Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin salilla. Kerroin vähän mihin oma mieheni pystyy muille miehille.

Vierailija
06.11.2015 |

Ottivat selvänä uhkana sen kun kerroin mieheni vyöarvot ja kamppailulajikokemuksen useilta vuosilta. Neuvoin myös miten pitää oikeasti punnertaa tai hakata säkkiä.
Aika paljon sain pelonsekaista hehettelyä osakseni ja melkein suoraa vittuilua. Mieheni tuli hakemaan minua salilta ja päätin kysyä mieheltä että miten sitä säkkiä oikein hakataan oikeaoppisesti, kun tuli "poikien" kanss vähän epäselvyyttä.
Mies otti taisteluasennon ja napautti säkkiin sellaisen sarjan että johan olivat hiljaa. Ilmeissä oli paljon pelonsekaista epävarmuutta.
Ai vittu olin tyytyväinen, kun poistuttiin rakennuksesta turvallisesti rotevan mieheni kainalossa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin salilla. Mutta minä käyn siellä treenaamassa. Voisin kai kehua vaikka naapurin äijää, joka on aika lihaskimppu, näin hänet kunnolla pihalla kesällä, mutta miksi pitäisi?

Vierailija
22/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellet. Te ette ole tavanneet meitä. Mietipä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä käyt jossain uimahallin kuntosalilla, jonne kaikilla on vapaa pääsy.

Mitkä sun miehen vyöarvot muuten on? Vyötärö 120 cm?

Onko se sulta jotenkin pois tai uhka jos jonkun mies on kamppailulajien mestari ja lähitaistelun expertti?

Siis miksi et voi vaan kunnioittaa toisten saavutuksia ja olla ylpeä omista saavutuksistas? 

Vierailija
24/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tuttua. Mun serkku tuli 90-luvulla jenkeistä. Sillä oli American karate-don mustavyö. Kylän jokainen jannu tuli katsomaan että mihin siitä oikein on. Otti näytösotteluita jokaisen kanssa ja jokaista pätki päihin. 

Suomalaiset juntit on niin kateellisia ja kokee velvollisuutenaan katsoa puhuuko totta ja onko mustavyö aito. Se miesten itsetunto on jotenkin sairas kipeä, että ihan hävetti katsoa ja selitellä Amerikan serkulle että mistä on kyse. Hän oli lievästi kiusaantunut kun joutui itsepuolustautumaan jokaista jätkää vastaan pohjanmaalla kesällä 90.

Vierailija
26/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbo airhead. Se sun karpaasi hakkaa sut vielä jossain vaiheessa kun on vetänyt kolme kaljaa. Alkoholi ei nimittäin sovi yhteen steroidien  kanssa. Mukavaa että voit tästä asiasta päteä. Ehkä se korvaa sen ettet saa seksiä ollenkaan koska katkis. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
27/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Eikö tää katamies oo jo palstalegenda? Ei kai kukaan näitä tosissaan ota? Tai siis, ilmeeisesti ottaa :)

Vierailija kirjoitti:

Suhinakatamiehen paluu! Aina hän tulee ja yllättää.

Vierailija
28/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ukkos on aika hiljaista ja nöyrää poikaa kun manne vetäsee moran tai nisti mutkan sieltä takin alta.

Tapasin kerran lyhyehkön suomalaisen miehen yökerhossa, joka oli ottanut yksin isompaa mustalaisjoukkoa vastaan. Lopputuloksena mustalaiset olivat lähteneet karkuun ja lukinneet itsensä autoon yms. Jossain vaiheessa mies oli myös ollut vähällä kaataa poliisiauton nurin ja poliisitkin pelkäsivät miestä. Ilmeisesti kuitenkin pohjimmiltaan kunnollinen automaalarina työskentelevä mies.

Tämän tarinan kuulin siis ihan toisesta luotettavasta lähteestä enkä mieheltä itseltään.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
29/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille miehille mustavyö on suuri uhka. 

Se kertoo siitä että putoaa polvilleen silmänräpäyksessä ja voi mennä henkikin. Riippuu siitä miten armeliaalla tuulella mustavyö on. 

Eli ei kannata aukoa mustallevyölle, mutta sille pitää aukoa, koska eihän sitä voi jäädä toiseksi ja silti toiseksi jäädään. 

Vierailija
30/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vittu mä oon tyytyväinen etten ole missään tekemisissä kanssasi.

Vierailija
31/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ukkos on aika hiljaista ja nöyrää poikaa kun manne vetäsee moran tai nisti mutkan sieltä takin alta.

Juuri tälläisiä kommentteja sain miehiltä epävarman hehettelyn saattelemina, olivat kuitenkin hiljaisia kun mies kävi näyttämässä miten säkkiä hakataan ja teki takapotkunkin eli muulinpotkun säkkiin. Säkki lävähti kattoon ja takas.

Mun mies kykenee ottamaan vastaan puukkojakin. Hän on lähitaisteluiden ammattilainen eli expertti.

ap

Kukaan expertti ei toimi noi lol. Muulinpotku on kyllä paras nimitys mitä olen ushirogerille lol :) Trolli on käynyt itsepuolustuskurssin ja yrittää täällä:)

T: Jokunen vuosi alla:)

Vierailija
32/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla porvoossa tämä sali?

Vierailija
33/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas vain. Kierrepotkumiehen vaimokkeen paluu. Ei ole ainakaan omiin silmiin sattunut aikoihin.

Vierailija
34/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vittu mä oon tyytyväinen etten ole missään tekemisissä kanssasi.

Tulisi aika nopeasti lättyyn jos kävisit hankalaksi. 

Vierailija
35/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä haluan olla kovin jätkä. Ärsyttää tuollaiset musta vyöläiset jotka ovat todistetusti muka kovempia tappelussa. Ärsyttää tuollainen uhoaminen. Vituttaa kun minä olen se kova. Ei mulla ole mustaa vyötä mutta osaan takaheijarin.

Vierailija
36/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaakohan aloittajan mies edes 100k vuodessa vai onko joku köyhä white tras!?!?!

Vierailija
37/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MUN ISI ON PAREMPI KU SUN ISI, LÄLLÄÄ!"

Käy sääliksi sun miestä kun joutuu sunlaisen kakaran kanssa olla.

Vierailija
38/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettas. Minä pystyisin riekkumaan ihan omilla saavutuksillani, jos olisin sitä tyyppiä.

Vierailija
39/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut yhtä hyvä kuin aiemmat, mutta hyvinpä näkyy ärsyttävän:)

Vierailija
40/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se hassu mies joka antaa näytöspotkuja puunoksaan ja muuta outoa.