Saako vanhan maton heittää taloyhtiön roskikseen jos se mahtuu sinne?
Huonekaluhan se ei ole. Eipä kauheesti kiinnostas maksaa että pääsee siitä eroon >:(
Kommentit (39)
Kyllä olen vienyt, mutta vasta vähän ennen tyhjennystä kun näin, että mahtui. Eikö kierrätyskeskus voi hakea?
Jätä roskiksen viereen, varmaan häviää siitä ennen aamua.
Jätä se mattotelineelle. Häipyy aamuksi.
Ei kukaan tota halua, muuten olisin pistänyt annettavaksi Fb-kirppiksen kautta. Niin hirveessä kunnossa. Mutta kiitos, ehkä me jotenkin saadaan tuo kikkailtua sinne.
Ap
Mut jos jotain kiinnostaa hakea ilmaseks valkonen nukkamatto, joka on siis pesulapesua vailla niin Vantaalla ois!
Ap
Toimita jonnekin eläinsuojaan. Varmaan pesevät käyttöön.
Taita kaksin kerroin ja jätesäkkiin. Kukaan ei huomaa mitä siinä on.
Jätä pimeällä minkä tahansa julkisen roskapömpelin viereen. Kaupungin jäteporukka kerää viimeistään talteen.
Vaikkei mahtuisikaan, heitä vaan sinne kirjahyllyjen ja sohvien sekaan.
Kyllä sieltä se johonkin häviää!
Leikkaa se palasiksi, niin mahtuu varmasti. Niin minäkin tein kun muutin, ja oli iso matto, joka ei olisi kokonaisena mahtunut roskikseen. Saksilla tai mattoveitsellä saa helposti leikattua.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa se palasiksi, niin mahtuu varmasti. Niin minäkin tein kun muutin, ja oli iso matto, joka ei olisi kokonaisena mahtunut roskikseen. Saksilla tai mattoveitsellä saa helposti leikattua.
Tämä on hyvä ja toiset huomioiva tapa. Oon itsekin leikannut vanhan maton sellaisiin roskapussiin/kaupan henkselikassiin meneviin paloihin ja vienyt roskikseen juuri ennen tyhjennyspäivää kun tilaa on ollut.
Mahtuuko jokin tavalliseen roskapussiin on hyvä määritelmä kotitalousjätteen koolle.
Terv kiinteistösihteerinä isännöitsijän toimistossa, joten jätteenkäsittelyasioita tulee hoidettua taloyhtiöiden puolesta
Vierailija kirjoitti:
Jätä pimeällä minkä tahansa julkisen roskapömpelin viereen. Kaupungin jäteporukka kerää viimeistään talteen.
Milläs kaupungilla on omia "jäteporukoita"?
Ei sille mitään estettä ole, jos vain roska-astiaan mahtuu.
Terveisin jäteneuvoja
Olen heittänyt montakin. Pieni taloyhtiö ja usein jää vajaaksikin roskis ennen tyhjentämistä.