Pyysin naista katsomaan leffaa luokseni. Ymmärtääköhän mistä on kyse?

Vierailija

Amerikassa ainekin yleinen "piilokutsu" panemaan on: "tuutko katsoo leffaa".

No pyysin naista katsomaan leffaa luokseni ja hän tulee 20:00 maissa. Ymmärtääkö nainen, että haluan nussia häntä, enkä katsoa leffaa?

Tässä pari kuvaa tuosta "leffan katsomisesta":
http://pbs.twimg.com/media/BHecvfCCAAAcPgd.jpg:large
http://www.quickmeme.com/img/21/211624738bbcfa2630a2e865968f167a5853cac8...

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Miksi pitää käyttää tuollaista piilokieltä, olisit suoraan kysynyt tuleeko panemaan kahdeksalta? Nyt on todennäköistä että petytty molemmat kun teillä on ihan eri odotukset illalle.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Ymmärtää jos ei ole asperger tai muuten 'viaton'.

Muistan kun omassa nuoruus-nuoruudessani menin 16-vuotiaan tytön luo kylään ja vuokrasimme elokuvan. Sitä sohvalla katsoessa tyttö sitten hivuttautui syliini verukkeen avulla ja alkoi suutelemaan. Olin silloin 22.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Pitänee odotella vielä joitain kuukausia, että käsite "Netflix and chill" tulee tutuksi myös Suomessa. Et voi odottaa naisen tuntevan ilmiötä vain siksi, että itse seuraat jotain kansainvälisiä meemisivustoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää tuollaista piilokieltä, olisit suoraan kysynyt tuleeko panemaan kahdeksalta? Nyt on todennäköistä että petytty molemmat kun teillä on ihan eri odotukset illalle.

Koska naisille pitää aina käyttää kiertoilmauksia että he eivät tuntisi itseään halvaksi tai hutsuksi. Baarin jälkeenkin pitää sanoa että mennään mun luokse katsomaan kissavideoita vaikka  molemmat tietää että panohommia luvassa. Jos sanoo että mennään panemaan niin nainen ei lähde ja sanoo vihaisena että mä en ole kuules semmoinen tyttö!

Vierailija

Sarjassamme "kun aikuiset ihmiset eivät osaa keskustella asioista niiden oikeilla nimillä". Mitä jos alkaisitte käyttää nenäliinakoodeja ja antaisitte deiteillenne tulkintaoppaan? "Valkoinen vaaleanpunapilkullinen nenäliina rintataskussa tarkoittaa, että kutsu katsomaan leffaa onkin kutsu nussimaan". Et sä voi ap yksin päättää, että nyt nussitaan. Jos viettäisit enemmän aikaa poissa internetin ihmemaasta, tällaisen asiat selviäisivät normaalissa ihmistenvälisessä kanssakäymisessä. Vittu näitä nykynuoria, elämän pitäisi hoitua niin kuin amerikkalaisissa meemeissä.

Vierailija

No enpä ymmärtäisi. Itse joskus kutsun itseäni kiinnostavan miehen katsomaan leffaa ja molemmat ostaa herkkuja, mutta ei mulla ole taka-ajatuksia seksistä vaan ihan vain ajanvietosta yhdessä ja tutustumisesta.
Jos tahdot vain seksiä niin sano se, jos naista ei sellainen kiinnosta niin etsit sellaisen naisen ketä kiinnostaa, etkä vedätä luulemaan muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska naisille pitää aina käyttää kiertoilmauksia että he eivät tuntisi itseään halvaksi tai hutsuksi. Baarin jälkeenkin pitää sanoa että mennään mun luokse katsomaan kissavideoita vaikka  molemmat tietää että panohommia luvassa. Jos sanoo että mennään panemaan niin nainen ei lähde ja sanoo vihaisena että mä en ole kuules semmoinen tyttö!

Sulla taitaa olla vielä poikuus tallella, kun tuollaisia kuvittelet.
Minä ainakin ilman muuta kuvittelisin, että tarkoitus on katsoa leffaa ja ehkä jutella. Jos joku haluaa rakastella, sitä voi tietysti leffan katsomisen lomassa ehdottaa, josko vaikka sattuisi haluttamaan. Mutta muuten ne rakastelutuokiot sovitaan kyllä suoraan, eikä tuolla lailla kieroilemalla ja sirostelemalla.
Hupaisa kuvitelma tuo, että naisen arvo jotenkin panemisesta ja seksin haluamisesta huononisi... Ihan inasen kuulostat kaksinaismoralistiselta, tiedätkös ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat