Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitävät yhteyttä aiempiin seurustelukumppaneihin?

Vierailija
06.11.2015 |

Soitellaan, viestitellään ja ehkä tavataankin? Eihän tuollaiseen voi luottaa ollenkaan, jos aiemmat vielä kuvioissa. Jos lapsi tai lapsia on aiemmasta suhteesta, niin silloin tietysti hyvä olla joku asiallinen yhteys, mutta muuten vaikea ymmärtää. Olen tullut joskus jätetyksi ja olen jättänyt itse, mutta kummassakaan tapauksessa ei ole tarpeen ollut jatkaa yhteyksiä.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku sun karvat on nostanu pystyyn tämän asian tiimoilta. Mitä tapahtui?

Ei mikään ole. Joillakin on erilaiset moraaliset arvot kuin sinulla. Mikä siinä on vaikeata käsittää. 

Esim. seksilaitkin voidaan vetää jonkinlaisten moraalisten käsityksien mukaan, vailla minkäänlaisia karvojen pystyyn nostamista.

Ei minua haittaisi ollenkaan, jos minulla olisi kaksi puolisoa, mutta se on rajattu yhteen.

Vierailija
62/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet ottanut sellaisen puolison, jolla on "panoja", kun kerran noin moraalinen olet? Kuulostat hirmu kurttuotsaiselta ja kireältä ihmiseltä.

En ymmärrä miksi en olisi ottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bändikaveri seurustelee mun exän kanssa että välillä sitäkin tulee nähtyä. Sen kautta tutustuttiinkin kaverini kanssa.

Vierailija
64/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elää avoimestikin. Sehän ei eroa mitenkään peräjälkeenkään vaihtelusta, että onko niitä samaan aikaan, kun on useita kumppaneita kuitenkin.

Vierailija
65/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ole. Joillakin on erilaiset moraaliset arvot kuin sinulla. Mikä siinä on vaikeata käsittää. 

Esim. seksilaitkin voidaan vetää jonkinlaisten moraalisten käsityksien mukaan, vailla minkäänlaisia karvojen pystyyn nostamista.

Ei minua haittaisi ollenkaan, jos minulla olisi kaksi puolisoa, mutta se on rajattu yhteen.

Eli oma lutkailu kahden kanssa samaan aikaan ei haittaisi, mutta jos puoliso pitää yhteyttä johonkin jonka kanssa on joskus harrastanut seksiä (ei enää) niin se on pahempi?

Vierailija
66/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oma lutkailu kahden kanssa samaan aikaan ei haittaisi, mutta jos puoliso pitää yhteyttä johonkin jonka kanssa on joskus harrastanut seksiä (ei enää) niin se on pahempi?

Jep. Se mitä ei ole sovittu, niin ei kiitos. Kaksi kumppaniahan ei ole yhtään mitään, kun joillakin on kymmeniä elämänsä aikana.

Ihmeellinen moraali sinulla?

Vierailija
67/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö jotenkin toi lutkailua hokeva :D lutkailu alkaa kuulostaa jotenkin hassukta sanalta kun sitä toistelee noin paljon: lutkailu lutkailu lutkailu lutkailu lutkailu.

Vierailija
68/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se mitä ei ole sovittu, niin ei kiitos. Kaksi kumppaniahan ei ole yhtään mitään, kun joillakin on kymmeniä elämänsä aikana.

Sun logiikka ontuu. 10 kumppania eri aikaan = ei lutkailua. 2 kumppania samaan aikaan = lutkailua. LUTKA!!

Vierailija
69/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten karsastan ihmisiä joiden mielestä ainoa ihmissuhde elämässä on parisuhde ja se jyrää kaiken muun allensa. Ihmisillä on ja tulee olemaan muutakin riippumatta siitä sattuuko olemaan parisuhteessa (kamala sana muuten!)

Vierailija
70/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun logiikka ontuu. 10 kumppania eri aikaan = ei lutkailua. 2 kumppania samaan aikaan = lutkailua. LUTKA!!

2 = 2 ja 10 = 10.

Ihminen on moniavioinen.

Vierailija
71/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten karsastan ihmisiä joiden mielestä ainoa ihmissuhde elämässä on parisuhde ja se jyrää kaiken muun allensa. Ihmisillä on ja tulee olemaan muutakin riippumatta siitä sattuuko olemaan parisuhteessa (kamala sana muuten!)

Naisten logiikka taas pettää.

Silloinhan ne ei vietä aikaansa sun kanssa, vaan perheensä. Mikä on hyvä.

Vierailija
72/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräjälkeen tai samaan aikaan, niin sillä ei ole mitään moraalista merkitystä. Määrät siinä ratkaisee paljonko lutkailee.

Vierailija
73/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka taas pettää.

Silloinhan ne ei vietä aikaansa sun kanssa, vaan perheensä. Mikä on hyvä.

Niin onkin, en minä kahlehdittavaksi suostu. Yleensä naiset tuppaa toivomaan sellaista.

Vierailija
74/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteydessä lasteni isän kanssa ja välimme ovat ihan hyvät. Voidaan jutella ja nauraa, juoda kahvit ja ei mitään kaunaa. Hänellä on nykyään oikein mukavanoloinen nainen elämässään.

Seurustelin useamman vuoden miehen kanssa, jolla lapsia edellisestä liitosta. Oli aivan luontevaa, että hoiti ex-vaimonsa kanssa lapsia koskevia asioita ja olimme tämän naisen kanssa samoissa juhlissakin ja juttelimme, kuten muutkin. Tämä seurustelu loppui pettämiseen ja en koe tarvetta olla tekemisissä tuon miehen kanssa. Alussa olisin halunnut jutella asiat hänen kanssaan, mutta ei kyennyt ilmeisesti syyllisyydeltään siihen. Nyt on aikaa kulunut ja ei ole tarvetta käydä läpi mitään hänen kanssaan. Jos tavataan joskus, tuskin on ongelmaa jutellakaan.

Ihmissuhteita on monenlaisia ja jokainen tekee omat valintansa. Tuttava seurustelee ukkomiehen kanssa ja miehen vaimo tietää tästä. Kaikille osapuolille tämä sopii. Kun pelataan avoimin kortein, on aivan sama, mitä ulkopuoliset ajattelevat.

Vierailija
75/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa, mutta edelleen olen ystävä exäni kanssa. Aviomies tietää tämän ja asia on ok, samalla tavalla kuin sekin on ok että hän pitää yhteyttä omaan exäänsä.

Seksiä meillä ei ole exän kanssa ollut eron jälkeen, enkä sitä kaipaa. Katsotaan leffoja, jutellaan, tehdään ruokaa. Ex on mulle tärkeä ystävä, sillä hän pelasti henkeni aikoinaan. Tullaan vaan paremmin toimeen ystävinä kuin parisuhteessa.

Tänään menen taas exän luo, jään ehkä sohvalle yöksikin. Ihan sama, mitä muut ajattelevat, kunhan asiat on selviä mulle, miehelleni ja exälle, tulevaisuudessa myös exän kumppanille.

Vierailija
76/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on masentavaa lukea näitä "ystävä exän kanssa" jalosydämisyyspuuskia. Masentavaa, sanon teille!

Vierailija
77/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on masentavaa lukea näitä "ystävä exän kanssa" jalosydämisyyspuuskia. Masentavaa, sanon teille!

Mitä jalosydämistä siinä on kun kumpikin yhdessä viihtyy eron jälkeenkin?

Vierailija
78/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Sellaiset naiset saa leikkiä kotia ihan jonkun muun kuin mun kanssa. Kukaan ei kiellä mua olemasta kaverien kans.

Vierailija
79/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
80/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole mustavalkoinen. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut pitävät yhteyttä exään eron jälkeen, jotkut ei. Jotkut entiset pariskunnat nimenomaan toimivat paremmin ystävinä kuin parisuhteessa, ja jotkut eivät pysty näkemään exäänsä ilman että tuntevat kipinää tai päinvastoin suuttumusta - tällöin on parempi pysyä kaukana. Jos on yhteisiä lapsia, niin onhan se parempi että välit ovat edes sen verran kunnossa että voidaan asiallisesti keskustella toisen kanssa. Lapsettomana en sen enempää tuohon asiaan osaa sanoa.

Jos haluaa pitää yhteyttä niin mikäs siinä, ja jos ei halua, niin mikäs siinä. Jos haluaa olla sinkku, se on ok. Jos haluaa olla parisuhteessa, se on ok.

Itse en pidä yhteyttä exääni, ei ole mitään mistä puhua, asiat on selvitetty, kumpikin on tahoillaan oikeasti toimivassa parisuhteessa nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi