Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kyllästynyt treffailuun

Vierailija
05.11.2015 |

Mistä siis minulle mies? Ei löydy opintojen eikä töiden kautta. Harrastuksistakaan ei ole löytänyt enkä jaksa varsinkaan baareista ketään etsiä. Nyt iltojen pimetessä olisi niin ihana vaan käpertyä jonkun kainaloon...

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parilla deittipalstalla olin hetken, ja ei huhhuh mitä touhua. Tuli enemmän sekopäitä ja pervoja vastaan kuin normaaleja ihmisiä. Jotain pikadeittailua vois kokeilla seuraavaksi...

Minua ihmetyttävät nämä sitkeät pervojutut nettideittailussa. Toki, olihan niitä pervojakin. Ihan samoin kuin on joka baarissakin. Mutta kyllä ylivoimaisesti suurin osa oli ihan normaaleja, mukavia ihmisiä. Kaikki eivät olleet kiinnostavia eivätkä sopivia, mutta melkein kaikki vähintään OK.

Luulen että on vain omasta asenteesta kiinni jos alkaa niihin pervoihin keskittyä ja sekopäiden kanssa vaihdella viestejä. Yllättävän moni alkaa jankata sekopään kanssa viestitolkulla, eli keskittyy sen sekopään ruotuun laittamiseen. Paljon fiksumpaa olisi olla vastaamatta ja keskittyä niihin kiinnostaviin ihmisiin.

Minulla oli profiili suomi24:ssä. En vastaillut törkyviesteihin, mutta niitä tuli jatkuvasti ja estin jatkuvasti myöskin noita viestejä lähetelleitä profiileja. Jotkut tekivät sitten uuden profiilin ja lähestyivät sillä jne. Lopulta oli pakko poistua koko palvelusta kokonaan. Profiilini oli täysin asiallinen, ei mitään vartalokuvaa tms. Myös pari kaveria tarkistivat profiilini eivätkä löytäneet siitä mitään järjellistä syytä miksi pervot pommittivat.

Eihän siinä mitään syytä olekaan itse profiilissa. Tyypithän eivät edes lue tai katso kunnolla niitä profiileita, joihin tulittavat copypaste-viestejään. Taktiikka vaan on tuo, että jos laittaa 50 copypasteviestiä niin sitten ehkä joku nainen vastaa (?!). Ihmettelen kyllä, kuka nainen noihin vastaa.

Mutta mäkin suosittelen keskittymään kiinnostaviin tyyppeihin, kyllä sellaisiakin on.

Varmaan noihin vastaa joku, joka haluaa opettaa pervoilijaa ihmisten tavoille. Ja on niin epätoivoinen että ei usko kenenkään muun ottavan yhteyttä ja itse ei uskalla lähestyä miehiä.

Aika monikin on kertonut saaneensa törkyviestin ja sitten kertovat ylpeänä laittaneensa tylyn vastauksen jossa ilmoittavat että ei ole lainkaan sopivaa kirjoittaa naiselle noin. Ehkä vielä antavat vinkkejä miten kannattaisi aloittaa. Pervo vastaa että "vitsi se vaan oli hei :D". Hups, kohta ollaankin jo treffeillä ja sitten nainen kirjoittelee järkyttyneenä netissä, miten pervosti nettideitistä löydetty mies käyttäytyi treffeillä ja miten nettideittailu on kamalaa.

En tunne yhtään naista joka vastailisi pervoille. Oletko itse tuollainen pervo, kun väität että joku vastailee?

Aukotonta logiikkaa sinulla... Nyt kai minun kuuluu sanoa, että olet itse alkanut opettaa niitä törkyviestien kirjoittajia kun noin osui arkaan paikkaan? Mutta niin, siis naiset ovat kertoneet nettikeskusteluissa miten tekivät kun joku lähetti törkyviestejä. Eli siis ovat laittaneet viestiä että tuollainen teksti ei toimi naisiin. Loput olivat sitten oma veikkaukseni, miten tilanne tuosta kehittyy.

Todellakin oma veikkauksesi. Kukaan täyspäinen nainen ei todellakaan toimi noin mitä väitit toimivan.

Vierailija
62/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon naistuttavieni ja traffaamieni naisten kanssa esim. Tinderistä jutellut, niin eipä siellä kukaan saa mitään törkyviestejä. Itsekkin siellä. Monesti viestittely Tinderissä loppuu kun seinään, kun pyytää naista asiallisesti treffeille. Ja tämä Helsingissä. Eli näyttäisi, että naisilla sitä valinnanvaraa on loputtomasti, ainakin nyt Tinderissä.

Ja treffitkin voivat kestää ainoastaan sen 15 min. Ei anneta edes mitään mahdollisuuksia tutustua.

Toki erittäin hyviäkin kokemuksia on ollut, eli en luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja naisten vastaukset Tinderissä useimmiten ovat jotain tasoa "joo" (ihan akateemisten) tai todella lyhyitä lauseita. Tästä voi aistia, että on monta ketjua koko ajan tulilla. Todella vaikea "viihdyttää" toista tuossa tilanteessa. Toki itse kirjoittelen paljon pidempiä viestejä ja kyselen ja kertoilen itsestäni. Mutta kyllä näin miehenä pitää Helsingissäkin todella yrittää, että edes niille treffeille pääsee.

Vierailija
64/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oon naistuttavieni ja traffaamieni naisten kanssa esim. Tinderistä jutellut, niin eipä siellä kukaan saa mitään törkyviestejä. Itsekkin siellä. Monesti viestittely Tinderissä loppuu kun seinään, kun pyytää naista asiallisesti treffeille. Ja tämä Helsingissä. Eli näyttäisi, että naisilla sitä valinnanvaraa on loputtomasti, ainakin nyt Tinderissä.

Ja treffitkin voivat kestää ainoastaan sen 15 min. Ei anneta edes mitään mahdollisuuksia tutustua.

Juuri Helsingissä naisilla ei ole varaa valita, koska sinkkumiehiä on naisia vähemmän. Eli sä olet miehistä vielä alempana vaihtoehdoissa... Sulla olisi enemmän kysyntää pienemmillä paikkakunnilla.

Vierailija
65/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri Helsingissä naisilla ei ole varaa valita, koska sinkkumiehiä on naisia vähemmän. Eli sä olet miehistä vielä alempana vaihtoehdoissa... Sulla olisi enemmän kysyntää pienemmillä paikkakunnilla.

Miksi niitä mätsejä sitten tulee, jos olen esim. toivottoman ruma? Tämä nyt on vain sitä, että naiset kuvittelevat, että heillä vaikeaa. Tuossa esim. monikymmensivuinen keskustelu Pakkikselta, eli oletettavasti urheilullisten miesten kokemuksia, niinkuin itsekkin olen. Tukee paljon enemmän tätä minun näkemystäni asiasta.... Helsingissä on toki paljon sinkkunaisia, mutta todella monella on myös sitten jopa epärealistiset vaatimukset miesten suhteen.

https://pakkotoisto.com/threads/tinder.120239/

Vierailija
66/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä mätsejä sitten tulee, jos olen esim. toivottoman ruma? Tämä nyt on vain sitä, että naiset kuvittelevat, että heillä vaikeaa. Tuossa esim. monikymmensivuinen keskustelu Pakkikselta, eli oletettavasti urheilullisten miesten kokemuksia, niinkuin itsekkin olen. Tukee paljon enemmän tätä minun näkemystäni asiasta.... Helsingissä on toki paljon sinkkunaisia, mutta todella monella on myös sitten jopa epärealistiset vaatimukset miesten suhteen.

No, itse olen nuori, urheilullinen ja ihan nätti nainen ja minullekin tinder oli paskaa. Miehet etsivät vain seksiseuraa enkä saanut koskaan edes yhtäkään oikeaa treffikutsua.

Mistä voi valita jos ei ole valittavana vakavalla mielellä olevia miehiä? Ilmeisesti te parisuhdetta etsivät miehet ette olleet silloin tinderissä tai sitten ette mätchänneet mua ja/tai keskityitte kauneimpiin naisiin siellä. Että en minä siellä kauaa edes ollut kun miestä ei sieltä tinderistä saa.

ps. olen lukenut tuon koko ketjun läpi jo aiiiikoja sitten.

Vierailija
67/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, vaalea, töissä käyvä nainen. Liikunnalliset harrastukset ja hyvä kuuntelija/keskustelija. Etsin karhumaista suomalaista miestä, joka ei tupakoi ja joka rakastaa naistaan aidosti. Tuskin kohtuuttomat vaatimukset, mutta ilmeisesti tarpeeksi vaikeat siltikin.

Ikä ja mistä?

Täältä, missä karhuja kulkee luonnossa :)

Vierailija
68/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen nuori, urheilullinen ja ihan nätti nainen ja minullekin tinder oli paskaa. Miehet etsivät vain seksiseuraa enkä saanut koskaan edes yhtäkään oikeaa treffikutsua.

Mistä voi valita jos ei ole valittavana vakavalla mielellä olevia miehiä? Ilmeisesti te parisuhdetta etsivät miehet ette olleet silloin tinderissä tai sitten ette mätchänneet mua ja/tai keskityitte kauneimpiin naisiin siellä. Että en minä siellä kauaa edes ollut kun miestä ei sieltä tinderistä saa.

ps. olen lukenut tuon koko ketjun läpi jo aiiiikoja sitten.

Niin. Eli sulla on joko ilmeisesti ollut todella paska tsägä tai kertoilet satuja.....

Vierailija
69/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähtökohtaisesti uskon siis ihmisten kokemuksia tuolta Pakkiksen ketjusta paljon enemmän kuin täältä. Täysi anonymiteetti vs. nimimerkki (jolla voi olla tuhansia kirjoituksia). Eli siellä tuskin on satuja, täällä voi olla....

Vierailija
70/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, vaalea, töissä käyvä nainen. Liikunnalliset harrastukset ja hyvä kuuntelija/keskustelija. Etsin karhumaista suomalaista miestä, joka ei tupakoi ja joka rakastaa naistaan aidosti. Tuskin kohtuuttomat vaatimukset, mutta ilmeisesti tarpeeksi vaikeat siltikin.

Ikä ja mistä?

Täältä, missä karhuja kulkee luonnossa :)

Itärajalta? Kerro hieman tarkemmin ja ikäsi myös :)

Kiinnostunut

Vierailija
71/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eli sulla on joko ilmeisesti ollut todella paska tsägä tai kertoilet satuja.....

Kertoo todella totuudenmukaisesti tinderissä olevien miesten preferensseistä :D No, ei helmiä sioille todellakaan ja minullahan ei ole intressiä todistaa omaa luotettavuuttani. Omalla nimimerkilläni kun en pakkiksen tinderketjuun kirjoittaisikaan.

Vierailija
72/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähtökohtaisesti uskon siis ihmisten kokemuksia tuolta Pakkiksen ketjusta paljon enemmän kuin täältä. Täysi anonymiteetti vs. nimimerkki (jolla voi olla tuhansia kirjoituksia). Eli siellä tuskin on satuja, täällä voi olla....

Mutta lukekaa se Pakkiksen ketju. Eli siitä voimme oppia, että naiset saavat Tinderissä treffikutsuja, esim. urheilullisilta miehiltä. Kun vain painaa sydäntä kännyssä. Sen jälkeen se on sitten ihan oma valinta, että meneekö niille treffeille. Joskus todella harvoin voi toki myös tulla ns. "Netflix and chill". Ja nainenkin voi tälläisen lähettää.

Vierailija
73/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitäiskö tuota tinderiä sittenkin kokeilla? Jos kerta hyvin vähän siellä tullut pervoja vastaan? Pelkään vaan itsekin pinnalliseksi muuttumista. Terveisin ap.

Vierailija
74/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lukekaa se Pakkiksen ketju. Eli siitä voimme oppia, että naiset saavat Tinderissä treffikutsuja, esim. urheilullisilta miehiltä. Kun vain painaa sydäntä kännyssä. Sen jälkeen se on sitten ihan oma valinta, että meneekö niille treffeille. Joskus todella harvoin voi toki myös tulla ns. "Netflix and chill". Ja nainenkin voi tälläisen lähettää.

Edelleen: ei kaikille naisille.

Se, että miehet pakkiksella kirjoittaa kysyvänsä naisia treffeille ei tarkoita, että kaikilta mätsinaisia kysyttäisiin. Miehet kun muutoinkin keskittyvät pääasiassa niihin kaikista kauneimpiin mahdollisiin naisiin, jolloin ainakin suurissa kaupungeissa voi oma tinder olla perusnättinä naisena täynnä miehiä, jotka ovat suhteellisen hiljaisia kun viestittelevät vain niille parhaimpana pitämilleen naisille. Tietysti :)

Vierailija
75/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo todella totuudenmukaisesti tinderissä olevien miesten preferensseistä :D No, ei helmiä sioille todellakaan ja minullahan ei ole intressiä todistaa omaa luotettavuuttani. Omalla nimimerkilläni kun en pakkiksen tinderketjuun kirjoittaisikaan.

Ei tietenkään ole. Mutta oletetaan että on totta, niin tuo kokemuksesi on epätyypillinen.

Vierailija
76/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, pitäiskö tuota tinderiä sittenkin kokeilla? Jos kerta hyvin vähän siellä tullut pervoja vastaan? Pelkään vaan itsekin pinnalliseksi muuttumista. Terveisin ap.

No lue vaikka se Pakkiksen ketju. Hieman pinnallinen se Tinder kyllä on, mutta ei mikään pervojen areena. Ihan siitäkin syystä, että unmatchin voi suorittaa sekunnissa ja sen jälkeen se oli siinä.

Vierailija
77/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Mutta oletetaan että on totta, niin tuo kokemuksesi on epätyypillinen.

Missä suhteessa epätyypillinen? Mm. yksi kaverini on käyttänyt reilun vuoden tinderiä ja häntä on pyydetty vain tasan kaksi kertaa treffeille. Lopun aikaa mätsit ovat hiljaa, osa keskusteluista vain hiipuu ja loppuaika jotain läppäehdotuksia seksiin liittyen.

Tosi "kivaa" olla nainen.

Vierailija
78/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä suhteessa epätyypillinen? Mm. yksi kaverini on käyttänyt reilun vuoden tinderiä ja häntä on pyydetty vain tasan kaksi kertaa treffeille. Lopun aikaa mätsit ovat hiljaa, osa keskusteluista vain hiipuu ja loppuaika jotain läppäehdotuksia seksiin liittyen.

Sotii täysin omia kokemuksiani ja käymiäni keskusteluja asiasta naisten ja miesten kanssa ja referenssinä voi käyttää vielä vaikka tuota Pakkiksen ketjua. Voihan niitä kaksikin ainutlaatuista tapausta olla. Itse liityin Tinderiin maaliskuussa. Mätsejä on ollut ehkä vajaa sata. N. 50 naista olen pyytänyt treffeille. Treffeillä olen käynyt laskujeni mukaan 13 kertaa. 3 naisen kanssa on ollut seksiä, joista yhtä tapailin n. 2,5 kuukautta. Todella outoa jos ei tule treffikutsuja.

Vierailija
79/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotii täysin omia kokemuksiani ja käymiäni keskusteluja asiasta naisten ja miesten kanssa ja referenssinä voi käyttää vielä vaikka tuota Pakkiksen ketjua. Voihan niitä kaksikin ainutlaatuista tapausta olla. Itse liityin Tinderiin maaliskuussa. Mätsejä on ollut ehkä vajaa sata. N. 50 naista olen pyytänyt treffeille. Treffeillä olen käynyt laskujeni mukaan 13 kertaa. 3 naisen kanssa on ollut seksiä, joista yhtä tapailin n. 2,5 kuukautta. Todella outoa jos ei tule treffikutsuja.

Niin, sanoinkin että olen ihan nätti, en kaunis. Silloinhan varmasti olisikin eri juttu tuolla tinderissä.

Vierailija
80/94 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tänä aikana keskustelun on nainen aloittanyt tasan neljä kertaa. Näistä yksikään ei pyytänyt minua treffeille, vaan minun oli se tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme