Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset leikkaa jo kolmekymppisinä hiukset ihan lyhyiksi, kun Yhdysvalloissa ja monissa muissa maissa naiset pitävät naisel...

Vierailija

Ihmettelen vaan.
Mikä siinä on että monet suomalaiset kolmekymppiset ja sitä vanhemmat haluavat olla miehekkäitä?

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Minulle ja monelle kaverille oma isä on sanonut, että pitäisi hankkia kypsempi hiusmalli eli lyhyt jo 20-vuotiaasta. Samoin kypsemmät vaatteet pitäisi olla eikä pillifarkkuja tai muuta.

Vierailija

Siksi että suomalainen nainen on oman arvonsa tunteva ja itsenäinen yksilö, jonka ei tarvitse näyttää huorahtavalta hutsulta amerikkalaisten tapaan!

Vierailija

Ihmettelen samaa.
Monelle kyllä lyhyt malli sopii hyvin ja valinta on ihan oma jokaisella, mutta juuri tuo kummallinen asenne, että lyhyt hiusmalli olis jotenkin aikuisempi valinta. Mikä tekee pitkistä hiuksista nuorten yksinoikeuden?

Vierailija

Suomalaiset pitkätukkamiehétkin leikkaa fledansa usein kolmi-nelikymppisinä vaikka ei kalju paistaisikaan, ihme tyyppejä. Itse ainakin pidän nämä Robert Plant-kiharani jollei ala päivä paistaa :D M21

Vierailija

Mä olen 24 ja mullekin on jo sanottu että pitäisi leikata pitkät hiukset vähintään polkaksi. Paskanmarjat sanon minä, en varmasti leikkaa.

Vierailija

Suomalainen hento hiuslaatu tekee sen, että pitkät hiukset aikuisella naisella näyttää ohuilta ja rasvaisilta ja naama veltolta ja väsyneeltä. Siksi useimmat luopuu onnettomasta luirutukasta ja siirtyy kasvoja ja ilmettä piristävämpään malliin.

Vierailija

Monilla suomalaisilla on todella hento hiuslaatu ja keski-iässä hiukset vielä usein ohenevat. Tällöin lyhyt malli on helpompi saada tuuhean näköiseksi. Ehkä nykynuoriso jatkaa lisäkkeiden käyttöä vanhempanakin ja tapa muuttuu.

Vierailija

Yhdysvaltalaisten ja monien muunmaalaisten naisten hiukset ovat geneettisten seikkojen vuoksi vahvat ja paksut. Suomalainen hiuslaatu on usein mallia klonkku. Lyhyt malli näyttää silloin paremmalta, kun sen saa edes vähän päänahkasta koholle.

Itselläni on ollut lyhyt tukka teini-iästä lähtien. Miksi pitäisi olla pitkä vain siksi että "pitää olla"? Naisellisuuteni ei ole muutenkaan niin heikoissa kantimissa, että se olisi tukasta kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen 24 ja mullekin on jo sanottu että pitäisi leikata pitkät hiukset vähintään polkaksi. Paskanmarjat sanon minä, en varmasti leikkaa.

Ja vaatteista myös kuulen välillä komenttia, miten pitäisi pukeutua aikuisemmin. Käytän tennareita, nahkatakkia ja pillifarkkuja jos haluan ja minähän haluan. Miksi pitää puuttua toisten ulkonäköön?

Kike79

Jaa, olen 36 ja sain just kasvatettua olalle asti ja ylikin, en aio leikata. Tämä sopii minulle parhaiten, väri musta. Muuten olen sinisilmäinen ja hyvin valeihoinen. Kasvu jtkuu, keväällä oli vielä ihan poikarukka, kiitos raskauden hiukset ksvoivat nopeasti:)

Vierailija

Amerikkalaisilla on keskimäärin ihan toisenlainen hiuslaatu kuin suomalaisilla keskimäärin. Siinä suurin syy. Ihan lyhyeksi en minäkään leikkaisi, mutta on vaikeaa pitää tämä hento tukka siinä kunnossa, että se olisi hyväkuntoinen ja hyvännäköinen polkkaa pidempänä näin viisikymppisenä.

Vierailija

suomalaisilla naisilla on tarpeeksi hyvä itsetunto, että voivat valita itseään miellyttävän mallin miesten miellyttämisen sijasta. tämä siis siitä huolimatta, että minulla on olkapäille ulottuvat hiukset ja olen kokeillut lyhyempää polkkaa, mutta kasvattelen välillä vaihteeksi pitkäksi. ja ihan omaksi iloksi kasvattelen, kun haluan tehdä välillä kampauksia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalaisten ja monien muunmaalaisten naisten hiukset ovat geneettisten seikkojen vuoksi vahvat ja paksut. Suomalainen hiuslaatu on usein mallia klonkku. Lyhyt malli näyttää silloin paremmalta, kun sen saa edes vähän päänahkasta koholle.

Itselläni on ollut lyhyt tukka teini-iästä lähtien. Miksi pitäisi olla pitkä vain siksi että "pitää olla"? Naisellisuuteni ei ole muutenkaan niin heikoissa kantimissa, että se olisi tukasta kiinni.

:D Älä nyt sentään liioittele! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat