Suositelkaa surullista elokuvaa!
Tarve tyhjentää kyynelkanavat, suositelkaa jotain romanttista ja samalla surullista leffaa!
Kiitos jo etukäteen!:)
Kommentit (60)
Olen nähnyt Englantilaisen potilaan 3 kertaa ja Hatchikon 2, olen aina yhtä järkyttynyt, kun Katherine ja luolaan kuolemaan. Vanha klassikko Love story irrottaa myös kyynelkanavat.
Pariisin vainotut
La Rafle (2010)
"Suuri osa tarinasta nähdään tapahtumien syövereihin joutuneiden lasten silmin. Heidän mukanaan tarina on myös kestettävissä. Se on pakko kestää."
Vierailija kirjoitti:
Brokeback Mountain
Tiedäthän että homot joutuvat helvettiin?
Brokeback Mountainia minäkin tulin ehdottomaan </3
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiset sillit
Vai ahvenet?
Munkin ääni menee Hachikolle! Raavas mieskin (en minä, olen nainen) itkee sitä katsoessa!
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas. Se pitää sitten kattoa loppuun, jos sen jättää puolessa välissä kesken niin leffa ei avaudu ollenkaan.
Mitä hemmettiä? Pitää varmaan lisätä tää tonne "Luulin olevan itsestäänselvyys..." -ketjuun se, että elokuvat katsotaan kokonaan eikä puoleenväliin. Tekeekö joku muka niin, että jättää ennen näkemättömän leffan kesken, jos on katsonut esim. jo 45 min?
Kaunis elämä, se jossa on Roberto Benigni pääosassa. La vita è bella. On aivan ihana ja surullinen ja kaunis.
Mikä leffa se oli jossa Russell Crow esitti sitä mielisairasta proffaa.. Kaunis mieli!
Kiitos muuten ehdotuksista, tulin ihan vaan kurkkaan ja nyt löyty leffoja jotka ois pakko nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiset sillit
Hiljaiset sillit on varmaan tosi surullinen elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiset sillit
Hiljaiset sillit on varmaan tosi surullinen elokuva.
Ekokatastrofielokuva?
sehän siinä niin surullista onki hei !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brokeback Mountain
Tiedäthän että homot joutuvat helvettiin?
Anna hyvän kiertää