Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli juttelemaan mulle ulkona ja tarjosi rahaa siitä että harrastaisin seksiä hänen kanssaan

Vierailija
06.11.2015 |

Onko tämä nykyään yleistäkin? Olen pian 30 ja liikkunut koko teiniajan ties missä pippaloissa eikä kukaan ole koskaan tätä aiemmin yrittänyt ostaa minua sänkyyn.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut miehiltä seksiehdotteluja ja kerran jopa ryhmäseksiehdotus minua lähestyneiltä miehiltä, muttei kyllä rahaa vielä koskaan tarjottu.

Sellasta se on olla nainen, miehet kuvittelevat että lihapalana oleminen olisi jotenkin imartelevaa....

2/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka yleistä on, mutta ihan mahdollista. Mulle kävi samankaltaisesti risteilyllä. Mukavan oloinen mies tuli juttelemaan ja toi mukanaan pöytään siiderin, satasen setelin ja lapun, jossa oli hytin numero. Luuli siis, että siiderillä ja satasella lähtee, mutta eipä onnistunut. Paljonko sulle ap tarjottiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, vaikka en ikinä mistään summasta tekisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NipsuNapsu kirjoitti:

En tiedä kuinka yleistä on, mutta ihan mahdollista. Mulle kävi samankaltaisesti risteilyllä. Mukavan oloinen mies tuli juttelemaan ja toi mukanaan pöytään siiderin, satasen setelin ja lapun, jossa oli hytin numero. Luuli siis, että siiderillä ja satasella lähtee, mutta eipä onnistunut. Paljonko sulle ap tarjottiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, vaikka en ikinä mistään summasta tekisi noin.

Mies sanoi "I give you a fifty". Ap

Vierailija
4/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NipsuNapsu kirjoitti:

Jos ei puhuttu rahasta vaan pisteistä, sait 50/100?

Vierailija
5/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika yleistä yökerhoissa. Mies ei halua prostituoitua, mutta on kuitenkin helppo maksaa kuin ostella juomia naiselle mitta ei kuitenkaan tiedä lähteekö kotiin mukaan.

Vierailija
6/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NipsuNapsu kirjoitti:

Jos ei puhuttu rahasta vaan pisteistä, sait 50/100?

Joo, sitä se tarkoittikin. En itse tajunnutkaan. Ap

Vierailija
7/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NipsuNapsu kirjoitti:

Sinuna olisin hörppäissyt siiderin, sujauttanut satkun rintaliiveihin ja liuennut paikalta kiitosten ja suoisen hymyn kera. :)

8/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NipsuNapsu kirjoitti:

Sinuna olisin hörppäissyt siiderin, sujauttanut satkun rintaliiveihin ja liuennut paikalta kiitosten ja suoisen hymyn kera. :)

Niin no tosiaan noin olisin voinut tehdä. Oli vaan niin hämmentynyt olo, että lähdin pois.

Vierailija
9/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on aika yleistä yökerhoissa. Mies ei halua prostituoitua, mutta on kuitenkin helppo maksaa kuin ostella juomia naiselle mitta ei kuitenkaan tiedä lähteekö kotiin mukaan.

Mitä väliä juottaako naista koko illan vai maksaa heti suoraan pillusta?

Vierailija
10/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyitkö kun joku olisi maksanut? Yleensä annat ihan ilmaiseksi.

Vierailija
11/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: mistä hinnasta lähtisit sen miehen mukaan vai skippaisitko hinnasta huolimatta?

Vierailija
12/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se.

Vierailija
13/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on baarissa tullut pariskunta ehdottamaan, että harrastan seksiä hänen naisen kanssa, mies katsoisi vierestä, niin ja olen mies. Tuo ehkä oudoin ehdotus joka minulle on tehty.

Vierailija
14/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NipsuNapsu kirjoitti:

Ja joutunut pahoinpidellyksi ja raiskatuksi puiston läpi oikaistessa.

Ahneella on yleensä kakkainen loppu.

Vierailija
15/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin päiväsaikana erääseen baariin ja joku vanha mies seurasi perässä. Sitten se tuli istumaan viereen, oli slovenialainen. Sanoi että lähti seuraamaan minua koska olin niin ihastuttavan näköinen. Kysyi että voisimmeko viettää hauskaa aikaa yhdessä. Sanoin: emme voisi... Ja sitten tarjosi rahallista korvausta. (Ja kieltäydyin edelleen, toim. toim.)

Vierailija
16/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M: Voisiko neiti lempiä kanssani, jos saisit siitä 10 miljoonaa?

N: Tietysti :)

M: Okei, mennään paneen, maksan 20€.

N: Mitä helvettiä! Minkälaisena naisena te minua pidätte?

M: Sen minä jo tiedän minkälainen nainen olette ja nyt puhutaan enää hinnasta.

Vierailija
17/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petyitkö kun joku olisi maksanut? Yleensä annat ihan ilmaiseksi.

Mies ei ollut ulkoisesti makuuni joten kieltäydyin.

Omaan makuuni olevan kanssa olisin voinut mennäkin sänkyyn ja ihan ilmaiseksi. En ole ollut miehen kanssa yli vuoteen joten kyllä minulla haluja on. Ap

Vierailija
18/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NipsuNapsu kirjoitti:

Ja joutunut pahoinpidellyksi ja raiskatuksi puiston läpi oikaistessa.

Ahneella on yleensä kakkainen loppu.

Tämähän tapahtui laivalla. Ei siellä ole hirveästi puistoja.

Vierailija
19/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M: Voisiko neiti lempiä kanssani, jos saisit siitä 10 miljoonaa?

N: Tietysti :)

M: Okei, mennään paneen, maksan 20€.

N: Mitä helvettiä! Minkälaisena naisena te minua pidätte?

M: Sen minä jo tiedän minkälainen nainen olette ja nyt puhutaan enää hinnasta.

Kuinka typerä pitäisi olla ettei ottaisi 10 miljoonaa seksiä vastaan?

Vierailija
20/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun minulle on tultu koskaan ehdottamaan seksiä, niin olin 17 vuotiaana opiskelijana odottamassa bussia linja-autoasemalla, niin 50v pönäkkä rasvasen näköinen ukko tuli ehdottelemaan että lähtisin hänen mukaansa.

t. mies