Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te toimitte teinien kanssa, joita ette ole saaneet lopettamaan tupakanpolttoa?

Vierailija
05.11.2015 |

Nikotiinikoukku on jo vahva, eikä mikään kiristys, uhkailu tai lahjonta ole tehonnut. Mieluummin on rahaton, kotiarestissa ja ilman mitään etuuksia vihaisessa painostavassa ilmapiirissä, kun lopettaisi paheensa. Ei kuulemma pysty, elämä on niin vaikeaa muutenkin, ei kestä lisästressiä joka lopettamisesta tulisi, vaikka oma tupakointi harmittaakin. Mitä mä teen? Arjesta on tullut jo aikamoisen kireää tämän takia. Ikää on kuitenkin vasta 15, eli periaatteessa homma pitäisi saada loppumaan, mutta en vain ole siinä onnistunut vaikka olen kaikki mahdolliset keinot käyttänyt.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, älä tule minua vanhemmuudessa neuvomaan.

ap

Itse pyysit neuvoja miten pitäisi toimia, mutta sinua ei saa neuvoa.

Pyysin neuvoja miten suhtautua tupakanpolttoon, en miten olla hyvä vanhempi. Ehkä olen sitten itse se idiootti, kun kuuntelen mieluummin sairaalan henkilökunnan, lääkäreiden, sosiaaliohjaajien ja psykiatrien puheita, kun sinun tuomitsemistasi.. Mistä kristallipallosta sinä asian paremmin havaitset kuin ammattilaiset, joiden kanssa on vakituinen hoitosuhde?

Joskus sitä vaan kaipaisi kuulla että hienoa, kun jaksan tukea vakavasti masentunutta ja siitä ylös räpiköivää poikaa, eikä ainoastaan arvosteluja siitä miten vanhemmuuteni on hukassa kun en saa poikaa lopettamaan tupakanpolttoa.

Ja eniten meni tunteisiin se että tulit selittämään että koko pojan elämä ja vaikeudet on jotain esittämistä ja manipuloimista. Joo, ihan äidin kiusaksihan hän ranteensa auki veti.

ap

Kommentoin vain yhtä lausetta, en kirjoittanut sitä aiempaa tekstiä. Mutta joo, ei täältä oikeasti kannata mitään apua kuvitella löytävänsä. Tämän palstan tarkoitus on vain kuittailla ja kettuilla, harmitonta ajanvietettä.

Vierailija
42/46 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaisen polttavan teinin äiti on huono äiti, niin johan meitä surkimuksia täällä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokaisen polttavan teinin äiti on huono äiti, niin johan meitä surkimuksia täällä riittää.

Luepa kaikki ap:n viestit. Hänen teininsä myös kännää (joka on äidin mielestä normaalia), tekee rikoksia, on ollut sairaalahoidossa mielenterveysongelmiensa takia... Mistään pelkästä tupakasta ei ole todellakaan tässä nyt kyse.

Vierailija
44/46 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa kaikki ap:n viestit. Hänen teininsä myös kännää (joka on äidin mielestä normaalia), tekee rikoksia, on ollut sairaalahoidossa mielenterveysongelmiensa takia... Mistään pelkästä tupakasta ei ole todellakaan tässä nyt kyse.

Ei olekaan pelkästä tupakasta kyse. Sekö tässä tekee äidistä huonon, että lapsella on mielenterveysongelmia? Eiköhän se ole juuri syy siihen alkoholinkäyttöön, joka on ollut aiemmin holtitonta ap:n mielestä, mutta saatu nyt lähes kuriin. Samoin rikokset, nekin on lopetettu, ja ihan syystä ap oli huolissaan ajautuuko taas samaan touhuun jos joutuu tiukille. Mistä te täällä vedätte tuon haukkumislinjan? Ei mistään ole saatavissa ssellaista kuvaa että ap sulkisi silmänsä siltä että sillä tytöllä on ongelmia, suurempia kuin tupakka. Tupakkaan ap vain kaipasi apua, niihin muihin ei, apua tulee varmaan jostain ihan muualta kuin av:tla.

t. juuri äsken toisessa ketjussa haukuttu :(

Vierailija
45/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sillon nuorena oli yks tietty rivitaloasunto missä oli isossa kulhossa aina melkein täyskokosia tupakkeja. Mentiin mukamas kaverille pelaamaan pleikkaa ja lähettiinkin ulos ja sieltä käytiin noukkimassa tosi isoja röökejä. Oltiin vaan onnellisia ku se äitiltä otettu tulitikku sytytti sen röökin.. Ahh osaapa sitä nuorena olla idootti

Vierailija
46/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi toimia porkkana kepin sijaan? Onko pojalla jotain mitä haluaa: mopo,kevari,läppäri tms hintavampi juttu? Jos tupakointi loppuu tulee "palkinto".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi