Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tunget ja hengität niskaan kaupan kassajonossa?!

Vierailija

Mikä ihmeen kiire niitä tavaroita on ruveta tunkemaan ostoskärrystä kassahihnalle, jolla on jo kahden edellä olevan asiakkaan ostokset odottamassa? Voisitko olla tulematta iholleni ja odottaa sen verran, että tavarat hihnalla liikkuvat niin, että omillesi ja sille pirun kapulalle tulee tilaa? Kiitos!

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ostokset pitää saada hihnalle mahdollisimman aikaisin, jotta ehtii laskea kolikot, ennen kuin tulee oma vuoro. Nopeuttaa huomattavasti kaikkien asiointia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jos sä tuoksut niin hyvältä.

Tiedän tuoksuvani hyvältä mutta silti ihmetyttää. Tänään takana oleva suorastaan makasi hihnan päällä, että sai kapulan, yritti tehdä tavaroilleen tilaa hihnalla työntämällä minun ostokset lyttyyn ja kun tilaa ei ollut niin kasasi tavaroitaan jopa sen hihnan metalliseen päätyyn (joka ei liiku). Käsittämätöntä. Hänellä kuitenkin oli ostoskärry, josta tuotteita saa vaivattomasti hihnalle sitä mukaa kun tilaa tulee ja hihna liikkuu.

ap.

Vierailija

Tiivistä niitä vitun kulutushysteriasi kohteita siinä hihnalla että muutkin mahtuu asioimaan. Et sä omista koko kassaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiivistä niitä vitun kulutushysteriasi kohteita siinä hihnalla että muutkin mahtuu asioimaan. Et sä omista koko kassaa.

Vitun idiootti. Mitä helvetin asioimista sulla on ennen kuin edellä olevat on maksaneet?

Vierailija

Mitäs se haittaa jos joku laittaa pari maitopurkkia siihen metalliselle päädylle odottamaan hihnan vapautumista? Sun tavarathan on jo siellä hihnalla. Siitä päädystähän ne on helppo siirtää hihnalle, kädet vapautuu kun osotoskorin voi laittaa pois ja voi laskea tasarahan myyjälle annettavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vitun idiootti. Mitä helvetin asioimista sulla on ennen kuin edellä olevat on maksaneet?

Ai sun homon mielestä pitää venaa tumput suorana tyhjän panttina siihen asti että pääsee kassaneidin eteen ja sitten vasta "ai niin oho, mullahan oli nää tavarat tässä korissa ja rahatkin pitää kaivaa taskusta ja ynnätä yhteen" -> taas on jonon sujumista viivytetty mukavasti.

Vierailija

Teen usein tuota koska siinä pääsee sen verran lähelle naista että voi haistella sen hiuksia siinä samalla kun jonottaa. Välillä alkaa seisomaan kassalla mutta se tekee koko episodista vaan kiihottavamman. 

M28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai sun homon mielestä pitää venaa tumput suorana tyhjän panttina siihen asti että pääsee kassaneidin eteen ja sitten vasta "ai niin oho, mullahan oli nää tavarat tässä korissa ja rahatkin pitää kaivaa taskusta ja ynnätä yhteen" -> taas on jonon sujumista viivytetty mukavasti.

Oletko oikeasti tyhmä? Aloituksessa oli kyse siitä, että hihna on täynnä eikä se liiku. Luuletko tosiaan, ettet ehdi laittamaan hikisiä ostoksiasi hihnalle ennen kuin on oma vuorosi maksaa ne?

Tilanne kassalla voi olla se, että yksi on maksamassa (hihna ei liiku) ja hihnalla on kolmenkin asiakkaan ostokset + ne kolme asiakasta odottamassa vuoroaan. Ei sinne hetkeen mahdu mitään ja minä en ainakaan siirry senttiäkään edessä olevan niskaan hönkimään vain siksi, että joku pöljä hosuu takana. 

Vierailija

totta!  mutta olen keksinyt keinon: jos minulla on ostoskärryt, menen niiden ostoskärryjen ETUpuolelle siinä kassajonossa, niin niskaanhönkääjä on kauempana.

Ja usein syntyy tilanne, kun kassa vetää kamoja vielä viivakoodivehkeen läpi olen jo pakkaamassa, ja kun maksun aika tulee---- se niskaanhönkääjä seisoo jo siinä kassan kohdalla, eikä anna minulle tilaa tulla  maksamaan,niin  siinä vaiheessa kysyn siltä niskaanhönkääjätungettelijalta: "kumpi meistä maksaa, sinä vai minä?? ilmeisesti sinä?"  niin johan perkele alkaa tulla sitä tilaa!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat