Miksi jotkut vanhemmat naiset ovat ilkeitä ja vattuilevia nuorille naisille?

Vierailija

Luulisi että olisi jo niin henkisesti kehittynyt ettei enää ilkeilisi kenellekään kuin joku alakoululainen...
Mistä tuollainen vattuileva käytös johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija

Samasta syystä kun jotkut nuoret naiset ovat vattuilevia vanhemmille naisille? Kotikasvatukset puute ja hölmöys. Näihin ei auta iän karttuminen.

Vierailija

Nuorena ihmettelin samaa. Nyt keski-ikäisenä olen huomannut että nuorissa naisissa on yhtä paljon vanhoille naisille vittuilijoita kuin vanhoissa naisissa nuorille vittuilijoita.

Kusipäiden määrä näyttää olevan vakio. Vittuilun kohde vaan muuttuu kusipään vanhetessa.

Vierailija

Monet nuoret naiset käyttäytyvät täysin idioottimaisesti, esimerkiksi hoippuvat siksakkia kevyenliikenteenväylällä kuulokkeet korvilla ja äly(tön)puhelin kädessä. Jos pyöränkellon soittaminen ei auta, saatan sanoakin jotain ilkeää.

Vierailija

Koska nuoret naiset joskus OVAT aivan käsittämättömän idiootteja ja sitä kautta haittaavat oikeaa työntekoa ja, koska nuet silti kuvittelevat olevansa oikeasta, he ilkeilevät vanhemmille ensin. Joskus sitä ei vaan kärsivällisyys riitä ja tulee sanottua suoraan, kuka tässä oikein on hölmö ja miksi.

Ja vaikka yrittäisi olla ystävällinen, moni nuori tajuaa sen ilkeydeeksi. Viime keväänä erään nuoremman naisen toilaudten yhteydessä pyysin hänet sivummalla juttelemaan ja yritin selittää, että se tapa, jolla hän mesoaa joistain asioista ja mollaa muiden työpanosta ei sovi siihen asemaan, johon hänen olisi pitänyt olla astumassa. Nyt hän ei puhu minulle enää - mutta on kyllä muuttanut käytöstään. Ehkä on siinä uudessa asemassaan vähän entistä ylempänä hierarkiassa joutunut näkemäänmiten paljon töitä niillä hänen aikanaan mollaamillaan ihmisillä oikeasti on.

Terv nelikymppinen täti-ihminen

Vierailija

Niinkuin moni jo on sanonut, jotkut vaan on sellaisia ja veetuilee kaikille. Anoppi veetuili kun olin 25v ja veetuilee edelleen kun olen 45v. Nykyään vaan en enää pahoita mieltäni vaan annan mennä toisesta korvasta ulos.

Kuuntelepa joskus ne kohtelee samalla lailla ikäisiään. Ja sitten on se yks tyyppi joka veetuilee naisille muttei koskaan miehille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorena ihmettelin samaa. Nyt keski-ikäisenä olen huomannut että nuorissa naisissa on yhtä paljon vanhoille naisille vittuilijoita kuin vanhoissa naisissa nuorille vittuilijoita.

Kusipäiden määrä näyttää olevan vakio. Vittuilun kohde vaan muuttuu kusipään vanhetessa.

Suunnilleen samaa meinasin kirjoittaa. Taitaa ne nuorena v*ttuilevat v*ttuilla vanhanakin. Itse en kyseistä toimintaa harrastanut nuorena, enkä nyt keski-ikäisenä.

Vierailija

Olen samaa mieltä, kuin useat tähän ketjuun jo vastanneet. V***uilutaipumusta löytyy kaikenikäisiltä naisilta (ja miehiltäKIN). Olen törmännyt niin jäätävän asenteen parikymppisiin, että huh huh. Aiempaa tutkintoani opiskellessani nimenomaan muut silloin kanssani 20+ -ikäiset naiset olivat pahimpia arvostelijoita. Toisaalta en itsekään ollut se maailman avarakatseisin 20-vuotias, vaikka jotkin arvot ja elämänvalinnat siltä aikakaudelta ovatkin edelleen omiani. (vapaaehtoinen lapsettomuus ja julkisen liikenteen suosiminen aina kuin mahdollista)

Tosin tietyntyyppiset perheelliset vanhemmat naiset osaavat olla todella epäasiallisia nuorempia ja miehettömiä naisia kohtaan. Mies- ja seksiasioista utelu on heidän mielestään normaalia kanssakäymistä ja viikonlopun kuulumisten vaihdossa "nukuin hyvin ja lauantaina menin frisbeegolfaamaan ennen saunaa" -mallin jutustelu leimataan herkästi lapsettomuudella kehuskeluksi. En tiedä, voiko tätä sanoa varsinaisesti kateudeksi mutta sosiaalisten taitojen puutetta se tuntuu indikoivan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat