Mikä on sinun "ensimmäisen maailman ongelmasi"?

Vierailija

Olen lapseton työssäkäyvä aikuinen, joten elämäni on aika paljon helpompaa ja rauhallisempaa kuin monella ruuhkavuosia elävällä ikätoverillani. Joten ongelmat ovat sen mukaiset:

Joskus nukun liian pitkät yöunet, ja sitten väsyttää vain enemmän.

Lempikahvilani barista lähti muihin hommiin, joten kahvieni laatu kärsii, kunnes uudet työntekijät on saatu ajattua kunnolla sisään.

Miksi on niin vaikea löytää merinovillaisia sukkia muissa väreissä kuin mustana? Merinovilla on loistava sukkamateriaali etenkin, kun mukaan laitetaan pari prosenttia nailonia.

Liian harvasta paikasta saa oluita 2 dl annoksissa. Olisi hauska maistella useampia erilaisia sen sijaan että joisi vain yhden tai kaksi olutta.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Jos en ole huomannut viilata kynsiä ne jää ikävästi hiuksiin kiinni hiuksia pestessä ja repeää. 

Olen koukussa av-palstaan.

Olen melkein ylipainoinen mutta syön silti liikaa koska hyvää ruokaa on koko ajan saatavilla.

Vierailija

Esimerkiksi tuossa kadonneen Nelan tapauksessa ärsytti, kun en saanut jatkuvasti ajantasaista tietoa poliisin tutkinnan edistymisestä. Poliisi olisi voinut vaikka tviitana tai snäpätä tunnelmia suoraan tapahtumapaikoilta ja tutkintapalavereista. Nyt joutuu spekuloimaan jossain Minfossa. :/

Vierailija

Meidän metroaseman edessä istuu edelleen kerjäläinen joka on ollut siinä koko kesän ja syksyn. Aikooko se jäädä koko talveksi siihen? Mulle tulee paha mieli kun se istuu kylmässä. Sanon yleensä heipat, mutta en anna rahaa koska epäilen että rahat menee jollekkin riistomafialle eikä hänelle itselleen.

Vierailija

Joskus tietokoneeni ei suostu käynnistymään ensimmäisellä yrittämällä, ainoastaan tuuletin jää huutamaan. Sitä pitää sitten kopautella että lähtee käyntiin.

Vierailija

Haluaisin söpön pikkukoiran mutta olen allerginen ja vastaremontoituun mutta silti halpaan keskusta-asuntooni ei saa ottaa lemmikkejä.

Vierailija

Meillä on puulattia koko talossa. Yläkertaan on tehty ihana vaalea lattia. Alakerrassa lattiat ovat joka huoneessa eri sävyä ja haluaisin ne samanvärisiksi. Mutta on liian hapokasta siirtää olohuoneen sohvat, pianot sun muut rojut ja elää pari viikkoa jossain vuokramökissä sillä välin kun remonttireiska tekisi hommat.

Vierailija

mun mielestä tää käsite "ensimmäisen maailman ongelma" on naurettava. ei ongelmia tarvitse vertailla silti ne voivat olla jopa samanarvoisia eri ihmisillä. sosiaalinen ulossulkeminen on ihan yhtä paha ongelma kuin nälänhätäkin jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mun mielestä tää käsite "ensimmäisen maailman ongelma" on naurettava. ei ongelmia tarvitse vertailla silti ne voivat olla jopa samanarvoisia eri ihmisillä. sosiaalinen ulossulkeminen on ihan yhtä paha ongelma kuin nälänhätäkin jne.

Ensimmäisen maailman ongelma tarkoittaa naurettavaa ongelmaa. Sosiaalinen ulossulkeminen ei ole naurettava ongelma. Esimerkiksi se, että kynsilakkasi on väärän sävyistä ja sinua se harmittaa todella paljon, poistat kynsilakan, ostat uutta ja lakkaat uudellen, se on ensimmäisen maailman ongelma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat