Miesystävä vitsaili aknestani kavereilleen, pilkkasi.

Vierailija

Että naamani on kuin sotatanner- miinoja joka paikassa ja kaikki röhkivät yhdessä nauruaan. Olen aikuinen mutta silti Akne vaivaa. Olemme 35v vaikka mies kuulostaa kolmivuotiaalta.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen pahoillani miehen ala-arvoisesta käytöksestä.

Voit joko vajota hänen tasolleen ja herjata hänen olemattomia seksitaitojaan ja/tai vähäistä penistään tai ottaa eron. Ansaitset miehen, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua.

Ei sinun tarvitse kuunnella ihan mitä tahansa, vaikka oletkin parisuhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi tuollaisen miehen kanssa.

No mä en olisi tollaisen naisen kanssa. Naisella pitää olla sileä kaunis vauvaniho eikä mikään räjähtänyt pizza. Hävetti kerran kulkea työkaverin kanssa kaupungilla kun sillä on ihan hirveä kraaterinaama, hermostutti kokoajan että ihmiset luulee sitä mun puolisokseni.

Vierailija

Kolmivuotiaiden puolustukseksi sanon, että omani ei tuollaista koskaan sanoisi. Enkä vastaavaa ole kuullut kavereiltakaan päiväkodissa, piha-, tuttava- ja sukulaispiirissä tämän ikäisiltä. 

En kyllä ole kuullut vanhemmiltakaan lapsilta. 

Vierailija

Aknenaamoilla on muuten usein niin että niillä on kropassa ja etenkin perseessä myös aknea! Eli ei kannata baarista pokata hyväkroppaista aknenaamaa ajatellen että sillä on hyvä perse jota voi nussia takaapäin sitä naamaa kattomatta. Se sama akne saattaa meinaan kurkistaa takaapäin kanssa kun ottaa housut jalasta!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi tuollaisen miehen kanssa.

No mä en olisi tollaisen naisen kanssa. Naisella pitää olla sileä kaunis vauvaniho eikä mikään räjähtänyt pizza. Hävetti kerran kulkea työkaverin kanssa kaupungilla kun sillä on ihan hirveä kraaterinaama, hermostutti kokoajan että ihmiset luulee sitä mun puolisokseni.

Pizzanaamojen kannattaisi käyttää mulimien huntua, oliko nigab vai mikä?
Tuo on paha juttu jos kaverit näkee, yritä siinä selittää että pizzanaama on työkaveri, vittuilua saa kuulla loppu elämän.

Vierailija

Haha miehet on miehiä :D! Ota vitsilllä vaan. Takaapäin kun annat nussia niin sama se vaikka naamas olisi syöpynyt homeinen kaalilaatikko!

kolmevitonen mies

1) Ketjun "mieskommentit" kuulostavat ilkeiden naisten kirjoittamilta trolleilta, joilla on tarkoitus samalla haukkua toisia naisia, että myöskin kääntää muita naisia ajattelemaan että miehet tai ainakin täällä olevat miehet ovat ilkeitä idiootteja.

2) AP:n mies on kyllä idiootti, mutta niin on AP:kin idiootti, että on tuollaisen miehen valinnut. Oli varmaan karismaattinen ja seksikäs mies kun tutustuitte, AP? Ajattelit varmaan että "onpas ihan ihana mies, ei yhtään sellainen nössö kuten suurin osa miehistä"?

3) Olen lyhyehkö mies, ja vaikka urheilen ja syön, niin ikinä en ole ollut mikään valtavan isokokoinen. Nykyään olen normaalipainon ja ylipainon rajoilla, ja painosta aika suuri osa lihaksia. Matka on kuitenkin ollut pitkä.

Miten tämä liittyy aiheeseen? Siten, että kaikki naiset joiden kanssa olen ollut, ovat kommentoineet jotain ulkonäkööni liittyvää porukassa vähemmän kivasti. Jollekin se mistä on täytynyt kommentoida on ollut tuo fyysinen kokoni, jollekin toiselle suun asento, ja kolmannelle mahani.

Vierailija

Mites muut miehet, nussisitteko mieluummin
1)Kraaterinaamaa
2)Sotanorsua (bmi 25+)
3)Luurankoa (bmi 20-)

Meikäläinen valkkais varmaan luurangon. Pahin toki olis kraaterinaama-sotanorsu! (joka olis vielä mt-ongelmainen mamupatja-yh!)

Vierailija

Eilen sinua mies kiusasi nahkarukkastisseistä, miehen kaveri kertoi sinulle autossa.

Toissapäivänä poikasi kertoi kuinka miehesi oli saunaillassa pilkannut persettäsi.

Mitäs huomenna satuilet?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat