Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle tehtiin pelkosektio enkä imettänyt lainkaan

Vierailija

Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuihini.
Haluatko kysyä jotain tai kommentoida?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäsit?

Sitä että kipu menee "yli" ja/tai että vauvan kanssa molemmat kuollaan.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokihan sinulla on lastenhoitaja, jottei tarvitse nähdä sitä lasta kuin muodon vuoksi tunnin päivässä?

On sillä. Tiedän tapauksen.

Vierailija

Oliko hankalaa saada sektio? Turposiko rinnat paljon maidosta ja oliko kipua? Miten nopeasti maidontulo tyrehtyi? Miten nopeasti leikkaushaava parantui? Tehtiinko sektio nukutuksessa?

Vierailija

Oltuani itse nuoruudessa tekemisissä synnytyksessä vammautuneen henkilön kanssa, päätin että lapseni tulevat syntymään sektiolla. Tarkoitan tällä vammautuneisuudella siis sitä itse lasta, kaveri jäi syntyessään pahasti jumiin, tuli hapenpuute ja aivovaurio :/ tuota pelkään, että lapsi saa vammoja joista kärsii lopunikäänsä. Jos voin sen ehkäistä, sen teen. Oma kipu tai vahingoittuminen ei niinkään pelota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokihan sinulla on lastenhoitaja, jottei tarvitse nähdä sitä lasta kuin muodon vuoksi tunnin päivässä?

Ei, tämän lapsen kanssa olen ihan kotona. Mutta niinkin "huono" äiti olen että 3v isompi sisaruksensa on kuin onkin "virikehoidossa" päiväkodissa :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko hankalaa saada sektio? Turposiko rinnat paljon maidosta ja oliko kipua? Miten nopeasti maidontulo tyrehtyi? Miten nopeasti leikkaushaava parantui? Tehtiinko sektio nukutuksessa?

Ei ihan läpihuutojuttu ollut saada sektiota vaikka taustalla erittäin vaikea alatiesynnytys ja kiireellinen sektio. Haava parani parissa viikossa, leikkaus puudutuksessa.
Rintani ovat leikatut (kosmeettisesti, lisää paskamutsipisteitä ropisee?) ja imetys ei niillä onnistuisikaan niin sain ne maidonnousun estävät lääkkeet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ylipäätään halusit lapsen?

Sinäkö halusit lapsen päästäksesi repimään perseesi ja leikkiäksesi lehmää? Näin rumasti sanottuna.
Mun elämä lasten kanssa on niin paljon muutakin ;)
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat