Mikä on sinun "ensimmäisen maailman ongelmasi"?
Olen lapseton työssäkäyvä aikuinen, joten elämäni on aika paljon helpompaa ja rauhallisempaa kuin monella ruuhkavuosia elävällä ikätoverillani. Joten ongelmat ovat sen mukaiset:
Joskus nukun liian pitkät yöunet, ja sitten väsyttää vain enemmän.
Lempikahvilani barista lähti muihin hommiin, joten kahvieni laatu kärsii, kunnes uudet työntekijät on saatu ajattua kunnolla sisään.
Miksi on niin vaikea löytää merinovillaisia sukkia muissa väreissä kuin mustana? Merinovilla on loistava sukkamateriaali etenkin, kun mukaan laitetaan pari prosenttia nailonia.
Liian harvasta paikasta saa oluita 2 dl annoksissa. Olisi hauska maistella useampia erilaisia sen sijaan että joisi vain yhden tai kaksi olutta.
Kommentit (50)
Lempparikenkien nauhat eivät pysy kiinni, solmu aukeaa aina.
Maito pilaantuu, ennen kuin ehdin käyttää purkin loppuun.
Aurinko paistaa silmiin, jos se ylipäätään paistaa tähän aikaan vuodesta.
Naapurin kissa kuseksii meidän kuistille.
Työpaikan ID-korttia saa aina etsiä, kun en laita sitä vakiopaikalle kotiin tultuani.
Nilkkasukat kiristää nilkkoja.
Unohdan nenäliinoja vaatteiden taskuihin pyykätessä.
En keksi, mihin menna lomalle ensi kesana. Lisaksi en jaksaisi millaan katsella hotelleita jo varatuille matkoille Sri Lankaan, Omaniin ja Mumbaihin.
No, ehka tama tasta helpottaa.
Näitähän riittää! Haluaisin ostaa samalla kertaa K-menun kanaa, Xtra-maitorahkaa ja Lidlin riisipiirakoita, mutta niitä kaikkia myydään eri kaupoissa.
Ärsyttää, että Suomesta tilattujen postipakettien saapuminen kotiin kestää puolet pidempään kuin Briteistä tilattujen.
Kun alat himoita tiettyä herkkua ja tietysti herkkukaapista puuttuu juuri se, mitä haluaisit.
Kun edessä ajava ajaa pari km/h alle nopeusrajoituksen.
Kun pitää käydä kaupassa 200 metrin päässä, etkä vain viitsisi kävellä.
Kun kuntosalilla on liian täyttä ja joutuu odottamaan, että pääsee siihen laitteeseen, mihin oli seuraavaksi tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassani ei mukamas ollut antaa kaksisatasesta takaisin, tehdessäni viidenkympin
ostokset. Jätin kamat tiskille.
Mitä muuta olisit voinut tehdä?
Mieheni rikas sukulainen on ostamassa uutta isompaa asuntoa itsellensä ja lupasi vuokrata meille nykyisen asuntonsa. Olen yli kuukauden suunnitellut muuttoa, mut mitään ei kuulu tuolta rintamalta.. vittu.
Itkettää, kun täkki aina valuu pussilakanan alaosaan mytyksi.
Voi kun olisikin nuita ensimmäisen maailman ongelmia! Tai no yhden keksin, jos kahvipurut on loppu, enkä saa aamukahvia muutoin, kuin kävelemällä lähikauppaan, joka on parin sadan metrin päässä :D. Silloin ärsyttää, vaikka muut ongelmat olisi paljon isompia. Kuten valtavat rahahuolet, terveyshuolet, vapaa-aikaa ei juurikaan ole, en nuku, isäni hautoo itsemurhaa eikä minulla ole ketään, kenen puoleen kääntyä, jos on huolia ja murheita. Olen sosiaalisesti eristäytynyt, koska elämäni pyörii niin erilaisten ongelmien ympärillä, mitä muilla kavereilla ja tutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin nuita ensimmäisen maailman ongelmia! Tai no yhden keksin, jos kahvipurut on loppu, enkä saa aamukahvia muutoin, kuin kävelemällä lähikauppaan, joka on parin sadan metrin päässä :D. Silloin ärsyttää, vaikka muut ongelmat olisi paljon isompia. Kuten valtavat rahahuolet, terveyshuolet, vapaa-aikaa ei juurikaan ole, en nuku, isäni hautoo itsemurhaa eikä minulla ole ketään, kenen puoleen kääntyä, jos on huolia ja murheita. Olen sosiaalisesti eristäytynyt, koska elämäni pyörii niin erilaisten ongelmien ympärillä, mitä muilla kavereilla ja tutuilla.
Voi itku.
Anopin tapa tulla yllätysvisiiteille. Tuolla se taas istuu.