Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan päässyt henkkamaukan sivuille?

Vierailija
05.11.2015 |

Monelta aloititte yrittämisen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun kävin 10.35 niin ruutuun lävähti että 10.45 alkaa huoltotyö joka loppuu klo 11. Sillon pitäisi siis päästä.

tosin taidankin jättää omat tilailut huomiselle, unohdin koko balmainin :D

Vierailija
2/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pääsee. Ne vähän valikoi että vain kanta-asiakkaat pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaako ihmiset oikeasti niitä Balmainin järkkykalliita ja rumia vaatteita? :D muutama mekko oli ihan ok, mutta jos haluan tekokuituisen minimekon saan sen halvemmalla kuin 350€.

Vierailija
4/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nyt tapahtuu? Selittäkää landepaukulle :)

Vierailija
5/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin.

Vierailija
6/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin kun Virtaska mainosti noita instassaan että ei kai se nyt enää kuteitaan hennesiltä osta.Johan siinä on helvetti irti;)

Vierailija
7/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta nuo Balmainit tuli nettiin myyntiin? 9:30 sivut toimi hyvin, mutta en päässyt mistään selaamaan Balmain-valikoimaa vaan päädyin kerta toisensa jälkeen sivulle jossa oli vain liikkuvaa grafiikkaa. Oletin että myynti alkaa yhdeksältä ja olisin halunnut nähdä oliko kaikki jo loppuunmyyty, en siis itse ole ostamassa mitään :D

Vierailija
8/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites liikkeiden tilanne, asun vajaa tunnin ajomatkan päästä Helsingistä. Löytyykö enää näin myöhään mitään, vai pelkkiä asusteita?

Vierailija
9/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse sivuille, tasan klo 11 klikkasin ekan kerran ja nyt yrittänyt jotain 50 kertaa...

Ihan sairaan ärsyttävää.

Vierailija
10/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis toiveena tästä listauksesta paita, mustapohjainen mekko, laukku, punainen hame ja kaulakoru, ehkä kengätkin. http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/balmain-x-h.html

Oiskohan mitään noista enää jäljellä?

Vierailija
11/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse sivuille ja kaverit sanovat, etteivät ole hekään päässeet. Emme tosiaan ole ko. rättikaupan vaki- tai mitään vip-asiakkaita, joten en tiedä vaikuttaako se? Eli onko koneen ip-ositteet tallessa siten, että jotkut vipit pääsevät ohi...

Vierailija
12/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse sivuille ja kaverit sanovat, etteivät ole hekään päässeet. Emme tosiaan ole ko. rättikaupan vaki- tai mitään vip-asiakkaita, joten en tiedä vaikuttaako se? Eli onko koneen ip-ositteet tallessa siten, että jotkut vipit pääsevät ohi...

Jep, minä tilaan H&M:ltä ainakin 3000 € vuosittain, ja snuksiain sähköpostia, että kun kirjaudun omilla tunnuksillani, pääsen shoppaamaan Balmainia jo yhdeksältä.

Vierailija
13/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä tilaan H&M:ltä ainakin 3000 € vuosittain, ja snuksiain sähköpostia, että kun kirjaudun omilla tunnuksillani, pääsen shoppaamaan Balmainia jo yhdeksältä.

*sain

Vierailija
14/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis häh? Miksi joku ostaa noita? Nehän on sikahintaisia! Onks tää nyt joku designeri-juttu taas mistä en mitään ymmärrä?

Vierailija
15/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis toiveena tästä listauksesta paita, mustapohjainen mekko, laukku, punainen hame ja kaulakoru, ehkä kengätkin. http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/balmain-x-h.html

Oiskohan mitään noista enää jäljellä?

Kaikki, siis KAIKKI asusteet on netistä myyty loppuun. Korkkareita on koossa 41. Tuosta kuvasta vihreää mekkoa löytyy, hametta on isoissa koossa (tuolle bloggaajalle hyvä, sinulle ehkä ei)

Vierailija
16/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
17/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.03-11.15 toimi minulla, sen jälkeen ollut pimennossa

Vierailija
18/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään, olen yli tunnin yrittänyt pääsyä.

Vierailija
19/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 1,5 h koitettu. Ei pääse sivuille, ei.

Vierailija
20/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt et nyt niitä hintavia rättejä saa. Ei toimi, ollenkaan. Mut jokos on suosituissa blogeissa ilmaiseksi jaettuja mainosrättejä yllä?