Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minua poikien saunaillassa "tukevaksi"

Vierailija
05.11.2015 |

Kun yksi kavereistaan oli kysynyt että voiko suihkuhuoneessa olevalle muovipenkille istua niin mies oli sanonut "Istu vaan, kyllä tuo meidän emäntäkin siinä istuu vaikka onkin tukeva"

Että kiitosta vaan, olen 170cm/69kg
Poikamme 16v oli saunassa mukana ja häneltä kuulin että minusta oli sanottu näin.

Miehelle sanoin ja hän väitti ettei muista mitä on puhunut kun oli kännissä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suurin osa aikuisista ihmisistä (naiset ja miehet) ovat jo niin tukevassa kunnossa tai normaalipainon ylärajoilla, että enää ei tiedetä kuka on oikeasti hoikka. Normaalipainoinen ei ole automaattisesti yhtä kuin hoikka. Suomalaisista aikuisista naisistakin n. 40% on lievästi ylipainoisia eli BMI yli 25. Miehistä taisi olla vielä suurempi osa.

Olen itse ap:tä pidempi ja ei siinä 70kg painossa enää kovin hoikkia olla.

Vierailija
22/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noilla mitoilla on jo läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös tukevahko noilla mitoilla.. Mutta mitä sen on väliä, kunhan itse viihtyy kehossaan? Ei sulla ole kuitenkaan laihdutustarvetta koska bmi on normaali.

Vierailija
24/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks monille naisille pitää valehdella tai ei saa kertoa totuutta, olen aina ihmetellyt tätä. Jos kysyy mielipidettä kun on ostanu jonkun uuden rätin vaikka, niin jos se on mun mielestä kamala ja kysyy mielipidettä niin miksi edes kysyy, jos ei halua kuulla sitä oikeasti. 

Vierailija
25/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks monille naisille pitää valehdella tai ei saa kertoa totuutta, olen aina ihmetellyt tätä. Jos kysyy mielipidettä kun on ostanu jonkun uuden rätin vaikka, niin jos se on mun mielestä kamala ja kysyy mielipidettä niin miksi edes kysyy, jos ei halua kuulla sitä oikeasti. 

Koska naisen ulkonäkö sattuu merkitsemään 100% enemmän kuin miehen.

Vierailija
26/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten hentoja kristalliprinsessoja tässä maassa elää. Miten te oikeesti pysytte hengissä? Aivan selväksi vitsiksihän tuo oli tarkoitettu. Noinko heikkoja te olette, että murrutte kuin munan kuoret pienestä leikistä?... :D

Vierailija
27/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli valehdellaan päin naamaa kaikesta, eikö tossa jo nolaa itsensä, lähtee jossain ryysyissä, kukkaverhossa baanalle, kun kaikki hokee, että helvetin hyvältä näyttää, siihen vielä klovnimeikit naamaan niunkuin jotkut laittaa. Näky aikamoinen. Eikö rehellinen mielipide olisi parempi.

Vierailija
28/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli valehdellaan päin naamaa kaikesta, eikö tossa jo nolaa itsensä, lähtee jossain ryysyissä, kukkaverhossa baanalle, kun kaikki hokee, että helvetin hyvältä näyttää, siihen vielä klovnimeikit naamaan niunkuin jotkut laittaa. Näky aikamoinen. Eikö rehellinen mielipide olisi parempi.

Ihana sisälukutaito sinulla.

Vierailija
29/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko omasta mielestäsi noilla mitoilla sitten hoikka, vai mikä tässä oli ongelma? Mun mielestä hoikka on, jos bmi on siellä normaalin asteikon alapäässä. Yläpäässä olevat puolestaan ovat tukevia.

Normaalipainoinen ei ole tukeva. Ehkä, kun on lievä ylipaino

Vierailija
30/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana sisälukutaito sinulla.

Kiitti. Mäki tykkään teistä naiset :) 

Vierailija
31/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuosta, että teinin seurassa on niin kännissä ettei edes muista mitä on puhunut. 

Vierailija
32/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nykyään normaalipainoisia pidetään läskeinä?

Se, ettei ole yhtään rasvaa ihon alla, on sairasta. Naisilla luonnostaan kerääntyy vähän enemmän rasvaa ihon alle kuin miehillä. Siks ollaan laihoinakin vähän pehmeemmän mallisia (vertaa kulmikkaisiin laihoihin miehiin). Mut sitä en tajuu, et miks miehillä on enemmän lihaksii luitten päällä vaik ne ei missään salilla ees kävis. Epistä :(

Vierailija
33/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pienessä hönössä sanonut kaverille humalassa hauskalta tuntuneen läpän ja ap ottaa sen itseensä.

Vaimo voikin sitten pienessä tuiskeessa kertoa lähipiirilleen, että miehellä on keskivertoa pienempi. Faktahan se on, jos maailmanlaajuisestikin tarkastellaan.

Vierailija
34/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä minulla saattaisi olla paha mieli. Poika on päässyt miesten kanssa saunaan ja ainut mitä poika saa siitä irti on juosta kertomaan äidille. :(

No ehkä äiti on tyytyväinen.

T: Nainen

Vierailija
35/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho. Itse olen 68 kiloa ja 171 cm ja mielestäni normaali ja hoikka. Normaali bmi on nykyään läski(kö) ?

Vierailija
36/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta paha mielesi. Laihduta sen verran, että isäntä huomaa ja ala piikittelemään häntä jostain ominaisuuksistaan.

Vierailija
37/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho. Itse olen 68 kiloa ja 171 cm ja mielestäni normaali ja hoikka. Normaali bmi on nykyään läski(kö) ?

Noilla mitoilla olet kyllä tukeva. Et nyt ainakaan hoikka ole, mutta mitä väliä? Miksi haluat nähdä itsesi jonain muuna kuin mitä olet?

Vierailija
38/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään siro nainen, mutta et kyllä liian tukevakaan.

Vierailija
39/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä ap hoikkakaan ole. 

Vierailija
40/43 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tota, että nuorta naista kutsutaan emännäksi!? tosi junttia puhua noin.. Ei missään muualla maailmassa sanota noin. Onneksi on mies samaa mieltä..