Miksi jotkut raahaa koko perheen mukaan ruokakauppaan?

Vierailija

Tänään Prismassa ihmettelin kun jotkut perheet tulee kauppaan koko katraan kanssa. Lapset huutaa ja mekastaa, äiti on hermoromahduksen partaalla kun lapset painaa ties missä, pyytää karkkia, häviää hyllyjen väliin.

Eikö sinne kauppaan voi mennä yksi aikuinen ja ostaa koko perheen sapuskat Ei se mua haittaa että siellä on isoja perheitä, mutta vaan ihmetyttää. Ainakin itselleni Prismareissu lasten kanssa on tosi raskasta, mieluummin jätän lapset miehen hoiviin kotiin tai laitan miehen kauppa-asioille.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Me tulemme lasten kanssa kauppaa, mutta heidän kanssaan ei olekaan ongelmia. Toki väsyneet ja huonosti kasvatetut lapset ovat ongelma, mutta muuten en näe mitään ongelmaa tuossa.

Vierailija

Mä oon ajatellut, että kai se on joillekin perheille niinkuin retki tai viikon kohokohta, kun mennään koko porukalla tungeksimaan ja töpeksimään sinne markettiin. Varsinkin perjantai-iltaisin tai lauantaisin, kun on muutenkin paljon ihmisiä ja kaikilla kiire. Ja joo mua kyllä häiritsee nää käytäville levittäytyneet suurperheet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon ajatellut, että kai se on joillekin perheille niinkuin retki tai viikon kohokohta, kun mennään koko porukalla tungeksimaan ja töpeksimään sinne markettiin. Varsinkin perjantai-iltaisin tai lauantaisin, kun on muutenkin paljon ihmisiä ja kaikilla kiire. Ja joo mua kyllä häiritsee nää käytäville levittäytyneet suurperheet.

Sä oot vaan näitä "helvetti on toiset ihmiset" -tyyppejä.

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Lapsia ei aina voi jättää yksin kotiin, esimerkiksi yh:n on joskus pakko ottaa lapset mukaansa ties minne ja onhan lasten opittava olemaan ihmisten ilmoilla, ei niitä himaankaan voi ikuisiksi ajoiksi sulkea. Enemmän ihmettelen sitä, että miksi joku ylipäänsä hankkii lapsia.

Vierailija

shatteredkav kirjoitti:
Lapsia ei aina voi jättää yksin kotiin, esimerkiksi yh:n on joskus pakko ottaa lapset mukaansa ties minne ja onhan lasten opittava olemaan ihmosten ilmoilla, ei niitä himaankaan voi ikuisiksi ajoiksi sulkea. Enemmän ihmettelen sitä, että miksi joku ylipäänsä hankkii lapsia.

Onhan se lisääntyminen ihmiselle ihan lajityyppillistä käytöstä.

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:
Lapsia ei aina voi jättää yksin kotiin, esimerkiksi yh:n on joskus pakko ottaa lapset mukaansa ties minne ja onhan lasten opittava olemaan ihmosten ilmoilla, ei niitä himaankaan voi ikuisiksi ajoiksi sulkea. Enemmän ihmettelen sitä, että miksi joku ylipäänsä hankkii lapsia.

Loppujen lopuksi se on aika hyödytöntä ja järjenvastaista toimintaa, ainakin mun mielestä.

Vierailija

shatteredkav kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:

Loppujen lopuksi se on aika hyödytöntä ja järjenvastaista toimintaa, ainakin mun mielestä.

No varmasti joo, jos ajattelee asiaa puhtaasti länsimaisen kulutus- ja yksilökulttuurin näkökulmasta.

Vierailija

shatteredkav kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:

Olisipa omat vanhempasi ajatelleet aikanaan samoin.

Vierailija

No Huh Huh, jaa että ihan ihmetellään miten joku edes hankkii lapsia. Ehkä siksi että joku maksaisi esim.joskus sinunkin eläkkeesi tai hoitaisi sinua sinun viimeiset vuotesi hoitokodissa. Mistä näitä huimia sikiää? Annetaanpas kiltisti kaikkien kukkien kukkia ja perheet joukolla ostoksille!Eihän ne lapset opi elämään ihmisiksi ihmisten ilmoilla jos ne kätetään aina kotiin höperöitymään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:

No varmasti joo, jos ajattelee asiaa puhtaasti länsimaisen kulutus- ja yksilökulttuurin näkökulmasta.

Liikalisääntyminen ajaa ihmiskuntaa kohti sukupuuttoa, jollet tiennyt. Lapsen hankkiminen on suurin mahdollinen kulutuspäätös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:

Liikalisääntyminen ajaa ihmiskuntaa kohti sukupuuttoa, jollet tiennyt. Lapsen hankkiminen on suurin mahdollinen kulutuspäätös.

Tää näkökulma oli sisällytettynä siihen ajatukseen länsimaisesta kulutus- ja yksilökulttuurista. Mutta se ei ole tosiaan ainoa näkökulma.

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
shatteredkav kirjoitti:

Olisipa omat vanhempasi ajatelleet aikanaan samoin.

Niin, olisivatpa. Ei syntymättä jääminen minua haittaisi millään tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No Huh Huh, jaa että ihan ihmetellään miten joku edes hankkii lapsia. Ehkä siksi että joku maksaisi esim.joskus sinunkin eläkkeesi tai hoitaisi sinua sinun viimeiset vuotesi hoitokodissa. Mistä näitä huimia sikiää? Annetaanpas kiltisti kaikkien kukkien kukkia ja perheet joukolla ostoksille!Eihän ne lapset opi elämään ihmisiksi ihmisten ilmoilla jos ne kätetään aina kotiin höperöitymään.

Ihanko totta jotkut hankkivat lapsia nimenomaan sitä varten, että yhteiskunnassa riittäisi sairaanhoitajia ja veronmaksajia? Huh, pelottavaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat