Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitävät yhteyttä aiempiin seurustelukumppaneihin?

Vierailija
06.11.2015 |

Soitellaan, viestitellään ja ehkä tavataankin? Eihän tuollaiseen voi luottaa ollenkaan, jos aiemmat vielä kuvioissa. Jos lapsi tai lapsia on aiemmasta suhteesta, niin silloin tietysti hyvä olla joku asiallinen yhteys, mutta muuten vaikea ymmärtää. Olen tullut joskus jätetyksi ja olen jättänyt itse, mutta kummassakaan tapauksessa ei ole tarpeen ollut jatkaa yhteyksiä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miten on ylipäänsä voinut olla yhdessä sellaisen kusipään kanssa, joka pitää heivata hevon helvettiin eron jälkeen. Mun kaikki exät on olleet ja ovat edelleen 

Kato ku sen hyvän tyypin kanssa ei välttämättä enää natsaa seurustelumielessä. Väkisinkö pitäisi jäädä suhteeseen, missä toista kohtaan on vain kaverillisia tunteita?

Ei ole pakko, mutta myöntää voi tällöin lutkailevansa.

Ei eroa mitenkään siitä, että hakisi thaimaasta vaimon ja vaihtelisi niitä sitten uusiin, kun sattuisi huvittamaan. Rehellistä lutkailua.

Niin siis mikä tässä on lutkailua? Exän kanssa kaveeraaminen? Silloin tällöin puhelimessa puhuminen? Kahvilla käyminen?

Jos kutsuisit 10 entistä panoasi kotiisi, niin miehesi varmaan olisi mielissään, eikö?

Jos olisin heidän kanssaan kavereita edelleen, tuskin sanoisi yhtään mitään, kuten ei tuosta yhdestä entisestä poikakaverista, jonka kanssa olen todella hyvissä väleissä.

Vierailija
42/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hassut pitävät yhteyttä entisiin luokkakavereihinkin. Miksi ihmeessä, kouluhan on ohi jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miten on ylipäänsä voinut olla yhdessä sellaisen kusipään kanssa, joka pitää heivata hevon helvettiin eron jälkeen. Mun kaikki exät on olleet ja ovat edelleen 

Kato ku sen hyvän tyypin kanssa ei välttämättä enää natsaa seurustelumielessä. Väkisinkö pitäisi jäädä suhteeseen, missä toista kohtaan on vain kaverillisia tunteita?

Ei eroa mitenkään siitä, että hakisi thaimaasta vaimon ja vaihtelisi niitä sitten uusiin, kun sattuisi huvittamaan. Rehellistä lutkailua.

Niin siis mikä tässä on lutkailua? Exän kanssa kaveeraaminen? Silloin tällöin puhelimessa puhuminen? Kahvilla käyminen?

Jos kutsuisit 10 entistä panoasi kotiisi, niin miehesi varmaan olisi mielissään, eikö?

Jos olisin heidän kanssaan kavereita edelleen, tuskin sanoisi yhtään mitään, kuten ei tuosta yhdestä entisestä poikakaverista, jonka kanssa olen todella hyvissä väleissä.

Uskotteleppa itsellesi vain. Luulen, että tilanne "vähän" muuttuisi.

Vierailija
44/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hassut pitävät yhteyttä entisiin luokkakavereihinkin. Miksi ihmeessä, kouluhan on ohi jo!

Ootko sä ollut koulusikin kiertopalkinto?

Vierailija
45/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LUTKA!!! Mitä nykyiset koulukaverisikin ajattelevat? Ainakaan sinä et yhtään ajattele heidän tunteitaan.

Vierailija
46/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteleppa itsellesi vain. Luulen, että tilanne "vähän" muuttuisi.

Kaikki ei ole sairaalloisen mustasukkaisia kuten sinä. Suurin osa kavereistani on muutenkin miespuolisia, niin ei ne jotkut exät sen kummempia kavereita ole.

Vierailija
47/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole sairaalloisen mustasukkaisia kuten sinä. Suurin osa kavereistani on muutenkin miespuolisia, niin ei ne jotkut exät sen kummempia kavereita ole.

En ole mustasukkainen. Silloin etsisin neitsyttä. Pieleen meni arviosi.

Lutkailija ei siis ymmärtänyt erilaisia arvoja ja näkemyksiä.

Vierailija
48/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen asuu mun exän kanssa :)

Vierailija
49/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin, että nuorena kun seurustelu loppui, loppui kaikki yhteydenpito. Olin niin herkkä, että ero sattui liikaa että tuntui että koskaan enää kestäisin nähdä sitä ihmistä jota olin rakastanut mutta josta olin joutunut luopumaan. Näkeminen tai kuuleminenkin exästä nosti taas tuoreena pintaan eron tuskan ja aloin itkeä kuin pikkuvauva, hallitsematta.

Mutta iän ja useiden erojen myötä sitä on parkkiintunut. Ei enää odotakaan mitään kun alkaa seurustelemaan, joten ei ole niin suuri järkytys jos se loppuu. Kolmikymppisen jälkeen olen itse asiassa jäänyt ystäväksi eksieni kanssa. Paras ystäväni on mies, jonka kanssa seurustelu loppui 8 vuotta sitten. Emme halua parisuhteeseen enää tosiaan, koska minä en jaksa miehen mielenterveys- ja päihdeongelmia arjessani, mutta kun voimme vaan soitella tai tavata kun hänellä on hyvä kausi, niin homma toimii.

Vierailija
50/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin tämän kiukun, koska toiset ovat valmiita tekemään jopa kakaroita ihmisten kanssa, joiden kanssa ei tarvitse suunnitella tulevaisuutta. Lutkailua siis.

Toisilla on vähän moraalisemmat arvot siinäkin asiassa.

Vierailija
51/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodommah & Gomorrah. Rappeutuneet arvot johtivat yhteiskunnan tuhoutumiseen.

Vierailija
52/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyinen asuu mun exän kanssa :)

Wt lutkailua.

Vierailija
53/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kutsu entisiä miesystäviäni "panoiksi". Ja jos meillä on sellaiset juhlat, joihin kutsutaan ystäviä, mieheni hyväksyy aivan loistavasti myös exäni, nykyiset ystäväni. Samoin kuin minä hyväksyn hänen ex-tyttöystävänsä. 

Mä en oikeasti tajua mikä tässä on vaikeaa. 

Vierailija
54/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu vähän katkeruutesi syistä lutkailun hokija.

Vierailija
55/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kutsu entisiä miesystäviäni "panoiksi". Ja jos meillä on sellaiset juhlat, joihin kutsutaan ystäviä, mieheni hyväksyy aivan loistavasti myös exäni, nykyiset ystäväni. Samoin kuin minä hyväksyn hänen ex-tyttöystävänsä. 

Mä en oikeasti tajua mikä tässä on vaikeaa. 

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
56/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole katkeruutta. Meillä ei panoja raahata meidän kotiin. Jos raahattaisiin, niin sitten voisinkin olla katkera, tai oikeastaan vain heittäisin puolison pihalle.

Vierailija
57/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus muutaman lutkailijan, tai oikeastaan kaverukset.

Tällä viikolla vaihdettiin tyttöystäviä ja ensi viikolla ne vaihdettiin sitten takaisin. Sellaista "kierrätystä", eikä siinä mitään pahaa, jos tuollainen tuntuu itsestään hyvältä. (mutta lutkailua se on silti)

Vierailija
58/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole katkeruutta. Meillä ei panoja raahata meidän kotiin. Jos raahattaisiin, niin sitten voisinkin olla katkera, tai oikeastaan vain heittäisin puolison pihalle.

No joku sun karvat on nostanu pystyyn tämän asian tiimoilta. Mitä tapahtui?

Vierailija
59/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi tosin ikävästi, kun toinen pani ensin toisen tyttöystävää ja sitten riitojen jälkeen toinen kosti. Sen jälkeen alkoi vaihtelu ruljanssi.

Vierailija
60/84 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet ottanut sellaisen puolison, jolla on "panoja", kun kerran noin moraalinen olet? Kuulostat hirmu kurttuotsaiselta ja kireältä ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän