Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se Cartierin orjarenkaan juju oikein on, siis ettei olisi pelkkä luksuskoru?

Vierailija
05.11.2015 |

Miksi sitä kutsutaan orjarenkaaksi, vaikka alunperin sen piti olla Love-rannekoru?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun amerikkalainen kaveri asui miehineen tuolla miehen duunin takia, ja valitettavasti tuolla kulisseissa on todella sairas maailma, jota pyörittää käsittämättömät rahasummat. Miehet pistävät törkeitä summia siihen että pääsevät alistamaan nuoria kauniita naisia. Tuolla kuulemma on paljon niin pohjoismaalaisia kuin venäläisiäkin naisia. Esittelevät näitä kyseisiä Cartierin koruja ja kelloja netissä, ja paljon muuta luksuskamaa. Orgioihin tilataan alaikäisiä, joskus teemana lihavat naiset joita hakataan kuin teurasssikoja, joskus nämä täällä jo mainitut eritebileet ja ties mitä muuta kauheampaa joista me ollaan onneksemme tietämättöminä tai voisi jopa mennä yöunet. Kaverin miestä oli kyselty tilaisuuteen jonne tilattiin maksullisia jotka kuulemma valmiita tekemään mitä vaan, hän oli kieltäytynyt kohteliaasti.

Siksi en koskaan matkustaisi tuonne paikkaan, sen verran vastenmielinen kuva tullut kaikesta mitä olen siellä asuneilta kuullut. Turisteille näytetään aivan eri puoli tuosta paikasta.

Vierailija
62/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun amerikkalainen kaveri asui miehineen tuolla miehen duunin takia, ja valitettavasti tuolla kulisseissa on todella sairas maailma, jota pyörittää käsittämättömät rahasummat. Miehet pistävät törkeitä summia siihen että pääsevät alistamaan nuoria kauniita naisia. Tuolla kuulemma on paljon niin pohjoismaalaisia kuin venäläisiäkin naisia. Esittelevät näitä kyseisiä Cartierin koruja ja kelloja netissä, ja paljon muuta luksuskamaa. Orgioihin tilataan alaikäisiä, joskus teemana lihavat naiset joita hakataan kuin teurasssikoja, joskus nämä täällä jo mainitut eritebileet ja ties mitä muuta kauheampaa joista me ollaan onneksemme tietämättöminä tai voisi jopa mennä yöunet. Kaverin miestä oli kyselty tilaisuuteen jonne tilattiin maksullisia jotka kuulemma valmiita tekemään mitä vaan, hän oli kieltäytynyt kohteliaasti.

Siksi en koskaan matkustaisi tuonne paikkaan, sen verran vastenmielinen kuva tullut kaikesta mitä olen siellä asuneilta kuullut. Turisteille näytetään aivan eri puoli tuosta paikasta.

Kohta tähänkin tulee riehumaan se palstan oma paskansyöjää siitä miten et voi tietää, huhupuhetta jne.

Miten dubaihin matkustaa instatyttöjä vain istuskelemaan ympäriinsä. Dubaissa ei ainakaan tapahdu mitään orgioita! Tai alisteta länsimaisia tyttöjä!

Miten paskansyönti on marginaalifetissi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän että naisten on vaikea saada työlupia tuossa maassa, joten ei muuta kuin paskahommiin, kirjaimellisesti. Siihen ei lupia tarvitse :D

Vierailija
64/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai oikeasti usko noihin porta potty -juttuihin? 

Ne on valitettavasti totta. Surullista, mutta totta.

Mistä tiedät, että ne ovat totta?

No miten sitä nyt yleensäkään tietää? Todisteista.

Mitä ne todisteet ovat?

Voit itse googlettaa noita juttuja, itse en halua niihin enää törmätä vahingossakaan.

Voin toki googlettaa, mutta et edes yrittänyt perustella, miksi ne löytämäsi jutut ovat luotettavia todisteita asiasta.

Totanoin... mikä pakkomielle susta on tästä jutusta? Siis miks intät ettei tällaista tapahdu? o_O

Kiinnostaisi kyllä kanssa tietää... Minusta tuo kuulostaa hirveältä ja ajattelen, että hyvä jos julkisesti puhutaan niin tietävät "mallitytöt" esimerkiksi varoa! Oudolta tuntuu, että joku kivenkovaan väittää että ei tuollaista tapahdu. Miksi?

Vierailija
65/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaten aiheeseen tai edes sitä sivutrn..

Toi upcloseandstylish "ruotsalainen" burger biljonääriperijätär onkin oikeasti suomittari, Eli SUOMALAINEN!

Vierailija
66/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne todisteet ovat?

Voit itse googlettaa noita juttuja, itse en halua niihin enää törmätä vahingossakaan.

Voin toki googlettaa, mutta et edes yrittänyt perustella, miksi ne löytämäsi jutut ovat luotettavia todisteita asiasta.

Totanoin... mikä pakkomielle susta on tästä jutusta? Siis miks intät ettei tällaista tapahdu? o_O

Kiinnostaisi kyllä kanssa tietää... Minusta tuo kuulostaa hirveältä ja ajattelen, että hyvä jos julkisesti puhutaan niin tietävät "mallitytöt" esimerkiksi varoa! Oudolta tuntuu, että joku kivenkovaan väittää että ei tuollaista tapahdu. Miksi?

Olen kuullut, että kyseistä käytöstä sanotaan "kriittiseksi ajatteluksi", mutta voi olla että sekin on vain urbaanilegendaa...

Vierailija
67/67 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne todisteet ovat?

Olen kuullut, että kyseistä käytöstä sanotaan "kriittiseksi ajatteluksi", mutta voi olla että sekin on vain urbaanilegendaa...

Olet sitten varmaan kuullut väärin? Kirja käteen.