Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin salilla. Kerroin vähän mihin oma mieheni pystyy muille miehille.

Vierailija
06.11.2015 |

Ottivat selvänä uhkana sen kun kerroin mieheni vyöarvot ja kamppailulajikokemuksen useilta vuosilta. Neuvoin myös miten pitää oikeasti punnertaa tai hakata säkkiä.
Aika paljon sain pelonsekaista hehettelyä osakseni ja melkein suoraa vittuilua. Mieheni tuli hakemaan minua salilta ja päätin kysyä mieheltä että miten sitä säkkiä oikein hakataan oikeaoppisesti, kun tuli "poikien" kanss vähän epäselvyyttä.
Mies otti taisteluasennon ja napautti säkkiin sellaisen sarjan että johan olivat hiljaa. Ilmeissä oli paljon pelonsekaista epävarmuutta.
Ai vittu olin tyytyväinen, kun poistuttiin rakennuksesta turvallisesti rotevan mieheni kainalossa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäkäytännöllinen tuo ammatti. Toisaalta mahdollistaa ikuisuuden työkkärin kortistossa, kun noita on koulutuksen paikkoja ei niin hirveästi ole. Minkähän tarpeettoman erityistaidon sitä itselleen kehittäisi...

Ai, ammatti? 

Luuletko sinä että Suomessa joku mustanvyön mestari on ammatti ja sillä tekee rahaa?

Menee yhdistystoiminnan piikkiin. Ihan harrastuksia ovat. Eikä se harrastus merkitse sitä ettei olisi ammattiin vastaavaa tietotaitoa näillä mestareilla.

Elämässä voi tehdä töitä ja harrastaa siinä sivussa jotain. Joillekin ihmisille se työ ei tuo sisältöä elämään, mutta sillä työllä voidaan rahoittaa mahdollinen harrastus ja kehittyä siinä todella pitkälle. 

On vähän eri kuin lähteä lenkille ja osallistua johonkin jukolaan silloin tällöin. 

Nämä mestarit pakkaa laukut ja lähtee tiibetiin tai pakistanin viidakoihin harjoittelemaan sapelitaitoja munkkien kanssa. Yleensä kuukausiksi ilman ruokaa ja paitaa. Ymmärrän tosi hyvin ettei kaikki harrasta, mutta se pitäisi ymmärtää että osa porukasta harrastaa hyvinkin tiiviisti juttuaan läpi elämän ja ovat siinä piirissä todella tunnettuja nimiä ja arvostettuja henkilöitä. Vähän kuin sun pomo on sulle se arvostettu henkilö ja esikuva elämälles. Sun pomo edustaa ammattisi suurenmoisuutta ja kaikki teillä duunissa haluaa olla hyödyksi pomolle ja saavuttaa saman mitä sun pomos saavutti.

Vierailija
82/84 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tosi hyvin ettei kaikki harrasta, mutta se pitäisi ymmärtää että osa porukasta harrastaa hyvinkin tiiviisti juttuaan läpi elämän ja ovat siinä piirissä todella tunnettuja nimiä ja arvostettuja henkilöitä. Vähän kuin sun pomo on sulle se arvostettu henkilö ja esikuva elämälles. Sun pomo edustaa ammattisi suurenmoisuutta ja kaikki teillä duunissa haluaa olla hyödyksi pomolle ja saavuttaa saman mitä sun pomos saavutti. 

Tässähän tämä tulikin. 

Joitain ihmisiä ärsyttää tai huvittaa ap:n miehen hankitut taidot vuosien takaa. Ap:n mies jostain syystä innostui harrastamaan tuhansiavuosia vanhaa lähitaistelumenetelmää ja koulutti siinä ohessa myös pakistanilaisen rotwheylerssin taistelukoiraksi. Ap selvästi fanittaa miestään. Sen ei pitäisi olla paha juttu. Ainahan ammattilaisilla on faneja ympärillään. 

Eli mikä risoo jos ap:n mies on mestari ja te ette ole tai teidän miehenne eivät ole?

Löytäkää se ylpeys omasta elämästänne. Kertokaa kuinka hyvin te hierotte ap:n miestä, kun hän saapuu hierottavaksi kovan treenin päätteeksi. Miksi pitää dissata jonkun hyvyyttä ja suurenmoisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä aloituksesta mieleen feissarimokissa nähty juttu, jossa eukko kehuskelee fb-päivityksissään miehensä olevan ammattikokki. :D

Voih AP, ei sun tartte yrittää noin paljo!

Vierailija
84/84 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap,

1. kävitkö siis ollenkaan jumpassa vai menitkö salille vain miehille juttelemaan? 2. Oletko salin jäsen vai ostitko päiväkortin?

3. Harrastatko itse liikuntaa..?

Vastaa AP! :)

Kävin salilla hoitamassa päivittäisen lihashuollon. Odottelin nyrkkeilysäkillä vuoroani ja venyttelin samalla. Siinä annoin vähän ohjeita kuinka pojun takasuorasta pakenee voimaa kun kyynärpää kaartuu liikaa sivuun eli iskeytyy baariheijarimaisesti. MYös ranteen asentoon puutuin vakaasti. Olen jäsen. Mulla on mustavyö amerikan karatessa. 

ap