Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä

Vierailija

Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.

Sivut

Kommentit (375)

Vierailija

Miksi sinä oletat kaikkien naisten olevan samanlaisia? Vai etsitkö deittisi Sihteeriopistosta? 

T. Yksi nainen joka maksaa omat treffinsä - ja meitä on paljon...

Vierailija

Siksi, että miehellä pitää olla tarpeeksi rahaa, jotta naista kiinnostaa. Tuo on sitten  helppo tapa asian selvittämiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on parempi palkka. Siksi.

En mä saa mitään palkkaa vaan työttömyyskorvausta.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siksi, että miehellä pitää olla tarpeeksi rahaa, jotta naista kiinnostaa. Tuo on sitten  helppo tapa asian selvittämiseen.

Selvittää sen ainakin miehelle, onko nainen vain lompakkoloinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko. Useampaa miestä olen tapaillut niin, että kumpikin on maksanut aina oman osansa.

Moni nainen saa pinppi raget jos ei suostukkaa tarjoamaa kalliita drinkkei.

Vierailija

Mknä ainakin tarjoan mielelläni jos nainen lähtee mun pyynnöstä,treffeille,syömään,baariin ja olisi ihan kivaa saada pilluakin.
t.m

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko. Useampaa miestä olen tapaillut niin, että kumpikin on maksanut aina oman osansa.

Kyllä minäkin tuohtuisin jos joutuisin tasoisen miehen seurassa olemaan selvänä...

Eri juttu sitten ne mukavat ja ihanat miehet, joiden seurasta nauttii selvänä ja vaikka ilman mitään rahaa vaativia aktiviteetteja ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole vielä edes ikää baariin, mutta voin kertoa, että kuvitelmasi ei vastaa todellisuutta.

ggg

Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on parempi palkka. Siksi.

Tämä on tätä feministiskeidaa taas kerran. Se, että miehillä on keskimäärin parempi palkka, ei tarkoita, että kaikilla miehillä on parempi palkka kuin kaikilla naisilla - eli huonoiten palkattu mies tienaisi enemmän kuin parhaiten palkattu nainen. 

Toki tämä kertoo sen, että tämän väitteen esittäjä ei halua deittalilla kuin itseään rikkaampia. Jos parit jaettaisiin satunnaisesti, niin naisella olisi paremmmat tulot 40 % tapaukissa - kuitenkin parisuhteessa näin on vain n. 20 % - mitä tämä sitten kertookaan?

Vierailija

Tämä perinnehän on lähtenyt siitä kun naiset eivät entisaikaan työskennelleet (ainakaan läheskään yhtä paljon kuin nykyään) - mitenpä olisivat sitten maksaneetkaan.

Nykyään minusta ensitreffeillä maksaa se joka pyytää. Suhteen syventyessä sitten on reilua että parempituloinen maksaa ainakin välillä huonotuloisemmalle, muuten voi tulla tilanne ettei päästäkään yhdessä ulos.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat