Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kissasi yrittänyt tappaa sinut?

Vierailija

Hmmm... itse oon aina luontaisesti pelännyt kissoja ja pitänyt niitä pelottavan näköisenä ja leikkiään lähinnä saalistuksena.

Mitä ajatuksia tutkimus teissä herätti?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Joskus aamuisin, kun en ole vielä pukeutunut, yrittää purra minua säärestä. Kuvittelee varmaan hyväksi lihapalaksi. Aamusapuskojen jälkeen ei enää näyki <3

Vierailija

Joku suomalainen tutkija muuten antoi haastattelun Iltalehteen, jossa tyrmäsi tämän tutkimuksen.

Itseäni huvitti se tutkimus, koska en osaa kuvitella mun kilttiä ja hölmöä kehruukonetta suunnittelemassa ihmisen tappamista.

Vierailija

Uskon että jutussa on totuuden siemen. Onhan kissa petoeläin, joskin pienempi kooltaan. Aina puremassa ja raapimassa tai joku hiiri nokassaan.

Vierailija

Kissani hyökkää toistuvasti tietyssä paikassa kotia sääreni. Varoittaa aina ensin. Oon miettinyt jo monta vuotta, että miksi. Muuten kiltti ja ihana :)

Vierailija

Apua, auttakaa mammat. Kissani ovat piirittäneet minut ja katsovat murhaavasti. Miten toimia tässä tilanteessa?

Vierailija

Päinvastoin: kun selkä on pahana, kissa asettuu yöllä kipeän paikan päälle ja lämmöllään auttaa rentoutumaan. Parantavia kissoja olen kohdannut, flunssaakin hoitavat lämmöllään. Kummasti olo paranee kun syysflunssassa viisikiloinen kattipatteri hyrisee kyljessä.

Vierailija

Olisivat tehneet saman tutkimuksen myös koirista. Ihan kuin koirasikin ei yrittäisi tapaa sinua, jos olisit koiraan nähden hiiren kokoinen (hyvin moni koira ainakin yrittäisi).

Vierailija

itsellä on kokemusta kahdesta psykopaattisesta kissasta.

Kuseksivat joka paikkaan esim. nurkat, sohvat, sängyt. No ainoa paikka missä ei ollut kissanpissaa oli hiekkalaatikko.

Sitten jos yöllä peitto lähti pois varpaiden päältä ja unissa heilutit varpaita niin kummatkin "TIIKERIT" hyökkäsivät kynnet esillä suu auki varpaiden kimppuun...

Sitten kun heräsit yöllä ja laskit jalkasi alas vuoteesta niin eikös nämä pedot olleet jalan kimpussa kynsineen ja hampaineen...  En tiedä mitä kissoja ne olivat.

Olen kyllä törmännyt ns. normaaleihin kotikissoihinkin.

Vierailija

Mun toinen kissa välillä yrittää syödä mut
Sitten välillä tulee syliinn esittämään lellipentua. Toinen pysyy etäällä mutta joskus puskee ja on niin lässyä, että. Varmaan odottaa, että pääsee kaluamaan mätänevää ruumistani. Mutta mää niin rakastan niitä <3

Vierailija

Ei, mutta mä oon tappanut yhden kissan. Vein yhden kulkukissan eläinlääkärille lopetettavaksi. Levätköön kattipolo rauhassa.

Vierailija

Ihan vain aiheesta ohi, mutta silti siihen... Te jotka kerrotte, että kissanne näykkii säärtä tai hyökkää jalkaan kiinni, miksi annatte tehdä niin? Miettikää jos koiranomistajat antaisivat koiriensa purra jalkojaan koska on nälkä, tai tietyssä kohtaa asuntoa se vain puree, eikä tekisi asialle mitään...Kyllä, voi olla niin tyhmiä koulutustaidottomia koiran omistajia jotka antavat koirien purra, heille en soisikaan lemmikkiä pidettäväksi, en vain voisi kuvitella omaa koiraani puremassa jalkoja ja hyväksyväni sitä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat