Tyttöporukalla saunaan, alasti vai bikinit?

Vierailija

Sain siis koulukaverilta kutsun tyttöjen saunailtaan. En oo ikinä ennen ollut tollaisessa. Ollaanko siellä alasti vai biksut päällä? Entä suihkussa? Ikää meillä on 20-25, vaikka tän viestin perusteella voi olla vaikea uskoa :D

Mulla ei ole ongelmaa mennä yksin uimahallin suihkuun alasti, mutta en koe mukavaksi olla kavereiden edessä alasti.

Apua!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Mun tosi kiinteä ja hyvähenkinen kaveriporukka saunoo jostain syystä bikinit päällä, ite oon kyllä aina alasti eikä se ketään haittaa. Nuo kaverit on siis vielä nuoria normaalipainoisia ja kuntoilevia tyyppejä, et hankala ymmärtää. Oon miettinyt, et ehkä ne saunoo biksut päällä joko siksi, et ne on todella jotenkin vaikeita heidän kropastaan kuitenkin pohjimmiltaan tai sit siksi, että he kokevat pienirintaisuutensa jostain syystä noloksi ja peiteltäväksi asiaksi. Ite olen meistä se lievästi ylipainoinen vieläpä hauskasti, vois kuvitella ajatusten menevän just toisinpäin eikä näin.

Vierailija

En osaa sanoa. En koskaan ole ollut missään porukkasaunoissa, kokisin sellaisen epämiellyttäväksi. Saunailtoja en muutenkaan tajua ollenkaan, ihmeellinen illanviettotapa.

Vierailija

Mä on ollut porukkasaunassa viimeksi ala-asteen uintitunnin jälkeen, muuten yksin tai poikaystävän kanssa.

Ei mua hävetä mahamakkara, koska se nyt biksuissa näkyy muutenkin, mutta tissit ja alapää ei kuulu mun kavereiden silmille :D

-ap

Vierailija

Ja lisään vielä, että vaikka saunassa oltaisiin turvallisesti bikinit/pyyhe päällä, suihkussa pitäisi peseytyä alasti saunojien nähden. Enkä pysty olemaan saunassa niin kauan, että olisin viimeinen :D

-ap

Vierailija

No kai siellä saa itse kukin pukeutua miten huvittaa. Itse menisin alasti saunaan ja suihkuun vaikka muilla olisi sukelluspuvut päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti menee bikinit päällä saunaan, nyt valot päälle.

Niin, oli sitten tyttöjen saunailta, tai sekasauna, niin jos saunaan menee, ollaan siellä nakupellenä. Ei saunaan kuulu vaatteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti menee bikinit päällä saunaan, nyt valot päälle.

Niin, oli sitten tyttöjen saunailta, tai sekasauna, niin jos saunaan menee, ollaan siellä nakupellenä. Ei saunaan kuulu vaatteet.

Ei todellakaan kuulu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat