Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä rintapumppu, jolla saa maidon herumaan!

Vierailija

Pyytäisin apua rintapumpun valintaan: Minulla oli esikoisen kanssa sekä Medelan että Aventin käsikäyttöiset rintapumput, mutta en saanut maitoa herumaan kummallakaan pumpulla. Medela oli ihan mahdoton, Aventilla sain jotain kasaan mutta kauhean työn jälkeen ehkä 20-30 ml, mikä ei riittänyt alkuunkaan vauvalle. Maito ei siis vaan lähtenyt ollenkaan herumaan vaan sitä tuli lähinnä tipoittain, enkä jaksanut ja ehtinyt pumpata tuntikausia. Muuten maitoa oli yllin kyllin, vauva sai maidon hyvin herumaan eikä korviketta tarvittu missään vaiheessa. Kokeilin kaikkia mahdollisia kikkoja lämpimistä kääreistä vauvan kuvien katseluun, mutta heruminen ei vaan pumpulla käynnistynyt. Nyt meille on tulossa toinen vauva, ja haluaisin todella saada pumppaamisen onnistumaan, jotta voisin joskus olla kotoa poissa muutaman tunnin ja toisaalta toivoisin apua myös tiehyttukoksiin, joita minulla oli aikanaan paljon.

Olen miettinyt heruisiko maito paremmin jollain sähköpumpulla ja jos niin mikä olisi paras? Ne ovat kuitenkin sen verran kalliiita etten haluaisi lähteä kokeilemaan ihan umpimähkään... Olisi siis kiva kuulla kokemuksia sähköpumpuista. Kiitos!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat