Voiko pettäjä rakastaa?

Vierailija

Minulla on seksi"suhde" erään naimisissa olevan miehen kanssa. Itse olen sinkku. Näen miestä suurinpiirtein kerran kuussa ja aina harrastamme seksiä, hänen puoleltaan tulee aina aloite. Minulla ei ole miestä kohtaan tunteita, pidän vain seksistä hänen kanssaan ja itse en petä ketään, joten en varsinaisesti pode huonoa omaatuntoa asiasta. Mietiskelin tässä vain, että mitä olette mieltä, voiko tämä pettäjä rakastaa vaimoaan? Toisinsanoen jos on kykenevä noin systemaattisesti pettämään, niin voiko rakastaa toista? Itsestäni tuntuisi, että jos todella rakastan kumppaniani, niin en vain voisi pettää ja näin olen aina omissa parisuhteissani ajatellut. Ajatuksia?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Itse et petä ketään. Lässynlässyn

Mahdollistat toisen pettämisen.

Olet itsekäs ja hyvin yksinkertainen.

Kohta varmaan selität ettet tee mitään väärä, koska pettäjä pettäisi kumminkin jonkun toisen kanssa.

Toivon sydämestäni että karma kosahtaa kohdallesi ja joku joka omaa samanlaisen moraalin kuin sinä, mahdollistaa sinua kohtaan tapahtuvan pettämisen.

Kai tiedät että pettäminen on yksi alhaisimmista ja vastenmielisimmistä asioista joita voi olla.

Vierailija

Itse haluaisin tietää! En usko että mieheni minua rakastaisi, jos pettäisi! Saisi lähteä rakastajansa luokse asumaan, lasten kera! Olis perhe kerralla kasassa....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan selität ettet tee mitään väärä, koska pettäjä pettäisi kumminkin jonkun toisen kanssa.

Toivon sydämestäni että karma kosahtaa kohdallesi ja joku joka omaa samanlaisen moraalin kuin sinä, mahdollistaa sinua kohtaan tapahtuvan pettämisen.

Kai tiedät että pettäminen on yksi alhaisimmista ja vastenmielisimmistä asioista joita voi olla.

No juu, varauduinkin tällaiseen moraalisaarnaan. En ole vastuussa toisen ihmisen teoista. Ap

Vierailija

[quote=Vierailija]Itse haluaisin tietää! En usko että mieheni minua rakastaisi, jos pettäisi! Saisi lähteä rakastajansa luokse asumaan, lasten kera! Olis perhe kerralla kasassa....[/quote

Miksi arvelet että se nainen sun lapsesi haluaisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä eri mieltä! Jos OIKEASTI rakastaa niin eihän silloin pysty tuolla tavalla satuttamaan toista.

Miehen tarkoitus ei suinkaan ole satuttaa rakastaan, vaan ainoastaan piristää seksielämäänsä. Jos vaimo ei tiedä, ei myöskään kärsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No juu, varauduinkin tällaiseen moraalisaarnaan. En ole vastuussa toisen ihmisen teoista. Ap

Mutta omista teoistasi olet. Jos tieten tahtoen sekaannut perheelliseen mieheen, olet tasan yhtä syyllinen ja silloin on ihan turha lässyttää mitään muuta. Ilman sinua ja kaltaisiasi pettäminen ei olisi mahdollista.

Vierailija

Tottumusta, kiintymystä, pelkoa muutoksesta voi erehtyä luulemaan rakkaudeksi, ja siksi pitäytyä kiinni tutussa ja turvallisessa, vaikka intohimo kutsuu toisaalle. Rehellistä se ei ole, ja pettäjä ei siten rakasta edes itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä eri mieltä! Jos OIKEASTI rakastaa niin eihän silloin pysty tuolla tavalla satuttamaan toista.

Miehen tarkoitus ei suinkaan ole satuttaa rakastaan, vaan ainoastaan piristää seksielämäänsä. Jos vaimo ei tiedä, ei myöskään kärsi.

Niin, tai naisen.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin tietää! En usko että mieheni minua rakastaisi, jos pettäisi! Saisi lähteä rakastajansa luokse asumaan, lasten kera! Olis perhe kerralla kasassa....[/quote

Miksi arvelet että se nainen sun lapsesi haluaisi?

Ei ämmälle varmaan kelpaisikaan, mutta miehen olisi pakko ottaa ellei dumppaa lapsiaan sijoitukseen. Kyllä se intohimo ja alkuhuuma siitä sitten äkkiä karisisi pois 😄

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat