Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; sattui nolo juttu

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Olin lähdössä yhdestä liikuntapaikasta ja napsuttelin pois turhia valoja; en tiedä olisiko siellä sitten kiertänyt joku varmistamassa etteivät pala turhaan; en ainakaan usko niin. Katsoin sitten vielä että naisten pukuhuoneessa oli vielä valo ja kaikki tietysti menneet jo menojaan ajat sitten; turhan sähkönkulutuksen salliminen olisi jättänyt minulle syyllisen olon.

Kun sitten avasin ovea sammuttaakseni valon, sieltä kuuluikin jarrutteleva ihmisääni. Pahoittelin tietysti heti ja selitin lyhyesti oveen koskemisen syyn ja jatkoin matkaa. En pahemmin kerennyt edes raottaa ovea ja ei siinä sen hirveämpiä tapahtunut, mutta tuli silti aika kamala olo tuosta, koska pelkäsin säikyttäneeni sisällä olleen henkilön ja hänen ehkä pitävän minua jotenkin epäilyttävänä 'hiipparina', vaikka minua ei taatusti se pukuhuoneen sisältö itsessään niin paljon kiinnosta, vaikka siellä olisi alastomia supermalleja.

En tiedä pitäisikö minun vielä palata asiaan samaa henkilöä nähdessäni vai antaa asian vain unohtua. Onko jollekin sattunut samanlaista ja mitä teit?

-Mies 29v + 1v-

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En toki tiedä mikä tämä mystinen liikuntapaikkasi on, mutta jos ei erikseen ole ilmoituksia "viimeinen sammuttaa valot" niin luulisin siellä jonkun vielä käyvän. Kai siellä täytyy siivotakin.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä mikä tämä mystinen liikuntapaikkasi on, mutta jos ei erikseen ole ilmoituksia "viimeinen sammuttaa valot" niin luulisin siellä jonkun vielä käyvän. Kai siellä täytyy siivotakin.
Varmasti käy siivooja, mutta työaika ei välttämättä sijoitu myöhälle iltaan.

Ja on sellaisia paikkoja vaikka kuinka paljon, joissa ei mitään erillistä taulua ole.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Minulle on useasti käynyt niin, että kun luen näitä turhia topikkejasi jossa teet ihme tulkintoja, että mietin mitkähän kaikki diagnoosikriteerit täyttäisit. Lisäksi mietin, että millaiset vanhemmat sinulla on ja millaiset kotiolot sinulla on ollut kasvusi aikana, että sinusta on tullut noin häiriintynyt.

Vierailija

Olen usein ollut viimeisenä kuntosalilla, ja kyllä siellä vaksi käy tsekkaamassa salin ja pukkarit, ettei jää yöksi kutsumattomia vieraita. Todennäköisesti joutui laittamaan valot päälle uudestaan sinun jälkeesi.

Kummallisia ajatuskulkuja sinulla. Se on tosin neurologisesti poikkeaville aika tyypillistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja mikäli tuollainen lappu olisikin, ei miesten asia olisi naisten pukuhuoneeseen mennä valoja sammuttamaan. Eihän mies voisi kuitenkaan tietää onko pukuhuoneessa ketään, jollei itse ole siellä käynyt ja kiertänyt katsomassa. Tuollainen "Viimeinen sammuttaa valot" lappukin tarkoittaisi vain sitä, että tietystä tilasta viimeisenä poistuva sammuttaa valot, sellaisista tiloista, joissa ei itse ole käynyt, ei niitä tarvitse sammuttaa.

Ja todellakin useimmiten valojen sammuttamisesta huolehtii henkilökunta, ei asiakkaat. Olisipa varmaan kiva jäädä jonnekin pukuhuoneeseen pilkkopimeään kun joku valopää sammuttaa valot tietämättä onko huoneessa ketään...

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Ei kai tästä nyt muuta voinut päätellä kuin tunnollisuuteni ja mahdollisen yliherkkyyden vai kuka se herkkä nyt sitten on...itse ainakin olen käsittänyt niin, että naiset voivat ahdistua todella herkästi ja siitä kai se syyllisyydentunnekin tulee, kun pelkää vahingossa järkyttävänsä jonkun herkkää mieltä. Mutta joidenkin vastausten perusteella sekin on paha asia että tuntee empatiaa tai miettii tekojen seurauksia.

Pitäisi varmaan lopettaa vastausten lukeminen ennen kuin tulen lukeneeksi jotakin todella vastenmielistä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole mies 30 v?

+1 v on sen lapsi.

Ei sillä lasta ole. Hyvä että on koskaan edes päässyt juttelemaan naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole mies 30 v?

+1 v on sen lapsi.

Eikä ole! Omien sanojensa mukaan tämä mies ei ole vielä päässyt edes poikuudestaan eroon, joten lapsen saaminen on aika hankalaa. Tuo +1 todellakin merkkaa sitä, että hän on iältään 29+1 eli 30 vuotta.

Vierailija

Ei haittaa olisit tullut vain peremmälle pukuhuoneeseen. Olisin antanut koittaa haisevaa pilluani. Uuuh!
Tv. Pukuhuoneen neito

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat