Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko omaa miestänne isänpäivänä?

Vierailija

Minusta on jotenkin outoa että jotkut ostavat jopa lahjoja omalle miehelle isänpäivänä. Eihän hän ole teidän isä! Omalle isälle tietenkin ostan aina lahjan ja lapset askartelevat kortin ja jotain muuta pientä miehelle, mutta muutoin isänpäivä on ihan tavallinen viikonloppupäivä meillä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Onko sen päivän nimi Oman Isän Päivä? Eikö silloin juhlita kaikkia isiä? Mieheni on isä, joten silloin on hänen juhlapäivänsä, ja sitä muistetaan koko perheen, myös minun taholtani.

Vierailija

Mustakin tuo on outoo ja en muista miestäni isänpäivänä mitenkää erityisesti. Meilläkin tytär askartelee päivähoidossa kortin tai jotain.

Vierailija

Muistan. Lahjan, kortin ja hyvä aterian kera. Kiitos siitä, että on olemassa.

Ei ole muuta ketä muistaa. Oma isä ja isoisät kuolleet.

Vierailija

Tietysti muistan kuten mieheni muistaa mua äitienpäivänä.
Hän on mun lasten isä, olis todella outoa olla huomioimatta sitä.

Vierailija

Tuon ajatuksen mukaan ei sitten varmasti voi muistaa myöskään isoisää? Onko outoa, kun askartelimme lapseni kanssa kortin omalle isälleni?

Vierailija

Kyllä ostan lahjan. Hän on lasteni isä ja hän on minulle rakas ja tärkeä. Voin ostaa lahjan ja kertoa kuinka tärkeä hän on lasteni isänä. Myös se pointti että lapset tarvitsee pikkuisen apua isänsä lahjomiseen. Pienin on väkertänyt lahjoja paperiin ja ollut osaa jopa valitsemassa. Kirjan olen minä valinnut, koska lapset ei pystyisi siihen vielä. Saati tietäisi mitä kirjoja isällään jo on.

Minä kykenen onnittelemaan myös mieheni isää kyseisenä päivänä. Hän on lapsilleni loistava vaari ja tärkeä miehelleni.

Vierailija

Se on ISÄNPÄIVÄ! Siis oman isän eikä vaikka naapurin Veijon päivä. OMAA isää muistetaan ja mies ei TODELLAKAAN ole mun isä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on ISÄNPÄIVÄ! Siis oman isän eikä vaikka naapurin Veijon päivä. OMAA isää muistetaan ja mies ei TODELLAKAAN ole mun isä!

Jaa, mun mielestä tuo päivän nimi (isänpäivä) ei mitenkään kerro, ettei lastensa isää voisi muistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mustakin tuo on outoo ja en muista miestäni isänpäivänä mitenkää erityisesti. Meilläkin tytär askartelee päivähoidossa kortin tai jotain.

No musta on oudompaa, että ei itse vaivaudu edes oman lapsen kanssa sen lapsen isää muistamaan. Ei kiinnosta sen vertaa että edes lapsen iloksi olisi mukana isänpäivän juhlinnassa. Päiväkodin hoitajakin on vissiin lapsen isäsuhteesta kiinnostuneempi kuin äiti.

arvostuksen osoitus

Kyllä minä muistan aviomiestä pienellä lahjalla ja esim aamupala viedään lasten kanssa sänkyyn. Lapsen mielestä on mukavaa kun olemme yhdessä hoitaneet hänen isälleen kivan "yllätyksen".
Haluan itsekin kiitää miestä siitä että on taas vuoden ollut hyvä isä lapsellemme.

Taas toisella kädellä saan itse mieheltä pienen lahjan äitienpäivänä ja mies auttaa lasta koko päivän.

Olen itse iloinen siitä että voimme muistaa toisiamme ja kiitää vanhemmuuden vastuun jakamisesta ei vaan joka päivä vaan ihan lahjalla, joka nyt sattuu sopimaan isänpäivä/äitienpäivän ideaan.

Me olemme aina olleet sellainen perhe että pidämme toisten muistamisesta.
Tietenkin on perheitä missä huudetaan "Mutku se ei ole MUN isä!" Ja silloin toivon todella että ei äitienpäivänäkään odotetta kiitosta.
Niin se metsä vastaa miten sinne huudetaan.

Vierailija

Kyllä muistan, aivan ehdottomasti. Hän on perheenisä, minun lasteni isä. Saatan minä muitakin isiä onnitella, esimerkiksi veljeäni, joka on juuri saanut esikoisensa.

Vierailija

Muistan miestäni. Toki, en ole mikään dementiapotilas. Etkö sinä muista isänpäivänä miestäsi vaan ihmettelet, että kuka se tuossa?

Vierailija

Musta koko isänpäivä pitäis lopettaa! Mulla ei oo mitään hyvää sanottavaa sen kummemmin mun isästä kuin mun miehestä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat