Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisittekö miehenne viikon jätkien reissulle etelään?

Vierailija

Esim. espanjaan tai kreikkaan, mitä noita kohteita nyt on.
Meille mies puhunut, että lähtee jätkäkaveriensa kanssa heti kun saavat rahat kasaan. Viikko hauskaa lomaa kaverien kanssa.

Miten te muut suhtaudutte tuollaisiin juttuihin? Mietin vaan päästänkö vai en..

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ehkä jossain vaiheessa. Nyt on jotenkin itselläkin niin veto pois lasten kanssa, että tällä hetkellä en ole valmis jäämään viikoksi yksin heidän kanssaan.

Vierailija

Yhdeltäkään ämmältä en lupia tekemisiini ole kysellyt.

Enkä kuuntele.

Pirttihirmujen miehiä käy sääliksi.

Alistatte aikuiset ihmiset omiksi marioneteiksenne. Sairasta.

Vierailija

Aikuisen ihmisen ei tarvitse kysyä lupia eli sinun "päästämiselläsi" ei ole merkitystä. Lähtee jos haluaa.

Vierailija

Meillä ei ketään päästetä tai estetä vaan aikuiset ihmiset neuvottelevat ajankohdasta ja miten kotiasiat hoidetaan sillä aikaa. Minun mieheni on lähdössä parin viikon koulutusjaksolle Lappiin mutta tunnen hänet ja tiedän että keskittyy koulutukseen ja harjoitukseen täysiä eikä edes juhli yhtenäkään iltana.

Vierailija

Oma ukkoni ei kyllä ole menossa mihinkään, mutta ei meneminen siitä kiinni jäisi "päästäisinkö" vai enkö. En minä aikuisen ihmisen menemisistä päätä. Eikä päätä mieskään siitä, missä minä käyn. Menot sovitaan sen mukaan, miten tämä lasten kanssa järjestyy, mutta mitään lupia toiselta ei tarvita eikä kysytä.

Tietenkin jos lapsia on yhteisiä ja talous yhteinen, on reilua katsoa että tänne jäävä pärjää lasten kanssa ja ei jää rahatta, vaan koska puoliso humppaa ulkomailla lomailemassa. Vastuu pitää olla.

Vierailija

Komppaan edellisiä, meillä ei kumpikaan "päästä" toista yhtään mihinkään, aikuiset ihmiset toki keskustelee asioista, ei kumpikaan vaan ota ja lähde esim. matkalle, mutta että ihan lupaa pitäisi kysyä? Voi jumalauta. Mitäpä jos päästäisit sen miehesi ulos häkistään. Tosin kirjoituksesi perusteella veikkaa, että olet n.20v, joten kyllä se siitä kun kasvat aikuiseksi :)

T. Nainen

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Mun puolesta mieheni saisi mennä siinä missä minäkin omien kavereiden kanssa, joskaan siitä en tykkäisi jos mies olisi ainoa, jolle tällaiset lomat sallitaan.

Tosiasiassa meillä on kuitenkin niin vähän yhteistä loma-aikaa perheen kesken ettei kumpaakaan meistä ole kiinnostanut viettää sitä omien kavereiden kanssa perheen sijaan.

Vierailija

Meillä ei kumpikaan käy "etelässä" eikä "kohteissa" eikä missään jätkien tai muijien reissuissa. Matkaillaan kyllä sekä yhdessä että erikseen, mutta ei tuon tapaisilla matkoilla.

Vierailija

Mun mielestä loman pitää tulla levoksi eli ajan puolison pois siksi aikaa niin saan rauhassa laiskotella yksin kotona :) Aina se on jonkun paikan löytänyt mihin menee oli se sitten etelä tai oma lapsuudenkoti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat