Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****HAAVEILIJAT VIIKONLOPPUUN****

10.02.2006 |

Iiiihh..mulla on kampaaja tossa puoli kymmeneltä..toivottavasti ne tekee jotain kivaa mun tukalle. :) 2 vuotta on edellisestä käynnistä, mulla on pitkät hiukset niin aina joku kaveri voi leikata ja värjänny oon normaalisti ite.

Tätiä ei näy ei kuulu. Joku tais kysästä eilen et, millon aion testata. Aattelin, et jos sitten maanantaina, oottelis nyt vkl yli. Mulla on tosiaan kierrot menny ihan sekaisin ja jaksoin jännätä vielä parin edellisen kierron aikana, mut nyt oon ottanut tämmösen vähän realistisemman näkökulman asioihin. En oo ees jaksanu pohtia onko mulla jotain oireita. Ainoo oire on et, menkka oireet puuttuu. Muut tuntuu sanovan, et sellaisia tuntemuksia nimenomaan ois.

Meillähän siis ei oo mikään aktiivinen yritys päällä, mä en kylläkään syö mitään pilsuja tms. käytetään kumia, joten vahinko voi tietty sattua kun se ei aina oo ollut oppikirjan ohjeiden mukaan käytössä... ;)

Palailen tässä päivän mittaan! :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sonnai: pahoitteluni vauva projektin myöhästymisestä. tiedän tunteen kun itsekin sain yhtäkkiä kuulla ettei vältmät enää lapsia.

no meilläkin onneksi on ennestään, mutta ei ne sitä vauva kaipuuta vie.

kinttunen: mulla ton painon kaa vähän sama juttu. normaalivartaloinen olen ja pitkä mutta sitten rupes tulee syötyä sipsiä ja limua vähän liikaa, joteka se näkyy ja painoa kertyi 68,5kg ja nyt sitten oeln päässyt sinne 67,1kg ja siitä sitten yritän alas päin... se 60 oisi se tavoite.

me ollaan kans mietitty et oisi kiva päästä salille mutta rupee noita koiraharrastuksia olee niin paljon ettei kerkee mitään muuta kyl tekee. nyt kun menee jo kolme-neljä iltaa koiraharrastuksissa. no saa nähä kun lähden syksyllä kouluun.. ei varmasti tee mieli jättää lapsia niin usein hoitoon kun on koulussa päivät ja lapset hoidossa..onneksi eivät joudu koko päiviä aina olee eivätkä koko viikkoja.

no niin pitää kai mennä välilä tekee jotain järkevääkin.

hyviä viikon alkuja kaikille!

Vierailija
42/42 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lisäämässä tietoni teidän esittelypinoon, en tosin osannut yhtä hienosti lisätä väreillä kirjoitettuna samaan listaan itseäni, mutta kyllä sieltä jokainen minunkin tietoni löytää jos niitä kaipaa.

Kuten jo alkutakkuilusta huomaa, tietokoneet ja minä emme aina ymmärrä toisiamme. Tästä syystä minua ei varmastikaan näe palstalla päivittäin, mutta uskon, että alan nyt käymään _ainakin_ viikottain kun löysin kohtalotovereita joiden kanssa vaihtaa ajatuksia.

Täällä on näköjään useammalla laihdutusprojekti päällä..

Mekin jätettiin miehen kanssa herkkujen napostelu vähemmälle vuodenvaihteessa, yritetään karistaa muutamaa senttiä vyötäröltä että mahdutaan taas kesällä pöksyihimme.

Oon yrittänyt säännöllisen epäsäännöllisesti käydä myös lenkillä, mutta minkä ihminen luonteelleen voi.. laiska mikä laiska.

Mistähän sais lisää motivaatiota, kuka tulis ja potkis mut liikkeelle =)

Mukavaa viikonloppua teille muillekin haaveilijoille, -ja kiitos sinulle joka keksit tämä " haaveilijoiden pinonkin" perustaa!

-Sane-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla