Miksi jotkut pitävät yhteyttä aiempiin seurustelukumppaneihin?
Soitellaan, viestitellään ja ehkä tavataankin? Eihän tuollaiseen voi luottaa ollenkaan, jos aiemmat vielä kuvioissa. Jos lapsi tai lapsia on aiemmasta suhteesta, niin silloin tietysti hyvä olla joku asiallinen yhteys, mutta muuten vaikea ymmärtää. Olen tullut joskus jätetyksi ja olen jättänyt itse, mutta kummassakaan tapauksessa ei ole tarpeen ollut jatkaa yhteyksiä.
Kommentit (84)
ATM on tainnut eksyä erään toisen keskustelualustan sinkut-palstalta tänne lutkittelemaan. (ATM:mien mielestä kaikki naiset jotka antavat YTM:ille tai seurustelevat YTM:n kanssa mutta eivät anna ATM:mmille ovat lutkia, ei kannata välittää noista).
Itse olen hyvä ystävä exäni ja exän nyxän kanssa. Exäni kanssa suhde kuihtui loppu vuosina kasaan eikä seksiäkään ollut varmaan 7 vuoteen. Oltiin vain kämppiksiä, vähän niinkuin sisaruksia. Siksi seksikin oli ollut niin vähäistä, tuntui että veljensä kanssa harrasti seksiä niin se tuntui kiusalliselle ja vastenmieliselle.
Pitkän parisuhteen aikana minusta tuli osa exäni perhettä, nytkin olen menossa kylään appivanhemmilleni toiseen kaupunkiin. Exännyxä ei paheksu tätä ollenkaan, hän on oikeastaan aika hyvä ystäväni. Exännyxä on myös hyvissä väleissä exäänsä ja ja exäni ja exännyxänexä ja exännyxänexännyxä ovan myös lähimpiä kavereita ja toisensa lapsien kummeja.
Exän perheestä on eräs perheenjäsen, minullekin erittäin rakas ihminen poistunut keskuudestamme järkyttävällä tavalla, joten saamme lohtua toisistamme kun pystymme puhumalla purkamaan asiaa yhdessä.
Minulla on pari exää nuoruusvuosilta joihin ei ollut mitään tarvetta jälkikäteen pitää yhteyttä. Sexiä en ole kenenkään näiden kanssa harrastellut tai havitellut harrastelevani eron jälkeen, eipä tuo seurusteluaikanakaan niin hääviä ollut että olisin edes silloin ollut seksiä vailla.
Enpä ole kohdannut ehkä ikinä sellaista intohimoista rakkautta tai fyysistä vetoa, aika kaveripohjalta noihin suhteisiin on menty.
p.s. Itselläni ei ole tarvetta kutsua ketään miestä alemman tason mieheksi, tähän termiin vaan törmäsin tuolla palstalla, itse kutsuvat itseään tällä nimellä. Nämä tyypit lietsovat naisvihaa ko. palstalla mm. lutkittelemalla.
t:edellinen
Vierailija kirjoitti:
Soitellaan, viestitellään ja ehkä tavataankin? Eihän tuollaiseen voi luottaa ollenkaan, jos aiemmat vielä kuvioissa. Jos lapsi tai lapsia on aiemmasta suhteesta, niin silloin tietysti hyvä olla joku asiallinen yhteys, mutta muuten vaikea ymmärtää. Olen tullut joskus jätetyksi ja olen jättänyt itse, mutta kummassakaan tapauksessa ei ole tarpeen ollut jatkaa yhteyksiä.
Jospa ne muut on aikuisia tai edes ystäviä keskenään, vaikka parisuhdetta ei enää olekaan. Minun mielestäni ihan normaalia, että ystävien kanssa tavataan ja viestitellään, ei ole mikään pakko olla riidoissa, jos on eronnut.
Jaa, enpä ole koskaan ajatellut että jollekulle voisi olla ongelma se, että minä olen exäni kanssa tekemisissä ja mies oman exänsä.
Ei vain olla nähty syytä laittaa välejä poikki.