****HAAVEILIJAT VIIKONLOPPUUN****
Iiiihh..mulla on kampaaja tossa puoli kymmeneltä..toivottavasti ne tekee jotain kivaa mun tukalle. :) 2 vuotta on edellisestä käynnistä, mulla on pitkät hiukset niin aina joku kaveri voi leikata ja värjänny oon normaalisti ite.
Tätiä ei näy ei kuulu. Joku tais kysästä eilen et, millon aion testata. Aattelin, et jos sitten maanantaina, oottelis nyt vkl yli. Mulla on tosiaan kierrot menny ihan sekaisin ja jaksoin jännätä vielä parin edellisen kierron aikana, mut nyt oon ottanut tämmösen vähän realistisemman näkökulman asioihin. En oo ees jaksanu pohtia onko mulla jotain oireita. Ainoo oire on et, menkka oireet puuttuu. Muut tuntuu sanovan, et sellaisia tuntemuksia nimenomaan ois.
Meillähän siis ei oo mikään aktiivinen yritys päällä, mä en kylläkään syö mitään pilsuja tms. käytetään kumia, joten vahinko voi tietty sattua kun se ei aina oo ollut oppikirjan ohjeiden mukaan käytössä... ;)
Palailen tässä päivän mittaan! :)
Kommentit (42)
ootteko kukaan käyny opiskelijoilla? Mä käyn aina miehen siskolla ja tosi halpaa ja aina oon ollu tyytyväinen. Suosittelen. Tietty siinä aina riskinsä on, jos saa jonkun ekanvuoden opiskelijan:)
Täälläkin laihdutus (yritys) alkanut alkuvuodesta. Raskaudesta jääneet vimpat kilot ei taho millään lähteä. Tänään taas pääsee jumppaamaan:)
Hankala kirjoittaa, kun on pikku-ukkeli tässä sylissä, alkaa kiemurtelemaan siihen malliin että ois unille menon aika. Eilen just tuli niin haikea olo kun laitoin pieniä vaatteita pois...Nyt tarvii mennä...
Tänään ollaan lähetty aikasin liikenteesen ja alotin laihiksenkin(karppauksen,eli vähän zonea ja atkinsia sekoittaen)Viimeks lähti 10kg kuukaudessa,mutta kävin sillon salilla ja lenkeeilin todella paljon=)Nyt pitäs saada sellaset 5kg niin olis sit taas paremman näkönen vanhoissa rääsyissä...jäi raskaudesta vielä 6kg pyörimään lanteille=0)Näin unen taas jossa olen raskaustesti kädessä ja tulos on positiivinen....mutta eipä enää ees huvita testata=(Tossa nyt kun ollaan keskusteltu alkoholin käytöstä raskauden aikana , niin en minäkään käyttäisi alkoholia jos olisin raskaana...ajattelin vielä kirjottaa sen koska tuli sellanen olo että nyt ne haaveilijat ajattelee että ottaisin raskauden aikana=)lopettaisin myös tupakan polton!Ja tosissaan mä olin vaan ton lukenut täältä palstalta ton miten se muka vaikuttais sikiöön!Joten se ei ole tutkittua vaan kuulo puhetta=)Apua en nyt muista kuka kirjoitti että sen kätilö sisko oli sanonu muuta tosta mitä mie sanoin,niin kyllä se on varmasti oikeassa=)No nyt poraamiset sikseen ja lähen kattoon mitä poitsu puuhaa!
ain niin ja taskulle onnea siskolle ++++plussasta,kyllä se vielä meillekkin tulee=)
kiharapää:hyvä että olo alkaa jo kohentua...pikaset paranemiset!
[color=32CD32]Nyt täytyy kyllä sanoa, että pitkästä aikaa nukuin ihan mahottoman hyvin. Heti on kaikinpuolin parempi ja energisempi olo kun on saanu kunnolla levättyä... Mie vasta alottelen uutta päivää ja työ ootte kerenny kirjotella tänne jo vaikka kuinka paljon... Hassua, heräsin ekan kerran kuuden aikaan ja kiukustuin ihan hirveesti miehelle, kun " kello on jo kuus eikä se oo vieläkään tullu kotiin!" Meni hetki tajuta, että sen ei oikeesti pitänykkään tulla vasta kun sunnuntaina... :)
[b]Kiharapää[/b]: Kiva jos alat käydä täällä ahkerasti! Päästään sitä kautta sit tutustumaan siuhunkin paremmin! Mulla ainakin on vaikeuksia muistaa kuka on kuka, jos käy täällä vaan sillon tällöin... Mutta nyt taitaa kaikki olla ahkeria kirjottelijoita! Onneks.
[b]Liipe[/b]: Tää on oikein hyvä paikkakäydä vuodattamassa turhautumistaan! Kaikki ollaan varmaan käyty jollain tavalla samanlaisia tunteita läpi... Tai jos ei muuta, niin täällä voi ainakin pieneks hetkeks saada muuta mietittävää, keskustellaan kuitenkin paljon muustakin kun vauvoista ja miesten käännyttämisestä. ;)
[b]Kinttunen[/b]: Mulla oli kanssa tipaton tammikuu enkä vieläkään oo ottanu tippaakaan mitään alkoholipitosta. Ens viikonloppuna olis tarkotus lähteä varmaankin vähän pyörähtämään tanssilattialla...
[b]Snow[/b]: En usko, että kukaan ajatteli, että otat raskauden aikana. Toisten puolesta on tietysti paha mennä puhumaan, mutta mie en ainakaan niin ajatellu. No panic! :)
Miekin voisin liittyä laihduttajiin, ketäs teitä nyt olikaan, [b]Liipe, Appelsiinie ja Snow?[/b], vaikka en yritäkkään laihtua. Mullahan oli tossa syksyn aikana lähteny 5 kiloa ihan huomaamatta... En oo kyllä niitä takasinkaan kaivannu, joten yritän nyt pysyä näissä mitoissa ja samalla jos vähän kiinteytyis! Ois nii kiva olla kesällä timmissä kunnossa! Senttejä siis yritän vyötäröltä kadottaa, vaikka painoa ei tarviiskaan enää lähteä. Tuskinpa ne sentit siitä kuitenkaan mihinkään katoaa, jos jatkan mässäämistä tällä tahdilla... :/
Olympialaisetkin sitten otti ja alko... Tuleekos teistä muistakin ns. kisaleskiä vai seuraatteko ahkerasti urheilua? Mie en niin oo kiinnostunu, mutta mie tulee varmaan seuraamaan kaikki mahdolliset lajit... Aaargh!
Jep, jep...
-S-
[/color]
Heippa kaikille!!
Sonnai, teen kolmivuorotyötä, joten en aina ehdi joka päivä lukemaan, koska saatan olla monta päivää iltavuorossa ja aina silloin en ehdi lukemaan.. Mutta yritän..
Hei kertokaa miten saa muokattua tekstin väriä esim.. Paksunnettu ym.. Kun olen vähän alussa tässä jutussa...
Mutta menen minäkin vasta aamupalalle, kun olen touhunnut muuta alkuun.. Täytyy mennä kun illalla pitää mennä Tupperware kutsuille äidin kanssa...
Mutta kaunista lauantaipäivää kaikille..
Mies lähti taas töihin ja pitäisi siivota nyt ilta päivä, mutta ei oiken innosta =( Kiitos paljon onnitteluista, sisko on ihan taivaissa kun sai vielä tietää samana päivänä että heille on myönnetty heidän hakema tontti joten alkaat rakentamaan ;)
Ilmoittaudun laihduttajiin eli meitä taitaa sitten aika monta täällä olla =) Ollaan miehen ja anopin kanssa alku vuodesta asti oltu laihiksella ja tähän menessä on viisi kiloa lähtenyt minulta ja mieheltä taitaa olla 11 kg kulunut pois eli ihan hyvässä vauhdissa ollaan, itsellä kun ei tuota pituutta ole kovin paljon niin vajaa 10 kiloa kertyy kivasti tuohon keski vartalolle ja mies yli 190 pitkä ja meillä kun on välillä liikaa tullut telkkaria katsellessa nautiskeltua herkkuja ja tässä vuosien mitaan salakavalasti kertyy painoa lisää ;)
Itse olisin tosi tyytyväinen kun saisin sen 3-4 kiloa vielä pois niin sitten keskityn vartalon kiinteytykseen ja painon pitämiseen tuossa ettei nouse taas.
Mikä teillä muilla on tavoite tiputuksessa ?
Ja nyt takaisin siivoukseen pariin niin kalorit sillä myös karisee ja moppi vauhdilla heilumaan jos sitten jaksaisi vielä pari pilates ohjelmaa mennä läpi ;o)
Tansku
p.s onko jollain tietoa miten hankaloittaa raskautumista jos elimistö menee ns. säästöliekille laihiksen aikana ? Olen murehtinut tätä että jos laihikseni aiheuttaa sen etten raskaudu yhtä helposti kuin ennen ?
[color=8B7D7B][b]Kiharapää[/b]: Siun kannattaa käydä kattomassa tuolta " Saitista sanottua..." -osiosta, siellä on ihan hyvät ohjeet sekä värien käyttöön että lihavointeihin ja fonttikokojen vaihteluun. Siellä voit samassa paikassa myös testailla, onnisutko niillä ohjeilla, mie en ainakaan ihan pelkästään lukemalla siäsistäny ohjeita alkuunkaan. Ihan helppoa se loppujen lopuksi on...!
[b]Tansku[/b]: Tosi hyvin sulla on painoa lähteny, jos oot vuoden alussa alottanu laihduttamisen. Ja miehelläs varsinkin! Miksi miehillä on kaikki aina niin paljon helpompaa...? ;) Itellä ei siis oo mitään laihdutustavoitetta, enemmänkin niin, että painoa ei tulis lisää kolmea kiloa enempää. Mutta senkin kontrolloiminen on hirveen hankalaa, kun käyn niin paljon siellä bodypumpissa ja lihasmassaa tulee koko ajan lisää. Siinä sivussa sitä painoakin sit tulee... Enemmän siis kattelen peilikuvaa kun vaa' an numeroita. Eikä mulla ees oo vaakaa... Pitäisköhän hankkia, niin osais sit vastata kun neuvolantäti kysyy lähtöpainoa... :D
Tuosta laihdutuksen vaikutuksesta raskautumiseen mulla ainakaan ei oo mitään tietoa... En oo koskaan tullu ajatelleeks, tiedän vaan että raskausaikana ei sais laihduttaa. Ei kai sillä laihduttamisella kovin suurta menrkitystä voi olla, kun eikös monesti ylipainosiakin ihan ohjata laihduttamaan, että raskaus alkais helpommin?
Mulla on nyt kamala kriisi... Laskeskelin, että jos nyt tulisinkin raskaaks, LA olis joskus marras-joulukuussa. Ja miun viimenen harjottelu kestää joulukuun alkuun... Eli miun koulu jäis tosi inhottavasti kesken. Hyvällä tuurilla ehtisin käydä koulun loppuun, " huonolla" tuurilla vauva syntyis viikkoa tai paria ennen kun saisin koulun suoritettua loppuun. En kuitenkaan millään haluis pyytää miestä ehkäsemään, nyt kun on kerran omasta halustaan sen jättäny pois... No, mulla on kyllä todennäkösesti aika pienet mahdollisuudet raskautua. Äh, mie en tiedä, mitä tekisin...
Pitäis varmaan käydä gynellä tutkittavana, niin sais tietää, mitenkä paha se miun PCO oikeestaan on. Joillakin se raskautuminen on kuitenkin sujunu kaikesta huolimatta aika helposti...
No, eipä sit muuta kun ylös, ulos ja lenkille. Palataan!
-S-
[/color]
Eipä kai mun tietääkseen laihdutus haittaa raskaaksi tuloa. Klinikoillakin sanovat että 5 kilon pudotus on verrattavissa kevyeeseen hormoonihoitoon. Eli apua siitä pitäs vaan olla.
Mulla tavoite olisi saada pois joku 8kg ja vain 1kg on pudotettu ja kun ei oikeen toi elämäntapa muutos taphdu ilman että asialle tekee jotain. Meillä kun tuo iltamässäily on oikeesti tosi paha tapa. Pitää aina katsoa telkkaria ja syödä jotain.
Puolisonikin sanoi että vaikka sen paino ei hirveemmin ole noussutkaan mutta sen kaikki lihakset on muuttunut läskiksi. Se kun 8 vuotta pelasi lätkää ja nyt lopetti pari vuotta sitten niin ja mitään aktiivi liikuntaa ei tilalle ole tullut.
joku tossa aijemmin kyseli onko kukaan käynyt opiskelija kampaamoissa. Mä kun olen kovasti meittinyt että voisiko sellaiseen mennä. syksyllä kun menen kouluun niin viereisessä ammattikoulussa oisitollainen kampaamo. ja kun noi normaali hinnat on niin huimia että opiskelija perheessä ei rahaa riitä.
tosin mä itse leikkaan puolisoni ja lasten hiukset mutta kun kukaan ei leikkaa mun hiuksia kun ehkä kerran vuodessa kun kampaajalle pääsen. eli pitää mennä varmaan kokeilee tulenko siilipäisenä takaisin kotiin jos opiskelijalla onkin eri näkökulma hiuksistani ;)
[color=20B2AA]Kokeilen osaanko tehdä sen uudestaan.[/color]
kiitos avusta
Mä oon käyny opiskelijakampaajilla, tosin silloin kun asuin vielä Englannissa..kamala kokemus. Mulla on pitkä tukka johon se typykkä laittoi raidat myssyllä. Mä koitin estellä, mut ei..lähti hirveesti hiuksia, aikaa meni 4 tuntia, jonka jälkeen mua pällisteli 4 kampaajaa+niiden opettajat ja mietti, et miten kellään voi olla tollaset hiukset kun eivät lähteneet kammalla selviämään. Oma mokahan se oli kun sinne menin. Täällä missä nyt asun on tosi paljon halvempaa käydä ihan oikeilla kampaajilla, joten oonki päättänyt et käyn sit niillä. :)
Tätiä ei näy ei kuulu..testasin tänään, mut nega tuli niinku arvelinkin..tosin menkat ei oo kyllä myöhässä kun 4 päivää, et saattaa johtua siitäkin. Menkkaoireita ei oo myöskään, mut mä luulen, et joko huomenna tai ainaki maanantaina ne alkaa. Pakkohan niiden on..ollaan kuitenkin sen verran varovaisia oltu ukkoni kans. Mut eipä se eka kerta ois varmaan ku vahinko on sattunut varovaisuudesta huolimatta tämän maailman historiassa..Noh odotellaan ja jännätään. :) Miten teillä joilla on jo lapsia, milloin testi näytti plussaa?
kaksi lasta.
ekan kanssa tein testin saman päivänä kun piti menkat alkaa ja tokan kanssa kp 24/25-31 eli toosi aiksin. mutta selkeä plussa on tullut molemmilla kerroilla.
toka kertakaan ei johtunut omasta kärsimättömyydestä, että testin tein vaan olin niin hirveän kipeä että käskivät kun klinikalle soitin niin tehdä testin. mä en todellakaan oisi arvannut että olin raskaana.
kipu muuten väheni kummasti kun teki plussa testin. kumpa pääsisi taas tekemään :)
Täällähän on monia laihiksella, mä tosin oon enemmän kallistunut tonne kuntoilun puolelle, kun tykkään niin paljon syödä, niin en haluu siitä tinkiä, ni tarvitsee sitten vaan kuntoilla:)
Ois tollanen 5kg lähtöpainoon ennen raskautta, en tosin sillonkaan ollut mikään laiheliini niin joku 10kg...Voi niitä onnellisia, jotka palautuu heti synnytyksen jälkeen..mulla ei edes tahdo tuo imetys auttaa...
Oli taas tullut niin paljon lisää kirjotuksia etten muista ketä kirjoitti mitäkin..Snow:lle sen verran että minä se kyselin silloin et mistä olit kuullut alkoholin vaikutuksesta sikiöön ihan uteliaisuuttani, en kuvitellut että sinä joisit raskaana olessasi:) Mutta se taisi olla jo loppuun käsiteltyjuttu...
Joku kyseli että millon testi näytti plussaa. Minä testasin vissiin 35/29-35 eli aika myöhään, plussa ilmesty kyllä samantien ja oli vahvempikuin testi viiva, johtui varmaan tuosta kun niin myöhään testailin. Olin kyllä plussasta huolimatta varma että kyllä ne menkat sieltä alkaa kun oli niin kamalia kipuja tonne vkolla 12 jolloin ne sitten yhtäkkiä katosivat..Näin jälkeenpäin ajatellen varmasti jotain kohdunkasvu kipuja...
Mulla vauva haaveet taitaa mennä pitkälle harmaasen tulevaisuuteen:(...Puhuttiin miehen kanssa ihan yleisellä tasolla toisesta lapsesta ja miehen mielestä voidaan hyvin odottaa se 5vuotta jonka kierukka kestää ja sitten katsoa uudestaan..Että näin..Omaa typeryyttäni menin sen laitatuttamaan..Eli meillä ei vähänn aikaan siinä suunnassa ole mitään mainittavaa:(
Mutta onhan mullasentään tuo yksi rääpäle:)
[color=8DB6CD]Aivan upee ilma ulkona! Täällä paistaa aurinko ihan pilvettömältä taivaalta ja jäällä oli ihan sellasta puuterilunta, kimalteli kauniisti. Kyllä oli mukava kävellä koirien kanssa... Tosin siellä oli taas joku täti, joka otti asiakseen valittaa siitä, että miun koirat oli irti... Voi v****, jos olet täysin kykenemätön sosiaaliseen kanssa käymiseen tai et halua, että oma koiras on muiden koirien kanssa tekemisissä, niin pakkoko se on tulla just sinne, missä on muita? Saimaan kokoselta alueelta löytyy ihan taatusti sellasiakin paikkoja, joissa saa olla yksin. Ihan todella, se huus, että tää on häirintää, kun miun koirat pyöri siinä sen koiran ympärillä, oisivat halunneet leikkiä... No, onneks se sit tajus lähteä siitä ja sain kaikesta huolimatta nauttia kauniista ilmasta. :)
Mitäs muiden sunnuntaipäivään kuuluu?
[b]Kinttunen[/b]: Kokemusta plussan saamisesta mulla ei ole, mutta eikös niissä testeissä sanota, että ne voi tehdä heti sinä päivänä kun kuukautisten pitäis alkaa? Kaikilla se ei tietenkään näytä sitä plussaa niin nopeesti, riippuu raskauhormonin määrästä...
Pitäis varmaan alkaa miettimään, mitä sitä söis... On muuten äärimmäisen kypsää tehdä ruokaa vaan itelle, sitä kuitenkin tulee tehtyä liikaa ja sit ne jämät unohtuu jonnekin jääkaapin peränurkkaan. Pakko kai se on kuitenkin jotain väsätä...
-S-[/color]
Jepsistä, kp 33/28..eikä mitään merkkejä. Täti näyttää pitävän mua nyt jännityksessä. Eilen ku kävin lenkillä niin kipasin apteekin kautta ja hain sen testin ja nega tosiaan popsahti. Ei minkäänlaista haamua. Niinku mä epäilinkin. Mistäköhän tää nyt johtuu? Ukko alkaa hermoileen pikkuhiljaa, mä en oo sen kans kauheesti asiasta puhunut, mut se kuitenki asuu mun kans ja on oppinut aika hyvin tässä mun kierrot ja ihmettelee, et mitäs nyt. Mä nyt taas oottelen muutaman päivän ja testaan uudestaan, mut uskon, et ei tässä nyt raskaana olla. Varmaan vain joku hormoonijuttu tms.
Täällä on kunnon masisilma ulkona..kauheen harmaata, mut aattelin kuitenki käydä piiiitkän kävelylenkin, jos menkat vaikka liikunnasta innostuis ja alkaisivat jo. Melialat kyllä heilahtelee, itkettää jne. Et jospa se täti hakeutuis nyt jo tännepäin. :)
[color=FA8072]En millään jaksais lähteä pumppiin, laiskottaa kamalasti. Oon kaiken lisäks syöny tänään ihan väärin suhteutettuna siihen, millanen rääkki olis edessä... Taidan ottaa tänään vähän kevyemmin.
[b]Appelsiinie[/b]: Tosi kurjaa, että joudut odottamaan toisen lapsen hankkimista niin kauan! On hirveen raskasta kuumeilla tietäen, että toinen ei vielä pitkään aikaan halua lasta. Mutta ehkä siunkin mies muuttaa vielä mieltään, sellastakin onneks tapahtuu... :) Ja niinkun sanoit, onneks sulla on yksi lapsi jo ennestään.
No, ei auta, nyt on nostettava takapuoli penkistä ja lähettävä pumppiin.
-S-[/color]
[color=FFA07A][b]Hauskaa sunnuntaita kaikille![/b] En ole aikaisemmin ehtinyt kirjoittaa, koska olin töissä 6.45-15 ja sitten menin suoraan kokoukseen ja ajoissa menin laittamaan kahvit ja tarjoilut..[/color]
[color=EEEE00]Nyt katson samalla telkkaria, kun leikin koneella.. Nyt pitäisi mennä käymään suihkuun ja aamulla taas aikaisin töihin... Mun on pakko mennä pesemään hiukset..[/color]
[color=000080][b]Kiharapää[/b]: En muista, oletko asiasta maininnu aiemmin, mutta mitä sie teet työkses? Hoitoalalla ilmeisesti, työajoista päätellen... Meitä hoitsuja taitaakin olla täällä aika paljon, vai?
Huomennako tehdään taas viikkopino?
-S-[/color]
Miä en oo taas ehtiny koneelle koko viikonloppuna...Nyt mies on telkkarin ääressä ni ajattelin vähän lueskella teijä juttuja ja vähän kommentoida...
Tuosta kampaaja opiskelijoilla käymisestä, kun oon siis kampaaja... Meillä ainakin koulussa melkolailla opettajat vahtas meijä tekemisiä aluks nii paljo ettei siinä kummempia mokia päässyt tapahtumaan, ihme kyllä ei ainakaan mun kohalla..Sit meillä asiakkaat pystyi toivomaan minkä luokkalaisen tekijän haluaa..hinnat olivat vähän kalliimpia mitä pidemmällä opiskelussa on. Miinuksena, että kannattaa olla hyvin aikaa kun sinne menee, varsinkin jos on kyse väristä tai kiharoista. Hmmm..mitäpä muuta...Nii ja sit meillä kyllä sitten mahdolliset mokat koitettiin korjata mahdollisimman hyvin, tietysti ilmaseks.. Että semmosta..
Mitäs muuta täällä olikaan puitu...Mä olen kans koittanut tän vuoden puolella alottaa ns. terveellisemmän elämän ja mahdollisesti laihduttaa..puntaria meillä ei oo, joten en oo päässy puntaroimaan. Kauheesti en oo päässy laihtumaan mut kiinteytyny oon ja muutenkin voinu paremmin. Voisin varmaankin kans liittyä teihin laihduttajiin:) Melko sopusuhtasen kokonen oon mut jenkkakahvat ja masu on päässy kyllä kasvamaan herkuttelujen myötä..
Kuulemisiin, huomenna koitan päästä taas paremmin tänne hengaileen kun taidan aina iltasin olla se vimppa täällä..
Onpas ollut tänään tosi hiljasta porukkaa..Tätiä ei näy vieläkään. Huomenna on sitten kp 34/28. Toivottavasti menkat alkais jo huomenna. Mä oon ollut nyt pari viikkoo sellasessa pikku nuhassa, kuumetta on vähän pidelly, varsinki toissa viikolla ja viime viikon alussa, joten en oo päässyt sitten reenaamaan yhtään. Ei viiti alkaa riskeeraamaan kun siinä tekee äkkiä itelleen hallaa kun sairaana rehkii. Nyt oon ihan innoissani kun pääsen taas salille. :) Mun tavoitteena kun ois puottaa sellaset 5-6 kg. Oon kyllä silleen suhteellisen hoikka sekä pitkä, mut tohon keskivartalolle on päässyt syksyn mittaan kertyyn kaikennäköistä saunakaljaa ja sipsipussia. Mä painan nyt jotain 66 kg, joten sellanen 60-61 kg ois ok. Se on semmonen mun normaalipaino ollut.
Tyttönen 85, se on kyllä totta, et ei kaikki opiskelijakampaajat oo samanlaisia ku se missä mä kävin..se oli kyllä yhenlaista. Mulla on monta kaveria, jotka käy aina opiskelijoilla ja ihan hyvännäköisiä leikkauksia/värjäyksiä ovat saaneet. Mulla vaan kävi huono säkä, mut siitä jäikin sit hippaset traumat. :)
Mut nyt mä lähen nukkuun. :)
Ekaks tervetuloa iloiseen joukkoomme Liipe! :) Nyt on sitten rilluttelut rilluteltu.. :) Mä pidin tipattoman tammikuun niin nousi pari sidua aika hyvin päähän. Sitten erehdyin juomaan valkovenäläisen ja vessareissu siitä sitten seurasi kun kotia pääsin..järkyttävän huono olo tuli..Eli musta tuntuu, et mä taidan pitää puoliksi tipattoman helmikuun ja tipattoman maaliskuun samaan syssyyn. :) Kaikki pitää aina oppia kantapään kautta. :)
Täti on pysytellyt kyllä kaukana musta. Tänäänkään ei vielä mitään. Aattelin, et käyn nakkaan päivälenkin ja käyn siinä samassa hakeen sen testin. Musta kyllä tuntuu, et se on turhaa, koska kierrot on niiin sekaisin ja tulos on ihan satavarma nega. Pikkuhiljaa alkaa ärsyttää. ;( Jees, mä tästä alanki tohiseen ja tuun sitten myöhemmin taas moikkaan tänne!