Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tunget ja hengität niskaan kaupan kassajonossa?!

Vierailija
06.11.2015 |

Mikä ihmeen kiire niitä tavaroita on ruveta tunkemaan ostoskärrystä kassahihnalle, jolla on jo kahden edellä olevan asiakkaan ostokset odottamassa? Voisitko olla tulematta iholleni ja odottaa sen verran, että tavarat hihnalla liikkuvat niin, että omillesi ja sille pirun kapulalle tulee tilaa? Kiitos!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä tuoksut niin hyvältä.

Vierailija
2/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin seksikäs, enkä tätä lähemmäks naista pääse. Anteeks.

Vierailija
4/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo

Vierailija
5/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos on painava mäyräkoira ja käsi väsyy?

Vierailija
6/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs jos on painava mäyräkoira ja käsi väsyy?

Enemmän lihaskuntotreeniä.

Vierailija
7/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostokset pitää saada hihnalle mahdollisimman aikaisin, jotta ehtii laskea kolikot, ennen kuin tulee oma vuoro. Nopeuttaa huomattavasti kaikkien asiointia.

Vierailija
8/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuoksuvani hyvältä mutta silti ihmetyttää. Tänään takana oleva suorastaan makasi hihnan päällä, että sai kapulan, yritti tehdä tavaroilleen tilaa hihnalla työntämällä minun ostokset lyttyyn ja kun tilaa ei ollut niin kasasi tavaroitaan jopa sen hihnan metalliseen päätyyn (joka ei liiku). Käsittämätöntä. Hänellä kuitenkin oli ostoskärry, josta tuotteita saa vaivattomasti hihnalle sitä mukaa kun tilaa tulee ja hihna liikkuu.

ap.

Vierailija
9/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä niitä vitun kulutushysteriasi kohteita siinä hihnalla että muutkin mahtuu asioimaan. Et sä omista koko kassaa.

Vierailija
10/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistä niitä vitun kulutushysteriasi kohteita siinä hihnalla että muutkin mahtuu asioimaan. Et sä omista koko kassaa.

Vitun idiootti. Mitä helvetin asioimista sulla on ennen kuin edellä olevat on maksaneet?

Vierailija
11/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa jos joku laittaa pari maitopurkkia siihen metalliselle päädylle odottamaan hihnan vapautumista? Sun tavarathan on jo siellä hihnalla. Siitä päädystähän ne on helppo siirtää hihnalle, kädet vapautuu kun osotoskorin voi laittaa pois ja voi laskea tasarahan myyjälle annettavaksi.

Vierailija
12/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitun idiootti. Mitä helvetin asioimista sulla on ennen kuin edellä olevat on maksaneet?

Ai sun homon mielestä pitää venaa tumput suorana tyhjän panttina siihen asti että pääsee kassaneidin eteen ja sitten vasta "ai niin oho, mullahan oli nää tavarat tässä korissa ja rahatkin pitää kaivaa taskusta ja ynnätä yhteen" -> taas on jonon sujumista viivytetty mukavasti.

Vierailija
13/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein tuota koska siinä pääsee sen verran lähelle naista että voi haistella sen hiuksia siinä samalla kun jonottaa. Välillä alkaa seisomaan kassalla mutta se tekee koko episodista vaan kiihottavamman. 

M28

Vierailija
14/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sun homon mielestä pitää venaa tumput suorana tyhjän panttina siihen asti että pääsee kassaneidin eteen ja sitten vasta "ai niin oho, mullahan oli nää tavarat tässä korissa ja rahatkin pitää kaivaa taskusta ja ynnätä yhteen" -> taas on jonon sujumista viivytetty mukavasti.

Oletko oikeasti tyhmä? Aloituksessa oli kyse siitä, että hihna on täynnä eikä se liiku. Luuletko tosiaan, ettet ehdi laittamaan hikisiä ostoksiasi hihnalle ennen kuin on oma vuorosi maksaa ne?

Tilanne kassalla voi olla se, että yksi on maksamassa (hihna ei liiku) ja hihnalla on kolmenkin asiakkaan ostokset + ne kolme asiakasta odottamassa vuoroaan. Ei sinne hetkeen mahdu mitään ja minä en ainakaan siirry senttiäkään edessä olevan niskaan hönkimään vain siksi, että joku pöljä hosuu takana. 

Vierailija
15/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta!  mutta olen keksinyt keinon: jos minulla on ostoskärryt, menen niiden ostoskärryjen ETUpuolelle siinä kassajonossa, niin niskaanhönkääjä on kauempana.

Ja usein syntyy tilanne, kun kassa vetää kamoja vielä viivakoodivehkeen läpi olen jo pakkaamassa, ja kun maksun aika tulee---- se niskaanhönkääjä seisoo jo siinä kassan kohdalla, eikä anna minulle tilaa tulla  maksamaan,niin  siinä vaiheessa kysyn siltä niskaanhönkääjätungettelijalta: "kumpi meistä maksaa, sinä vai minä?? ilmeisesti sinä?"  niin johan perkele alkaa tulla sitä tilaa!!

Vierailija
16/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuoksuvani hyvältä mutta silti ihmetyttää. Tänään takana oleva suorastaan makasi hihnan päällä, että sai kapulan, yritti tehdä tavaroilleen tilaa hihnalla työntämällä minun ostokset lyttyyn ja kun tilaa ei ollut niin kasasi tavaroitaan jopa sen hihnan metalliseen päätyyn (joka ei liiku). Käsittämätöntä. Hänellä kuitenkin oli ostoskärry, josta tuotteita saa vaivattomasti hihnalle sitä mukaa kun tilaa tulee ja hihna liikkuu.

ap.

No tuota... se olisi sun tehtävä laittaa kapula ostostesi perään. Itsekin olen joskus mielenosoituksellisesti kurkotellut kapulaa edessä olevan ostosten yli ja huokaillut teatraalisesti.

Vierailija
17/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti tyhmä? Aloituksessa oli kyse siitä, että hihna on täynnä eikä se liiku. Luuletko tosiaan, ettet ehdi laittamaan hikisiä ostoksiasi hihnalle ennen kuin on oma vuorosi maksaa ne?

Tilanne kassalla voi olla se, että yksi on maksamassa (hihna ei liiku) ja hihnalla on kolmenkin asiakkaan ostokset + ne kolme asiakasta odottamassa vuoroaan. Ei sinne hetkeen mahdu mitään ja minä en ainakaan siirry senttiäkään edessä olevan niskaan hönkimään vain siksi, että joku pöljä hosuu takana. 

Jokainen asiakas seisoo omien ostostensa kohdalla. Jos sä oot latonu koko hihnan täyteen parilla maitopurkilla metrin välein, niin sulle voi hyvin osoittaa, että teeppäs vähän tilaa muillekin. Jos taas hihnalla on useampi tyyppi pienten ostosten kanssa, niin ei siihen kukaan tunge ennen kuin jonon alkupää on maksanut ja häipynyt. Pienillä ostoksilla ei hihna yleensä ole täynnä, vaan joukossa on vähintään yksi asiakas jolla ostoksia enemmän, ja se voi silloin seistä niiden ostostensa alkupäässä, jotta on myyjän kohdalla sitten kun myyjä vapautuu, ja takana tulevalla on enemmän tilaa.

Vierailija
18/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh joo toi on kamlaa kun joku hönkiii tyyliin 15 cm päästä selästä. Pitääkin alkaa käyttää tota kärryilläblokkaamistaktiikkaa:)

Vierailija
19/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta!  mutta olen keksinyt keinon: jos minulla on ostoskärryt, menen niiden ostoskärryjen ETUpuolelle siinä kassajonossa, niin niskaanhönkääjä on kauempana.

Ja usein syntyy tilanne, kun kassa vetää kamoja vielä viivakoodivehkeen läpi olen jo pakkaamassa, ja kun maksun aika tulee---- se niskaanhönkääjä seisoo jo siinä kassan kohdalla, eikä anna minulle tilaa tulla  maksamaan,niin  siinä vaiheessa kysyn siltä niskaanhönkääjätungettelijalta: "kumpi meistä maksaa, sinä vai minä?? ilmeisesti sinä?"  niin johan perkele alkaa tulla sitä tilaa!!

Todella "huomaavaista" häipyä kassalta pakkaamaan, ja laahustaa sitten takaisin kassalle kun myyjä alkaa huhuilla. Ja jono seisoo taas turhaan.

Vierailija
20/47 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

No tuota... se olisi sun tehtävä laittaa kapula ostostesi perään. Itsekin olen joskus mielenosoituksellisesti kurkotellut kapulaa edessä olevan ostosten yli ja huokaillut teatraalisesti.

En minä ainakaan koskaan laita kapulaa omien ostosteni perään ja itse vastaaasti laitan sen aina omien ostosten eteen, jos on tarvis. Tuskin missään on määrätty, kenen se kapula pitää laittaa ja pitääkö sitä laittaa ollenkaan. Ihme asioista sinäkin ongelman teet.