Onko kukaan päässyt henkkamaukan sivuille?

Vierailija

Monelta aloititte yrittämisen?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Äsken kun kävin 10.35 niin ruutuun lävähti että 10.45 alkaa huoltotyö joka loppuu klo 11. Sillon pitäisi siis päästä.

tosin taidankin jättää omat tilailut huomiselle, unohdin koko balmainin :D

Vierailija

Siis haluaako ihmiset oikeasti niitä Balmainin järkkykalliita ja rumia vaatteita? :D muutama mekko oli ihan ok, mutta jos haluan tekokuituisen minimekon saan sen halvemmalla kuin 350€.

Vierailija

Mä ihmettelin kun Virtaska mainosti noita instassaan että ei kai se nyt enää kuteitaan hennesiltä osta.Johan siinä on helvetti irti;)

Vierailija

Monelta nuo Balmainit tuli nettiin myyntiin? 9:30 sivut toimi hyvin, mutta en päässyt mistään selaamaan Balmain-valikoimaa vaan päädyin kerta toisensa jälkeen sivulle jossa oli vain liikkuvaa grafiikkaa. Oletin että myynti alkaa yhdeksältä ja olisin halunnut nähdä oliko kaikki jo loppuunmyyty, en siis itse ole ostamassa mitään :D

Vierailija

Mites liikkeiden tilanne, asun vajaa tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Löytyykö enää näin myöhään mitään, vai pelkkiä asusteita?

lumppu

En pääse sivuille ja kaverit sanovat, etteivät ole hekään päässeet. Emme tosiaan ole ko. rättikaupan vaki- tai mitään vip-asiakkaita, joten en tiedä vaikuttaako se? Eli onko koneen ip-ositteet tallessa siten, että jotkut vipit pääsevät ohi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En pääse sivuille ja kaverit sanovat, etteivät ole hekään päässeet. Emme tosiaan ole ko. rättikaupan vaki- tai mitään vip-asiakkaita, joten en tiedä vaikuttaako se? Eli onko koneen ip-ositteet tallessa siten, että jotkut vipit pääsevät ohi...

Jep, minä tilaan H&M:ltä ainakin 3000 € vuosittain, ja snuksiain sähköpostia, että kun kirjaudun omilla tunnuksillani, pääsen shoppaamaan Balmainia jo yhdeksältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä tilaan H&M:ltä ainakin 3000 € vuosittain, ja snuksiain sähköpostia, että kun kirjaudun omilla tunnuksillani, pääsen shoppaamaan Balmainia jo yhdeksältä.

*sain

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis toiveena tästä listauksesta paita, mustapohjainen mekko, laukku, punainen hame ja kaulakoru, ehkä kengätkin. http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/balmain-x-h.html

Oiskohan mitään noista enää jäljellä?

Kaikki, siis KAIKKI asusteet on netistä myyty loppuun. Korkkareita on koossa 41. Tuosta kuvasta vihreää mekkoa löytyy, hametta on isoissa koossa (tuolle bloggaajalle hyvä, sinulle ehkä ei)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat