Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kyllästynyt treffailuun

Vierailija
05.11.2015 |

Mistä siis minulle mies? Ei löydy opintojen eikä töiden kautta. Harrastuksistakaan ei ole löytänyt enkä jaksa varsinkaan baareista ketään etsiä. Nyt iltojen pimetessä olisi niin ihana vaan käpertyä jonkun kainaloon...

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eli sulla on joko ilmeisesti ollut todella paska tsägä tai kertoilet satuja.....

Kertoo todella totuudenmukaisesti tinderissä olevien miesten preferensseistä :D No, ei helmiä sioille todellakaan ja minullahan ei ole intressiä todistaa omaa luotettavuuttani. Omalla nimimerkilläni kun en pakkiksen tinderketjuun kirjoittaisikaan.

Ei tietenkään ole. Mutta oletetaan että on totta, niin tuo kokemuksesi on epätyypillinen.

Missä suhteessa epätyypillinen? Mm. yksi kaverini on käyttänyt reilun vuoden tinderiä ja häntä on pyydetty vain tasan kaksi kertaa treffeille. Lopun aikaa mätsit ovat hiljaa, osa keskusteluista vain hiipuu ja loppuaika jotain läppäehdotuksia seksiin liittyen.

Tosi "kivaa" olla nainen.

Sotii täysin omia kokemuksiani ja käymiäni keskusteluja asiasta naisten ja miesten kanssa ja referenssinä voi käyttää vielä vaikka tuota Pakkiksen ketjua. Voihan niitä kaksikin ainutlaatuista tapausta olla. Itse liityin Tinderiin maaliskuussa. Mätsejä on ollut ehkä vajaa sata. N. 50 naista olen pyytänyt treffeille. Treffeillä olen käynyt laskujeni mukaan 13 kertaa. 3 naisen kanssa on ollut seksiä, joista yhtä tapailin n. 2,5 kuukautta. Todella outoa jos ei tule treffikutsuja.

Niin, sanoinkin että olen ihan nätti, en kaunis. Silloinhan varmasti olisikin eri juttu tuolla tinderissä.

Tapaamani naiset ovat mielestäni olleet ns. "normaalin" näköisiä. Näteiltä tulee todella harvoin mätsi, kauniilta ei koskaan. Olen 188cm, 82kg, hoikka ja suht sporttinen. Tosin en komea.

Vierailija
82/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vinkiksi vielä naisille tuosta Tinderistä. Kirjoittakaa siihen kuvauskenttään joku kuvaus. Se lisää viestin saamisen mahdollisuutta exponentiaalisesti mätsin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku kuvaus"? Eli opiskeluala, paikkakunta, harrastukset ja millaista seuraa etsii tinderistä (enemmän parisuhdemielessä...)?

Vierailija
84/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku kuvaus"? Eli opiskeluala, paikkakunta, harrastukset ja millaista seuraa etsii tinderistä (enemmän parisuhdemielessä...)?

No lyhyesti vaikka näin. Tosi monella mimmillä näyttäisi myös olevan kaiken maailman mietelauseita, usein englanniksi. Jos on huumoria kuvauksessa, niin mätsin ja viestin saamisen todennäköisyys räjähtää käsiin. Kaikki parempi, kuin täysin tyhjä, esim. YTM, 178cm, on sekin parempi kuin täysin tyhjä. Normaalipituiset tai lyhyet ei koskaan laita pituuttaan.... Siis alle 172 senttiset, ymmärrettävää.

Vierailija
85/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parilla deittipalstalla olin hetken, ja ei huhhuh mitä touhua. Tuli enemmän sekopäitä ja pervoja vastaan kuin normaaleja ihmisiä. Jotain pikadeittailua vois kokeilla seuraavaksi...

Minua ihmetyttävät nämä sitkeät pervojutut nettideittailussa. Toki, olihan niitä pervojakin. Ihan samoin kuin on joka baarissakin. Mutta kyllä ylivoimaisesti suurin osa oli ihan normaaleja, mukavia ihmisiä. Kaikki eivät olleet kiinnostavia eivätkä sopivia, mutta melkein kaikki vähintään OK.

Luulen että on vain omasta asenteesta kiinni jos alkaa niihin pervoihin keskittyä ja sekopäiden kanssa vaihdella viestejä. Yllättävän moni alkaa jankata sekopään kanssa viestitolkulla, eli keskittyy sen sekopään ruotuun laittamiseen. Paljon fiksumpaa olisi olla vastaamatta ja keskittyä niihin kiinnostaviin ihmisiin.

Minulla oli profiili suomi24:ssä. En vastaillut törkyviesteihin, mutta niitä tuli jatkuvasti ja estin jatkuvasti myöskin noita viestejä lähetelleitä profiileja. Jotkut tekivät sitten uuden profiilin ja lähestyivät sillä jne. Lopulta oli pakko poistua koko palvelusta kokonaan. Profiilini oli täysin asiallinen, ei mitään vartalokuvaa tms. Myös pari kaveria tarkistivat profiilini eivätkä löytäneet siitä mitään järjellistä syytä miksi pervot pommittivat.

Samassa paikassa olin ja törkyviestejä tuli. Viestin lajin näki sekunnin vilkaisulla - ei muuta kuin roskiin. En laittanut estoja, en miettinyt syitä enkä kysellyt muiden arvioita. Enkä varsinkaan alkanut etsiä vikoja omasta profiilistani. Eivät nuo pervot sen arvoisia ole. Oma moka jos niitä alkaa vatvoa sen sijaan että tekisi sitä mitä on tullut tekemään.

Siis minä nimenomaan poistin samantein törkyilijät ja estin myös. Monillahan on sellainen taktiikka, että sama törky postataan uudestaan ja uudestaan. Ja sitten kun on estetty, tehdään uusi profiili ja sama pommitus alkaa sillä. En todellakaan vastaillut yhdellekään pervolle yhtään mitään.

Mutta se oli kyllä suuri pettymys, että moni asiallisesti keskustellut mies paljastui sitten pelkäksi pervoksi/sovinistiksi/laasalaiseksi ensitapaamisella.

Tuo estäminen nimenomaan on reagoimista. Jotkut ilmeisesti kyttäävät milloin joku estää ja sitten käyvät tämän kimppuun. Huomiotahan nuo vain haluavat.

Sinulla on sitten ollut tosi huono tuuri noiden treffien suhteen. Itse tapasin kymmeniä miehiä ja kaikki ihan perusfiksuja.

Minkä sivuston kautta löytyy normaaleja miehiä?

Täältä näin! -sinkkumies

Vierailija
86/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste, on se siis älypuhelin hankittava! Jos sitä kautta kerta miesseuraa saa hankittua :)

Vierailija
87/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste, on se siis älypuhelin hankittava! Jos sitä kautta kerta miesseuraa saa hankittua :)

On täälläkin laadukasta miesseuraa ;)

Sinkkumies

Vierailija
88/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan löytänyt parisuhdetta tinderin kautta? Vai onko tuo enemmän vaan panoseuran hakemiseen? Entä jos ei ole itsekään mikään kaunotar, vaan enemmänkin perusnätti?

Vierailija
89/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava aina lukea näitä "olen kaunis nainen mutta miehet eivät lähesty" viestejä. Suloista valhetta.  

Vierailija
90/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän mä löytäisin jonku sievän tai söpön naisen jonka voisi ottaa viekkuun? :/. Sellaiset sievät tai söpöt vetoavat mun tunteisiin ja herättävät empatiakyvyn, vaikka sitä nyt ei paljoa enää olekaan jäljellä kun asunut yksin yli 10 vuotta. Ja ihan tavallinen työssäkäyvä hyvätuloinen duunarimies olen, en edes läski kun mitat 175/80, nyt salilla vähän rasvaa tullut bulkkauksen aikana. Pitäisi varmaan kääntyä uskovaiseksi ja käydä niissä piireissä, kun en itse oikein siedä humalaisia/kännisiä ihmisiä. Kaikki loogisuus ja aivojen käyttö kun häviää siinä tilassa. Mies paria kuukautta vaille 30 vee. :/

Vierailija
91/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt parisuhdetta tinderin kautta? Vai onko tuo enemmän vaan panoseuran hakemiseen? Entä jos ei ole itsekään mikään kaunotar, vaan enemmänkin perusnätti?

Perusnättinä ei suurimmissa kaupungeissa naisena pärjää.

Vierailija
92/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sille vähän vaikuttaisi... Enkä ajatellut mitään tekoripsiä, suihkurusketusta ja tekokynsiä hommata. Mielummin olen oma luonnollinen itseni, vaikka meikaankin kevyesti toki melkein joka päivä. Hyvää persettä kyllä jaksetaan ääneen kehua mutta kun ei ole naamasta malliainesta niin ei ole.

Vierailija
93/94 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi, laitoin yhteen facen sinkkuryhmään ilmoituksen ja 2 miestä otti yhteyttä, molempien kanssa sovittu treffit!

Vierailija
94/94 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sille vähän vaikuttaisi... Enkä ajatellut mitään tekoripsiä, suihkurusketusta ja tekokynsiä hommata. Mielummin olen oma luonnollinen itseni, vaikka meikaankin kevyesti toki melkein joka päivä. Hyvää persettä kyllä jaksetaan ääneen kehua mutta kun ei ole naamasta malliainesta niin ei ole.

Oletko minä? Mun persettä (ja kroppaa) ovat miehet kilvan kehuneet, mutta kun ne kasvot ei tosiaan ole kuin ok-tasoiset niin yksin on saanut olla sinkkuna jo yli 5 vuotta. Ja tosiaan asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista.

Muistan kun nuorempana oli kysyntä aika eri kaliiberia pienellä paikkakunnalla asuessani... Miehillä on vaan niiiiiin paljon valinnanvaraa isoissa kaupungeissa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme