Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin salilla. Kerroin vähän mihin oma mieheni pystyy muille miehille.

Vierailija

Ottivat selvänä uhkana sen kun kerroin mieheni vyöarvot ja kamppailulajikokemuksen useilta vuosilta. Neuvoin myös miten pitää oikeasti punnertaa tai hakata säkkiä.
Aika paljon sain pelonsekaista hehettelyä osakseni ja melkein suoraa vittuilua. Mieheni tuli hakemaan minua salilta ja päätin kysyä mieheltä että miten sitä säkkiä oikein hakataan oikeaoppisesti, kun tuli "poikien" kanss vähän epäselvyyttä.
Mies otti taisteluasennon ja napautti säkkiin sellaisen sarjan että johan olivat hiljaa. Ilmeissä oli paljon pelonsekaista epävarmuutta.
Ai vittu olin tyytyväinen, kun poistuttiin rakennuksesta turvallisesti rotevan mieheni kainalossa.

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Minkälainen ihmispaska menisi oikeasti salille kehuskelemaan muiden ihmisten aikaansaannoksilla ihmisille, jotka ovat tulleet salille treenaamaan?

Jos et ole trolli, niin kyllä olet surkea ihminen. Ihan rinnastettavissa 5-vuotiaiden "meidän isi on kovempi kuin teidän isi" -lällätyksiin.

Vierailija

Siis sun mies on homo ja sä kehuskelit salilla, mihin se pystyy muille miehille? Aika outo kehuskelun syy naiselle.

Vierailija

Ai sä käyt jossain uimahallin kuntosalilla, jonne kaikilla on vapaa pääsy.

Mitkä sun miehen vyöarvot muuten on? Vyötärö 120 cm?

Vierailija

Ihana! <3 Visit että mä tuun aina niin iloiseksi, kun luen näiden yksinkertaisten ihmisten iloista. Harmittaa vaan se, että mun maailma ei ole yhtä pieni, kuin heillä ja etten osaa tehdä itseäni onnelliseksi yhtä yksinkertaisilla tavoilla.

Vierailija

Eihän näin netin kautta pysty arvioimaan mutta kuulostat leuhkalta.. Mutta mukavaa että ohjeistat jos joku punnertaa väärin.
Vähän turhaa kehumista. Oma kehu haisee.. :D kyllä se näkyy jos osaa jotain ei sitä tarvitse erikseen kertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun ukkos on aika hiljaista ja nöyrää poikaa kun manne vetäsee moran tai nisti mutkan sieltä takin alta.

Juuri tälläisiä kommentteja sain miehiltä epävarman hehettelyn saattelemina, olivat kuitenkin hiljaisia kun mies kävi näyttämässä miten säkkiä hakataan ja teki takapotkunkin eli muulinpotkun säkkiin. Säkki lävähti kattoon ja takas.

Mun mies kykenee ottamaan vastaan puukkojakin. Hän on lähitaisteluiden ammattilainen eli expertti.

ap

Johan

Vierailija kirjoitti:
Pelonsekaista hehettelyä ja peloselaista epävarmuutta. Kylläpä oli salilla pelko sekaisin.

Tarkoitat kait johan oli salilla pelko sekaisin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat