Meni ostamaan kaiuttimia tori.fi myyjältä - päätyi tapettuna eläinten hautausmaalle

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Molemmat vaan kiven sisään, minne kuuluvat.

En ollut lukenut aluksi tuota uutista ja mietin, että miten vialla päästäsi oikein olet. Luulin siis, että olet passittamassa uhrin sekä tekijän vankilaan... Onneksi ei ollut näin kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, MIKÄ saa ihmisen tappamaan toisen ja vielä tuntemattoman tuosta noin vain?

Aivoissa jotain poikkeamia mikä aiheuttaa impulsiivisuutta ja väkivaltaisuutta? Ehkä tämä murhaaja on joku nisti, joka on parin satasen toivossa päättänyt tappaa ihmisen. Niin sairasta ja surullista, ei tuollaista saisi päästää koskaan vapaaksi.

Vierailija

Olisi tietenkin voinut tulla tapetuksi joka tapauksessa, mutta tuli mieleen että ehkä ryöstön kannattaa antaa tapahtua jos on tuollaiseen paikkaan eksynyt, eikä yrittää mitään. Eikö häntä oltu osoitettu näköisaseella tms. Kuitenkin pikkurahoista kyse. Narkkarit ja muut sekopäät on niin arvaamattomia. Tekee sitten rikosilmoituksen kun tilanne on ohi.

Vierailija

Ihan kamalaa. Ihan kuin jostain kauhuleffasta tai jenkkilästä. Harvoin suomessa tapetaan ns.tuntematonta. Uhriparka:( tuo olisi voinut olla kuka vain, joka ois halunnut ne kajarit ostaa. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin syyn olleen se että ne kajarit ei sitten kelvannetkaan.

Niin kajarit ei olleet kelvanneet, mutta myyjä oli pahasti sen pikkurahan tarpeessa. Ryöstöhän tuo on ollut.

Vierailija

Järkyttävää. Enpä ole ikinä edes ajatellut noita torikauppoja tehdessäni, että oikeasti olen tuntemattoman ihmisen kodissa, joka voi olla aivan sekopää. Nytpähän mietin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä enää aio harrastaa noita nettikirppiksiä..

Mä en ole ikinä mennyt ulko-ovesta sisään vaan kaupat on tehty ovella/näkyvillä.

Vierailija

On kyllä todella sairas tapaus. Itse teen nettikauppaa vain paikallisella kirpparipalstalla Facessa ja yleensä sellaisten ihmisten kanssa jotka tunnen tai tiedän jollain lailla. Pikkupaikkakunnalla se on suht helppoa. Mutta ei ole tullut mieleen tuollaistakaan pelätä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat