Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi orgasmin saaminen yhdynnässä on niin mahdotonta

orgasmiton
07.11.2015 |

Voiko anatomiassani olla jotain niin binksallaan ettei onnistu. Asentoja on kokeiltu vaikka mitä ja pitkää ja lyhyttä esileikkiä, pikapanoa ja pitkää rakastelua, mutta en vaan tuu yhdynnässä tai suuseksillä. (Korkeintaan kerran vuodessa). Klitorista hieromalla tuun ongelmitta. Onko kellään mitään vinkkejä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen hierominen ei mitenkään poissulje yhdyntää. Voit siis tulla yhdynnässä.

Vierailija
2/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon esileikki, nainen päällä, hinkaa itseäsi pituussuunnassa, ei ylös-alas, jännitä emättimen lihaksia. Mies painaa kädellään voimakkaasti alaselästä. Orgasmitakuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on löperöt pillulihakset. Reeniä, horo, reeniä!

reenattu on ja mies vakuuttanut että hän kyllä tuntee kun jännitän emättimen lihaksia

Vierailija
4/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sä varmaan mietit koko ajan seksissä kaikkea turhaa etkä osaa tai uskalla heittäytyä. Joku sanoi kerran että naisilla ei ole sellaista seksiongelmaa joka ei paranisi miestä vaihtamalla. Kokeile vaikka jonkun mustan miehen kanssa, niin yhtäkkiä saatkin elämäsi orkut.

Vierailija
5/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu. Masturboi paljon vaginaa hyväilemällä (jos olet tähän asti keskittynyt klitorikseen), opit näin kohdentamaan tuntemuksia sinne ja "herkistämään" sitä. Etsi g-pisteesi. Kun kerran keksit miten saat tuotua itsesi huipulle, se onnistuu toisenkin kerran. Kyseessä on paljolti antautuminen, irti päästäminen. Annat sen vain tapahtua samalla kun aktiivisesti pyrit siihen. Rentoutumista ja aivojen narikkaan laittoa hyvällä tavalla ei voi tarpeeksi korostaa. Ei saa ajatella miltä näyttää, ei sitä tuleeko mies kohta, ei sitä tuntuuko siitä hyvältä, ajatukset on oltava vain siinä miltä sinusta tuntuu ja kun tunnet että olet lähellä orgasmia, sinun on hukuttava itseltäsikin ja sukellettava siihen hyökyaaltoon. Kärsivällisyyttä, taito on harjoiteltavissa! Ihminen saa orgasmin vaikka unissaan koskematta, eli se siitä "klitoris on naisen orgasmille pakollinen" -jutusta.

Vierailija
6/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vasta ikä. Ekan sain yli 30-vuotiaana.

Vierailija
7/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys auttaa :)

Vierailija
8/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 v. myös täällä löydettiin orgasmi yhdynnässä. Ennen luulin että en vain ole sitä "tyyppiä" joka saa niin. Orgasmi menee piiloon vieläkin jos koen suhteessa tai muualla jotain stressiä. Hyvä ilmapuntari siis ;)

Vierailija
9/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin alkaa toivo mennä :( saan orgasmin aina kun vedän leukoja, teen voimapyörällä vatsalihaksia, joskus kun lankutan tai uin rintauintia. Suihkulla ja vibraattorilla saan joskus mutta siihen voi mennä aivan törkeän kauan.. Yhdynnässä en ole saanut ikinä, en myöskään nuolemalla tai sormilla harmittaa ja turhauttaa!

Vierailija
10/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset olette jotenkin säälittäviä kun ette vartaloanne edes tunne aikuisena. Tulee mieleen kun koulun liikuntatunnilla tytöt heitti pesäpalloa silleen yläkautta että pallo lätsähtää siihen muutaman metrin päähän. Samaa avuttomuutta näyttää olevan ihan kaikessa naisten oman vartaloon liittyvässä.

Vierailija
11/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan. Eli hierokaa vaan yhdynnän aikana sitä klittaa. Ei mieheltä tarvitse vaatia mitään akrobatiaa. Jokainen hoitaa itse omat orgasminsa.

Vierailija
12/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa itse omasta orgasmistaan. Eli hierokaa vaan yhdynnän aikana sitä klittaa. Ei mieheltä tarvitse vaatia mitään akrobatiaa. Jokainen hoitaa itse omat orgasminsa.

Sinulle paras ratkaisu on runkkaaminen.

Vierailija
13/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi vasta ikä. Ekan sain yli 30-vuotiaana.

Ja mä 40v.

Vierailija
14/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vähemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä, turha ottaa siitä stressiä.

Vierailija
15/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin tietää, miten orgasmin voi ylipäätään saada? Klittan hierominen tuntuu yleensä hyvältä, mutta ei se kyllä saa mua tulemaan. Lopulta sekin alkaa tuntumaan puulta. Oon alkanut ajatella, että oon fantasioissani kuvitellut orkun jotenkin isommaksi kuin se on eli ehkä mä tuun, mutta en tunnista sitä.

Vierailija
16/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka saa, puhuu asiasta niinkuin se olisi se normi ja ei-saavat jotenkin viallisia. Kuitenkin suurin osa naisista ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, siellä sisällä ei kerta kaikkiaan ole tarpeeksi hermopäitä. Joillain menee klitoriksen hermot sielläkin lähellä pintaa, siksi onnistuu.

Vierailija
17/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmin yhdynnässä vain tietyissä asennoissa ja niin, että samalla hieron itse klitorista. Ei toimi, jos mies hieroo tai jos asento ei ole sellainen, että penis tulee juuri sopivassa kulmassa. Ei ole onneksi ollut tämä asia yhdellekään miehelle ongelma, kun itse hieron saatan kuitenkin saada montakin orgasmia yhden aktin aikana.

Vierailija
18/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin tietää, miten orgasmin voi ylipäätään saada? Klittan hierominen tuntuu yleensä hyvältä, mutta ei se kyllä saa mua tulemaan. Lopulta sekin alkaa tuntumaan puulta. Oon alkanut ajatella, että oon fantasioissani kuvitellut orkun jotenkin isommaksi kuin se on eli ehkä mä tuun, mutta en tunnista sitä.

Oon miettinyt samaa... Sitä kuvaillaan aina sellaseks laukeamiseksi. Ei mulla tuu sellasta, vaikka välillä tuntuu niin hyvältä että vedet valuu silmistä. Se vaan lakkaa pikkuhiljaa tuntumasta hyvältä. Ei mitään hajua olenko koskaan saanut ns. oikeaa orgasmia.

Vierailija
19/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiaviollisesta seksissä harvoin saa orgasmia.

Vierailija
20/48 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onnistuu vain niin, että itse hieron klitorista samalla. Ja ei onnistu läheskään kaikissa asennoissa, peniksen kulman pitää olla oikea. Asiaa auttaa myös se, että "lypsää" lihaksilla samalla penistä. Jos miehen vauhti on liian nopea, mies hieroo, asento väärä tms niin orgasmi vaan ei tule. Mutta tietyissä asennoissa itse hieromalla tulen hyvin nopeasti ja monesti monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän