. Kroppa muuttuu ja naama venähtää, naamalle ei varsinkaan voi mitään ilman kirurgia.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tekee mitä tykkää mutta jos oma poika noin selkeästi ilmaisee että häpeää niin olisi aika pysähtyä miettimään.
Äiti esittelee julkisuudessa sellaista, mikä yleensä pidetään piilossa. Poika päivittää julkisesti sellaista, mikä yleensä pidetään perhepiirissä. Oppi on mennyt perille.
Vieläkään ei nainen saa iloita seksikkyydestään vapaasti. Ikävintä tässä on se, että nimenomaan muut naiset alkavat nokkia.
Mun mielestä hieno vastaveto nuorisolle tuo Tannin pyllistely. Siinäpähän paheksuvat omat pojat ja naapurin tytöt. Itse tekevät kuitenkin samaa, kukaan ei ole vaan lempääläläisen teinin instasta niin kiinnostunut. Voiko paremmin enää nuorelle opettaa, mikä on noloa? Esimerkin voimalla! Tuo nainenhan laittaa itsensä todella likoon.
41v?! Piti ihan googlettaa hänen ikänsä, sillä naamasta näyttää vähintään 50-vuotiaalta - ja nuo ovat varmasti jo käsiteltyjä kuvia! Hyvä kroppa (joskin omaan makuun liian laiha), mutta tuo naama... näyttäisi varmaan sekin vähemmän ryppyiseltä jos rasvaa olisi himpun enemmän. Thigh gap tuossa iässä ei tee ikävä kyllä seksikkääksi vaan harpun näköiseksi.
Menkää vaan plösöt kuntosalille jäi ulkoilemaan niin saatte positiivisia ajatuksia valittamisen ja toisten haukkumisen sijaan