Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kissasi yrittänyt tappaa sinut?

Vierailija
05.11.2015 |

Hmmm... itse oon aina luontaisesti pelännyt kissoja ja pitänyt niitä pelottavan näköisenä ja leikkiään lähinnä saalistuksena.

Mitä ajatuksia tutkimus teissä herätti?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! :)

Vierailija
2/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Olisi pitänyt arvata nyt tämä aloitus palstalla!

(Vastaus kysymykseen on: ei ole)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamuisin, kun en ole vielä pukeutunut, yrittää purra minua säärestä. Kuvittelee varmaan hyväksi lihapalaksi. Aamusapuskojen jälkeen ei enää näyki <3

Vierailija
4/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suomalainen tutkija muuten antoi haastattelun Iltalehteen, jossa tyrmäsi tämän tutkimuksen.

Itseäni huvitti se tutkimus, koska en osaa kuvitella mun kilttiä ja hölmöä kehruukonetta suunnittelemassa ihmisen tappamista.

Vierailija
5/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jutussa on totuuden siemen. Onhan kissa petoeläin, joskin pienempi kooltaan. Aina puremassa ja raapimassa tai joku hiiri nokassaan.

Vierailija
6/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani hyökkää toistuvasti tietyssä paikassa kotia sääreni. Varoittaa aina ensin. Oon miettinyt jo monta vuotta, että miksi. Muuten kiltti ja ihana :)

Vierailija
7/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meinaa henki loppua kun kisu pörhistelee ja saan allergisen kohtauksen. Siihen voi kuolla.

Vierailija
8/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, auttakaa mammat. Kissani ovat piirittäneet minut ja katsovat murhaavasti. Miten toimia tässä tilanteessa?

Vierailija
9/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin: kun selkä on pahana, kissa asettuu yöllä kipeän paikan päälle ja lämmöllään auttaa rentoutumaan. Parantavia kissoja olen kohdannut, flunssaakin hoitavat lämmöllään. Kummasti olo paranee kun syysflunssassa viisikiloinen kattipatteri hyrisee kyljessä.

Vierailija
10/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat tehneet saman tutkimuksen myös koirista. Ihan kuin koirasikin ei yrittäisi tapaa sinua, jos olisit koiraan nähden hiiren kokoinen (hyvin moni koira ainakin yrittäisi).

Vierailija
11/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on kokemusta kahdesta psykopaattisesta kissasta.

Kuseksivat joka paikkaan esim. nurkat, sohvat, sängyt. No ainoa paikka missä ei ollut kissanpissaa oli hiekkalaatikko.

Sitten jos yöllä peitto lähti pois varpaiden päältä ja unissa heilutit varpaita niin kummatkin "TIIKERIT" hyökkäsivät kynnet esillä suu auki varpaiden kimppuun...

Sitten kun heräsit yöllä ja laskit jalkasi alas vuoteesta niin eikös nämä pedot olleet jalan kimpussa kynsineen ja hampaineen...  En tiedä mitä kissoja ne olivat.

Olen kyllä törmännyt ns. normaaleihin kotikissoihinkin.

Vierailija
12/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen kissa välillä yrittää syödä mut

Sitten välillä tulee syliinn esittämään lellipentua. Toinen pysyy etäällä mutta joskus puskee ja on niin lässyä, että. Varmaan odottaa, että pääsee kaluamaan mätänevää ruumistani. Mutta mää niin rakastan niitä <3

Vierailija
13/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vanha pulska karvakasa joka tuskin jaksaa kääntää kylkeään, ei oikein tappokoneelta vaikuta.

Vierailija
14/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mä oon tappanut yhden kissan. Vein yhden kulkukissan eläinlääkärille lopetettavaksi. Levätköön kattipolo rauhassa.

Vierailija
15/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain aiheesta ohi, mutta silti siihen... Te jotka kerrotte, että kissanne näykkii säärtä tai hyökkää jalkaan kiinni, miksi annatte tehdä niin? Miettikää jos koiranomistajat antaisivat koiriensa purra jalkojaan koska on nälkä, tai tietyssä kohtaa asuntoa se vain puree, eikä tekisi asialle mitään...Kyllä, voi olla niin tyhmiä koulutustaidottomia koiran omistajia jotka antavat koirien purra, heille en soisikaan lemmikkiä pidettäväksi, en vain voisi kuvitella omaa koiraani puremassa jalkoja ja hyväksyväni sitä...

Vierailija
16/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat tehneet saman tutkimuksen myös koirista. Ihan kuin koirasikin ei yrittäisi tapaa sinua, jos olisit koiraan nähden hiiren kokoinen (hyvin moni koira ainakin yrittäisi).

Mutta iso koira ei yleensä yritä vahingoittaa esim.vauvaa, vaikka voisi tappaa aikuisen ihmisenkin. Kissahan saattaa ilmeisesti raapia tai tukehduttaa vauvan. Joka tapauksessa kissa tuskin osoittaa mitään positiivista suhtautumista lasta kohtaan, kun taas koira voi käyttäytyä suojelevasti lasta kohtaan, vaikka en halua inhimillistää koiriakaan liikaa. Kissalla ei ole kuitenkaan mitään miellyttämishalua, vaan se on täysin itsekäs eläin.

Ja jokainen tietää miten käy jos ihminen kohtaa leijonan tai tiikerin.

Löysin artikkelin tämmöisestä mysteerisestä tappajakoirasta. https://en.wikipedia.org/wiki/Beast_of_G%C3%A9vaudan

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta aion silti puhua aiheesta perusteellisesti kissani kanssa.

Vierailija
18/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani hyökkää toistuvasti tietyssä paikassa kotia sääreni. Varoittaa aina ensin. Oon miettinyt jo monta vuotta, että miksi. Muuten kiltti ja ihana :)

Onko ainut kissa? Jos on, niin tavallista leikkiin kutsua tuo on..

Vierailija
19/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä huomannut, että kissat ei tykkää ihmisistä pätkääkään. Ovat vain ruoan takia.

Vierailija
20/29 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta aion silti puhua aiheesta perusteellisesti kissani kanssa.

" ...  EN tosiaankaan käännä sinulle selkääni! Ihan kuule katti minä tiedän mitä aiot! KUULE lehdestä luin!  AHA JOO rupeappa siinä kehrämään... NO nyt tuli kynnet esille! ONKO SE OMISTAJAN lähtö kohta edessä!???  Veri vaan valuu kun teurastus alkaa!  ÄLÄ katsoa minua noin?!!!  ..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi