Käyttämisen välillä kiinni, koska pumpataan kansi kiinni. Sekin vielä, ettei siellä sitten uiskentele kaikenmaailman tavarat, kun niitä putoilee vähän väliä.
Kiinni tietenkin! Auki pitäminen aiheuttaa huonon feng shuin ;) Ja oikeasti muutenkin, en halua että ne ulosteperäiset bakteerit leviävät ympäri vessaa vetäessäni.
Itse suljen ihan vaan bakteerikammon takia. En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta ruvettiin sairastamaan reilusti harvemmin samantien kun alettiin pitämään kantta kiinni.
Sivut
Vaihtelee.
Kiinni, koska ei ole yksi tai kaksikaan kertaa kun kissa putosi pönttöön silloin kun kantta vielä pidettiin auki...
Auki.
Kyllä mä ainakin kustessa yleensä auki pidän, usein myös paskatessakin.
Oivoi :D
Kiinni.
Auki.
kiinni, ettei kissa mene sinne tai putoa vahingossa
Käyttämisen välillä kiinni, koska pumpataan kansi kiinni. Sekin vielä, ettei siellä sitten uiskentele kaikenmaailman tavarat, kun niitä putoilee vähän väliä.
Kärpäset käy pöntössä ja sitten ruokien päällä.
Meilläkin on kiinni uimahaluisen kissan takia.
Mä pidän auki. Lapset laittaa välillä kiinni ja voi sitä ällötystä, kun yöllä unenpöpperössä läväytän ahterini siihen kylmälle kannelle:)
Kiinni tietenkin! Auki pitäminen aiheuttaa huonon feng shuin ;) Ja oikeasti muutenkin, en halua että ne ulosteperäiset bakteerit leviävät ympäri vessaa vetäessäni.
Eli, oonko mä nyt ymmärtänyt oikein, immeiset ei sulje kantta vetäessään vessan?
Aina kun en pistä inputtia, kansi on kiinni!
Itse suljen ihan vaan bakteerikammon takia. En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta ruvettiin sairastamaan reilusti harvemmin samantien kun alettiin pitämään kantta kiinni.
Sivut