Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettäjä rakastaa?

Vierailija
07.11.2015 |

Minulla on seksi"suhde" erään naimisissa olevan miehen kanssa. Itse olen sinkku. Näen miestä suurinpiirtein kerran kuussa ja aina harrastamme seksiä, hänen puoleltaan tulee aina aloite. Minulla ei ole miestä kohtaan tunteita, pidän vain seksistä hänen kanssaan ja itse en petä ketään, joten en varsinaisesti pode huonoa omaatuntoa asiasta. Mietiskelin tässä vain, että mitä olette mieltä, voiko tämä pettäjä rakastaa vaimoaan? Toisinsanoen jos on kykenevä noin systemaattisesti pettämään, niin voiko rakastaa toista? Itsestäni tuntuisi, että jos todella rakastan kumppaniani, niin en vain voisi pettää ja näin olen aina omissa parisuhteissani ajatellut. Ajatuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tietää! En usko että mieheni minua rakastaisi, jos pettäisi! Saisi lähteä rakastajansa luokse asumaan, lasten kera! Olis perhe kerralla kasassa....[/quote

Miksi arvelet että se nainen sun lapsesi haluaisi?

Ei ämmälle varmaan kelpaisikaan, mutta miehen olisi pakko ottaa ellei dumppaa lapsiaan sijoitukseen. Kyllä se intohimo ja alkuhuuma siitä sitten äkkiä karisisi pois 😄

Juri näin! Miksi mä haluaisin ne lapset?! Vai onko se jotenkin aina äidin velvollisuus?! Kyllä se vaan noin menis! Ukko ottakoon vastuun lapsista ja rakastajakin ois voinu Aatella ennenku pilluaan tarjosi!!

No tapauksia on erilaisia mutta ainakaan minulla itselläni ei ole romanttisia tunteita tätä miestä kohtaan. Joten jos vaimonsa kanssa eroaisi, olisi vaimokkeen ihan turha yrittää sysätä miestä ja vielä yhteisiä lapsia minun nurkkiini. En minä ottaisi. Ap

Vierailija
22/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tietää! En usko että mieheni minua rakastaisi, jos pettäisi! Saisi lähteä rakastajansa luokse asumaan, lasten kera! Olis perhe kerralla kasassa....[/quote

Ei ämmälle varmaan kelpaisikaan, mutta miehen olisi pakko ottaa ellei dumppaa lapsiaan sijoitukseen. Kyllä se intohimo ja alkuhuuma siitä sitten äkkiä karisisi pois 😄

Juri näin! Miksi mä haluaisin ne lapset?! Vai onko se jotenkin aina äidin velvollisuus?! Kyllä se vaan noin menis! Ukko ottakoon vastuun lapsista ja rakastajakin ois voinu Aatella ennenku pilluaan tarjosi!!

No tapauksia on erilaisia mutta ainakaan minulla itselläni ei ole romanttisia tunteita tätä miestä kohtaan. Joten jos vaimonsa kanssa eroaisi, olisi vaimokkeen ihan turha yrittää sysätä miestä ja vielä yhteisiä lapsia minun nurkkiini. En minä ottaisi. Ap

niin eli olet vain lutka ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin pikemminkin että aikuinen, vapaa ihminen, jolla on oikeus nauttia seksuaalisuudestaan. Ap

Vierailija
24/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin pikemminkin että aikuinen, vapaa ihminen, jolla on oikeus nauttia seksuaalisuudestaan. Ap

jo on perkele ettei niitä sinkkuja löydy! Kyllä se syy on sussakin, vaikka yrität muuta väittää ;)

Vierailija
25/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkanssa tässä elämässä. Jos tiedän että joku ihminen on pettäjä ja paneskelee varattujen kanssa, kohtelen sitä ihmistä sen mukaisesti.

Esimerkiksi jos hän on pulassa ja tarvitsee apuani, nauran hänen tarpeilleen.

Vierailija
26/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa moralistista - kun lähtee panispuuhiin varattuna on enemmän vastuussa kuin vapaa. Vapaa ei loukkaa mutta varattu loukkaa ihan varmasti. Jokainen on vastuussa omasta toiminnastaan.

Vierailija
27/27 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa moralistista - kun lähtee panispuuhiin varattuna on enemmän vastuussa kuin vapaa. Vapaa ei loukkaa mutta varattu loukkaa ihan varmasti. Jokainen on vastuussa omasta toiminnastaan.

Itse olen toista mieltä! Jos se ketä naidaan, tietää toisen olevan varattu, on ihan samanlailla vastuussa! Ei se muna vissiin väkisin sinne pimperoon työnny! Yököttävää, itse en voisi itseäni enää peiliin katsoa jos olisin noin helpponakki sinkkuna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä