Mies haukkui minua poikien saunaillassa "tukevaksi"
Kun yksi kavereistaan oli kysynyt että voiko suihkuhuoneessa olevalle muovipenkille istua niin mies oli sanonut "Istu vaan, kyllä tuo meidän emäntäkin siinä istuu vaikka onkin tukeva"
Että kiitosta vaan, olen 170cm/69kg
Poikamme 16v oli saunassa mukana ja häneltä kuulin että minusta oli sanottu näin.
Miehelle sanoin ja hän väitti ettei muista mitä on puhunut kun oli kännissä.
Kommentit (43)
No siis totuushan on että olet vähän tukeva ainakin jos kaikki liha on kertynyt keskivartalolle.
Mutta se että miehesi kutsui sinua emännäksi oli minusta kamalampaa.
Oho! Joku totuuden siemen hänen puheissaan on. Siis en tarkoita, että olisit tukeva, mutta miehesi taitaa ajatella niin.
Surullista.
Alkaa teikäläiselläkin kuitenkin tuo BMI koputtelemaan 24 eli normaalipainon ylärajoilla. Et ihan keijukainenkaan tai hirveän hoikka kuitenkaan ole. Ehkä jonkun mielestä jopa hieman tukeva normaalipainon rajoissa. En jaksaisi itse vetää hernettä nenään.
Juu. Kyllä nyt kannattaa erota.
Äläkä ota ollenkaan huomioon tuota tilannetta, missä tuo on todennäköisesti ollut vain keveä humoristinen heitto.
Ukko pihalle vaan!
Mitoistasi päätellen olet tukeva. Mä painan 67 kg ja oon 178 cm enkä tosiaankaan oo mikään hoikka keijukainen.
Painan kymmenen kiloa vähemmän ja koen olevani tukevassa kunnossa. Vaikkei minulla olekaan vatsaa, niin esimerkiksi reidet ovat "tukevat" ainakin omaan silmääni.
Kuulostaa pahalta. Miehesi kännää niin ettei muista mitä on puhunut, auts. Ja poikasi ottaa mallia alkoholisoituvasta isästään.
Vierailija kirjoitti:
Painan kymmenen kiloa vähemmän ja koen olevani tukevassa kunnossa. Vaikkei minulla olekaan vatsaa, niin esimerkiksi reidet ovat "tukevat" ainakin omaan silmääni.
Saman pituinen kuin ap siis.
Mies on pienessä hönössä sanonut kaverille humalassa hauskalta tuntuneen läpän ja ap ottaa sen itseensä.
Olet kyllä karvan verran tuhti, että ei valehdellut mies. Kaikki hyvin.
Todennäköisesti olet tukeva, tai et ainakaan mikään "siro" tai hoikka noilla mitoilla. Vaimo painaa 7 kiloa vähemmän ja on naiseksi todella lihaksikas, eli tavallaan myös "tukeva".
Myös se, että vedät herneet asiasta kertoo myös paljon. Jos asia harmittaa noin paljon niin laihduta vaikka 5 kiloa, se vaikuttaa jo paljon kun et ole vielä ylipainoinen. Jos olet itsesi kanssa ihan sujut voit huoleta olla vähän tukeva, siittä ei ole mitään terveys- tai muitakaan haittoja vielä noilla mitoilla.
Sanoin eksää semiläskiks, olin aika nuori, mutta se oli totuus. Nykyään ei viitsi toista loukata, kun ei sitä joskus tajua noita sukupuolten eroja, mulle ihan sama jos joku haukkuu semiläskiks varsinkin, jos se on totta. Naiset ottaa niin itseensä ulkonäköjutut, joten parempi ettei sano yhtään mitään.
ihana pituus ja paino mitta sulla. Kanna kehosi nauttien kaunis nainen! ei se mies sun kans ois jos se ei susta tykkäis! ja äijjien tyyli on välillä puhua tuolla tavoin, se voi jopa olla kehuntaakin:)
Ite tykkään pullukoista, on mistä ottaa kiinni, joku luuviulu ei sytytä.
Oletko omasta mielestäsi noilla mitoilla sitten hoikka, vai mikä tässä oli ongelma? Mun mielestä hoikka on, jos bmi on siellä normaalin asteikon alapäässä. Yläpäässä olevat puolestaan ovat tukevia.
OK. On sulla huolet!