Onko 28 sänkykumppania ihan hirveän paljon?

Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Olen 27-vuotias nainen. En koe olevani mitenkään kevytkenkäinen. Päin vastoin tuntuu, että mulle ei kelpaa ketään. Pari kertaa vuodessa nykyään saatan tavata sellaisen tyypin, jonka kanssa haluan jotain enemmän. Seurustelusuhteet eivät ole koskaan olleet muutamaa kuukautta pidempiä. Nuorempana oli satunnaisia loma-/känni-/harhapanoja, mutta ei kyllä enää vuosikausiin. 

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Pakkoko sitä lukua on ympäriinsä huudella jos asiasta pelkää märinää tulevan. Ne ovat nyt historiaa ja siitä ei pääse mihinkään ja itkut eivät auta. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija

Ei mielestäni. Minulla melkein saman verran ja ikää 5 vuotta vähemmän kuin sinulla. Nyt tositarkoituksella rakennan yhteistä elämää unelmieni miehen kanssa ja irtosuhteet ovat menneisyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni. Minulla melkein saman verran ja ikää 5 vuotta vähemmän kuin sinulla. Nyt tositarkoituksella rakennan yhteistä elämää unelmieni miehen kanssa ja irtosuhteet ovat menneisyyttä.

:'(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on tosi paljon. :O Olen 39 v ja kumppaneita 6. 

Sehän riippuu ihan siitä kuinka kauan on ollut sinkku. Joku 39v on voinut olla sinkku 20v ja joku toinen 2v sen jälkeen kun 18v täytti. Toki voi olla sinkku koko elämänsä, ja silti kumppaneita ei ole ollut kun 1 tai 0.

Vierailija

Nojaa. Ei toi pitkään sinkkuna olleelle ole paljon. Itse olen ollut 20 miehen kanssa ja viimeisimmän kanssa olen ollut 3 vuotta parisuhteessa.
N24

Vierailija

Ei mun mielestä ole liikaa. Mulla on kymmenen ja nyt oon seurustellut neljä vuotta, tuntuu että en ole valmis vielä asettumaan aloilleni :(

N25

Vierailija

Kenelle on, kenelle ei. Minusta kuulostaa paljolta, mutta olenkin ollut vain yhden kanssa (ja hän vain minun), viimeiset seitsemän vuotta oltu kimpassa.
N24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo luku kaikkea merkkaa, eihän se järvi soutamalla kulu. Enemmän merkkaa etteihän ole (piileviä) tauteja tullut...?

Niinpä, ei se tavara tiedä onko aina sama meisseli vai eri. Kuluu tai on kulumatta ihan samalla tavalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat