Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**♥KESÄKERTTUSTEN PERJANTAI PÖRINÄT ;))♥

10.02.2006 |

täydellisyyttä tavoitellen :)

uudemman kerran huomenta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]vaikka olo on hirmu väsynyt niin silti jostain syystä oon tosi hyvällä tuulella :)

mistä lie johtuu?? neuvolasta vai huomenna siintävästä kirppiksestä ja siitä tiedosta että sais edes osan noista romuista myytyä...

minä kun olisin luonteeltani sellainen hamsteri...kaikki pitäis säästää...jos joku vaikka tarvii joskus, noh onnex mitä enemmän ikää on tullut niin sitä vähemmän sitä enää säästää nuita krääsiä.

sori tuon aloituksen kanssa taas...se on kun pitää pelleillä noitten sydämmien kanssa näin aamusta niin eihän siitä voi ikuna hyvää seuraa ;)

minnes on kadonneet miona ja rocco??? tuntuu että siitä ois ikuisuus kun täällä ovat käyneet??

aina pelkään jotenkin pahinta :/

mun sukulais tuttava saa vauvan täsää piakkoin ja nyt alkaa oleen käsillä ne jännät viikot että jokohan se tänään tulis :D

nii...minä oon kyllä nyt niin täpinöissäni että taidan käydä vetäsemässä leivän nassuun ja palailen vilkaisemaan teitin kuulumiset ennen neuvolaan lähtöä (10.30)

krisse ja Alli&u rv 21+6

Vierailija
2/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan illalla läydä lääkärissä kun tänään ollaan lähdössä reissuun sellaiseen paikkaan mistä ei heti lääkäriin lähdetä. Korva oli nimittäin hirmuisen kipeä ja ajattelin poissulkea korvatulehduksen, ettei sitten pahenis matkalla. Tulehdusta ei ainakaan vielä ollut, mutta sainpa sitten sellaiset bakteereja tappavat korvatipat. Illalla jo helpotti kun laittoi niitä tippoja. Vielä tässä pitää huitaista Panadol Hotia naamariin ennen lähtöä. 5 tunnin junamatka edessä... =(

Maha voi hyvin, pikkukaveri potkii paljon. Silloin kun se heittää kuperkeikkaa ja tuntee sen pyllyn vilahtavan niin tulee aivan ihana olo. Mie jo herkistelin yks ilta miten ihanaa on sitten kun saa vauvan syliin ja se katsoo silmiin. Joku pieni ihminen on sitten miun ja miehen ikioma. Voi tätä äidin onnea!

Vielä pitää tiskata ja viedä roskat ennen lähtöä!

Tytteli-83 rv 22+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan napaan ei mitään ihmeempiä kuulu. supistelee vähän väliä kun jotain tekee, mutta ei ole onneksi yltynyt kipeiksi pariin päivään. ajattelin, että jos tänään uskaltautuis kaupassa käymään.

kelan paperit ajattelin ajoittaa niin, että saan sen uuden pakkauksen, mutta eipä sitä ihan varma voi olla, jos kaikki ajattelee samalla lailla. kelpaa mulle se vanhempikin malli. en vaan yhtään tykkää siitä haalarista. mut on meillä onneksi esikoisen vanha (ei kovin nätti sekään). ja sit tietty haluaisin sen uudessa pakkauksessa olevan kestovaipan.

eipä täällä muita keskusteluja tainnut olla... en ainakaan muista. mut mukavaa päivänajatkoa ja viikonloppua kaikille kerttuleille!

gabriela ja pikkuveikka rv22 tasan

Vierailija
4/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen vielä hetken ja sitten lähtö kotiin jossa " vahdin vaihto" miehen kanssa. Nuorempi tytöistä on kuumeessa ja mies ollut aamupäivän kotona.

Omaa napaa. Kaikki periaatteessa hyvin. Sen 4D ultran jälkeen olen taas voinut nauttia tästä raskaudesta täysillä. " Eveliina" potkii ja pyörii kovasti varsinkin vähän sen jälkeen, kun olen syönyt jotain sekä tietty öisin. Ei kyllä häiritse yöunia vielä tuo liikehdintä, mutta heräilen lasten takia sekä janoon aika usein ja tunnen liikkeet silloin. Nenän limakalvot ovat todella kuivat ja se on ikävää. Sama vaiva ollut edellisissäkin raskauksissa.

Äitiyspakkauksesta. Emme taida ottaa sillä vain esikoiselle otimme ja siitäkin käytimme vain makuupussia ja pari vaatetta. Loput myin/annoin pois sillä tuli ostettua niin paljon itse kuitenkin.

Hyvää viikonloppua kaikille.

T. Jazzimiina, " Eveliina" rv22 ja tytöt 10/02 ja 07/04

Vierailija
5/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelen varmaan ensimmäistä kertaa näihin aikoihin, yleensä iltasella. Taas flunssa iskenyt ja olenki ollut tiistaista asti kotosalla. Ei saa vaan aina oikein aikaa kulumaan kun kuumettakaan ei ole niin paljon että paljon menoa hidastaisi. Onhan sitä tullut muutama leffa katsottua :)

Tänään oli sitten kauan odotettu päivä, eli ultra! Voi että oli ihana nähdä pikkuinen. Lääkäri yritti että vauva nostaa päätä vähän korkeammalle mutta käänsikin vaan naaman alaspäin. Nyt on kovasti potkinut kun oon ollut koneella.

Olisipa kiva mennä hiihtämään ku aurinkokin paistaa niin ihanasti mut eihän sitä sairaana oikein voi. Odotan jo kovasti kevättä jolloin olen suurimmaksi osaksi vain kotona. Tykkään silloin kovasti ulkoilla ku ilmat on niin kivat.

Nyt taidan mennä kahville anopin kanssa..

T. Denise-84 & Eetu 20+3

Vierailija
6/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]taitaa tuo mun otsikossa oleva " pörinät" pitää porukat poissa ;)...vai onkos kaikilla tänään kiirus päivä, kun on niin hiljaista?

nyt ensin tuosta nenän limakalvojen kuivumisesta. mullakin on nyt ollut se vaivana tässä reilun viikon ja valitin neuvolntätille ja hän kertoi vinkiksi että nuo suolatipat (tai sitten saa sellasta sumutettakin ostettu) pitäs helpottaa vaivaa. ja taidankin mennä kohta kokeilemaan

hammaslekurijutuista: kysäisin samalla tuostakin että yksi " tuttu odottaja" (eli kerttu :)) ei saanut lääkärille aikaa... ja hän neuvoi menemään terveyskeskukseen siihen hammaslääkäri päivystykseen ja valittaa että särkee, niin pääsee sitten hoitamaan hampaitaan :) kun tuolla tyylillä pääsee jonojen ohi

kysyin sellasestakin kun sain joululahjax epilaattorin ja ohjeessa luki ettei sais käyttää raskaana ollessa mutta tuohon ei täti osannut sanoa mitään...höh.

hetken saatiin etsiskellä sydän ääniä ja sitten kun ne löytyi niin syke olikin melkoinen :D pikkunen veti siellä taas kuperkeikka tuokiota niin että syke nousi hirmusti ja rauhottui sitten (sykkeeksi kirjoitti äippäkorttiin 155.

sf mitta:19 ja painoa nyt 50.8kg (alkupaino oli 44.8kg) ruhtinaalliset 6kiloa jo tullut lisää :DD

painon muutos per viikko edelliseen kertaan +670g

hitsi kun harmittaa kun oon kadottanut jonnekkin mun aikasemmat äitiyskortit ja ois niin kiva vertailla :/ mut ne nyt on vaan Jossain...oli muutto tuossa viime vuoden heinäkuussa ja muuttaessa sitä jostain syystä aina onnistuu kadottamaan tavaroita jos jonkinmoisiin paikkoihin

no nyt on taas turistu ja luultavasti tuun uudemman kerrankin täyttämään pinoa, varsinkin jos jatkuu koko päivän näin hiljaisena

krisse rv21+6 (huomenna uus viikko) :))

Vierailija
7/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollaan voitu aika hyvin,ainakin tähän asti :) Paitsi,että tietysti oli taas tosi vaikee nukahtaa ja sitten näin painajaisia koko yön. Mutta nukuin sitten taas tossa aamupäivällä pari tuntia niin nyt olen ihan pirteä. (2 kahvikupin jälkeen)

Oli illalla taas vaavilla oli kova rumba päällä. Miestäkin ihan huvitti se möyriminen. Ja hän ihmetteli että kuinka se noin jaksaa kauan potkia. No mun mielestä se ei ollut silloin edes vilkkaimillaan,mutta en sitten raaskinut sanoa mitään. Aamulla sitten kaveri ei liikkunut yhtään. Alkoi potkutreenit vasta tossa 13 maissa tänään. Sen piti varmaan taas vetää " henkeä" välillä,että jaksaa möyriä :)

Mulle nyt taas ei mitään ihmeempiä tänne kuulu kun en missään voi käydä. Mutta yritetään nyt tässä vaikka kattella tv:tä ajankuluksi. Mieskin juuri soitti,että ylitöitä on tänään tiedossa joten tulee vielä pitkä ilta!

Lilli81 24+1

Vierailija
8/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#ff00ff][size=2]

tulin taas täyttämään pinoa ja nostamaan samalla vähän ylemmäs ettei ihan huku.

on niin hiljaista että laitan tähän listan nimimerkeistä joilta puuttuu tietoja esittely listasta

SYNNÄRIT:

5xmamma

viiruviivi

neljäkö

Mammat77

Mammix6

Summersnow

Miuku_75

Susalu

Tuutikki76

Tummetott

Kesä06

Sherona

Porkkan@

Tuah

Ilman tarkempaa la:aa odottavat:

K@isa

Mie77 KOS/Haikaranpesä tai NKL

Kesäheinä1976

MUITA TIETOJA PUUTTUU:

Babypallero

Eemeli06

Lapinmamma

lilli81

lullaby80

Meerinaippa

Nana1975

Neljäkö

Norppa81

nähty

päivänkukka

Salzu

Tuah

tummetott

Vierailija
9/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on TAYS

viiruviivi 23+5

Vierailija
10/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut superlaiskana piiitkään, välillä lukenut mutta kirjoittamiseen ei ole energiaa piisannut. Ajattelin ryhdistäytyä,ettei vallan unohdeta (vai joko unohditte).

Eilen tuli 24 viikkoa täyteen. Ja ensimmäistä kertaa menin sekaisin laskuissa, että piti oikein tarkistaa, onko 23 vai 24. Hajapäisyys lisääntyy eksponentiaalisesti raskauden edetessä. Siitä on jo kaksi todistetta. Tänään heräsin siihen kun vauva potkaisi oikein kunnolla vatsaa. Hauskaa. Vatsa on jo niin iso, että ei ole kiva istua jalka toisen päällä. Raskausvaivatkin lisääntyy: sormet puutuu, närästää. Onneksi vasta " harjoitusmielessä" . Tosinärästys saa puolestani säästyä 30+-viikoille...

Aiotaan lähteä perheen kanssa Egyptiin lomalle. Ei yhtään hirvitä vaikka on tanskalainen matkatoimisto ja muslimimaa. Jotenkin sitä ajattelee, että missä vaan voi sattua mitä vaan, jos on sattuakseen. Aiotaan nauttia ihan täysillä Punaisen meren snorklausmahdollisuuksista ja hotellin uima-altaista. Vatsapöpöt on ainoa, joka etukäteen vähän hirvittää, eikä sekään paljon.

Meillä on lapset sairastelleet koko helmikuun. Nyt näyttää jo aurinkoisemmalta, tänään oltiin jo ulkona. Huomaan, että käy pinnan päälle kun joutuu väkisin itsekin olemaan liikaa sisällä. Ehkä lomamatka auttaa siihenkin.

Ja uutinen kotoa: viisi ja puolivuotias esikoinen oppi lukemaan ja kirjoittamaan. Nyt ei muuta malttaisi tehdäkään! Ylpeä äiti...

Vierailija
11/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti koneella pyörähtämässä...

Tuntuu että kiireempää on ku ei oo töissä... :) No tieten vieraita käy vähä enemmän ku ennen ja huushollia tulee jo niidenki takia kuurailtua ahkeraan...

Tänä iltana mennään kahtomaan kahta taloo. Jänskättää niinköhän sitä ollaan kohta talon omistajia... Mut aika realistisesti lähetään liikkeelle ku vuos jo etitty....

Eikä päähän just nyt muuta mahukkaan... Napura jatkaa samaa malliaan mahassa...

Jotain hyötyä asua näin pienes kaupungis, täällä hammaslääkäriin saa ajan kahen viikon sisään ja paras oli ku viimeks soitin aamulla 8lta nii sain ajan 10.45....

Joo, pää vähä tyhjä.....

Suhmura ja Napura 23+1 ja poika 12/03

Vierailija
12/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan se meinaa jäädä tuo kirjoittelu vaikka kuina päätän et nyt alan kirjoitella oikein " tosissaan" .. mut melkein tähän kerran viikossa se jää sillä parhain aika mulle kirjoitella olis kl 21 jälkeen mut kukaan ei varmaan pinoja enää lue silloin..:(

Äitiyspakkausta on vissiin mietitty, en muista olenko itse kommentoinut.. Mut olen vähän kahden vaiheilla siis, toisaalta olis aivan ihana saada taas se pakkaus mut kun esikoiselta (10 kk) on kaikki tavarat hyvässä kunnossa ja tallessa niin siinä mielessä ei viitsis.. Katotaan, rahaahan se on 140 euroakin!!!

Oma (.) liikkuu ahkeraan. Kunnon potkujakin on alkanut tulla ja kyllä niitä on ihana tuntea. Masukki liikkuu päivittäin, mikä pitää tämän äitylin rauhallisena. Tosin kun toista odottaa niin ainakin minä olen kuin aivan eri ihminen kuin esikoista odottaessa. Olen muutenkin sellanen aika " järkevä tyyppi" eli en vähästä hötkyile mutta esikoista odottaessa yllätin kyllä itseni!! Olin välillä niin hysteerinen ja säikky että hui, mutta nyt voi ottaa vähän rennommin.. niin ja oikeestaan ei edes kerkee " olla raskaana" ja tutkailla oloaan kun tuo meidän 10 kk poitsu oppi kävelemään 3 vkoa sitten. Pitää äiskän aika hyvin liikkeessä, niin konkreettisesti kuin ajatuksenkin tasolla, hyvä niin!!! :)

oho, kello onkin jo noin paljon, pitää lähtä viemään ystävänpäiväkortit postiin, eikös tänään ollut viimeinen postituspäivä jos haluaa kortit oikeana päivänä perille..? Tulis vaan mies töistä niin sais auton!

MiljaMaaria 23 + 5

Vierailija
13/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vaikka ei nyt niin aktiivisesti. Koko viikon olen nukkunut huonosti ja ei oikein jaksa tehdä mitään. Töissäkin motivaatio nollilla. Jippii.. Noh, nyt on enää 7 viikkoa lomaan! (talvilomaan on vain yksi viikko! JES!)

Terve tuloa kaikille uusille! Tai uusille kirjoittajille, monihan on taustaillut jo pidemmän aikaa.

Seksistä täällä on puhuttu ja siitä millaisena itsensä näkee. Itse koen itseni ihan seksikkäänä (en minään seksi-pommina kuitenkaan), mutta ehkä mies sitten näkee enemmän äitinä kuin naisena, verrattuna aiempaan.. Koska meillä on ainakin jonkin verran vähentynyt seksi vatsan kasvamisen mukana.

Nimiä edelleen pohditaan pojalle (alan oleen jo 100% varma että poika tulee kun ei ole kuin tytöille nimiä valmiina)

Viime aikaisia ehdotuksia:

- Leo

- Urho

- Verneri

Pitää varmaan kohta lainata kirjastosta nimikirja.

Hammaslääkäristäkin täällä on ollut puhetta. Viimeksi kävin yksityisellä, en edes yritä julkiselle puolelle enää. Paitsi nyt pääsisi ilmaiseksi hammashoitajalle. Pitäisi vain muistaa varata aika. (putsaus ja tarkistus)

Näin muuten ensimmäisen synnytysunen viime yönä! Lapsi ei ehtinyt syntyä, kun supistukset loppuivat kuin seinään just kun kätilö sanoi että kohta voi ponnistaa.. Niin en sitten nähny miltä rääpäle näyttää..

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 22+6

Vierailija
14/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olette huomanneet Ylen olympialaskuri on nollilla:) Mun talviloma alkoi!!!!!!!!!!! Heh heh... Takasin tarvii mennä vasta viikon päästä ma.

Lukemassa olen käynyt pinoja, mut en ole jaksanut kirjotella tällä viikolla. Tervetuloa taas uusille osallistujille.

Kaikenlaista on täällä keskusteltu. Pakkaus otetaan ja paperit menee Kelaan töitten kautta, joten varmaan viimeisellä hetkellä ehtivät. Hammaslääkäriin pitäisi täällä päästä ohi jonojen, mut niitä ohitus aikojakaan ei juuri ole... Yksityisellä kävin syyskuun alussa juuri ennen tätä raskautumista. Seksuaalisuudessa en koe tulleen muutoksia. Puretun yhdyntäkiellon jälkeen olemme olleet molemmat innokkaita. Massu on tiellä, joten soveltaen se käy.

Masussa potkitaan päivittäin ja se näkyy ja tuntuu päälle päin. Neuvolaan suunnataan tiistaina. Katsellaan nyt mitä on tapahtunut noissa luvuissa=)

Lytte ja Masukki 21+6

Vierailija
15/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Krisse vinkistä hammaslekurin suhteen. Mietin itsekin että pitäiskö soittaa että särkee nyt ja kovaa jotain hammasta? Mies kyllä oli sitä mieltä että hitto, painu yksityiselle kerrankin! Saas nähdä, pakko kuitenkin johonkin päästä vaikka ei tosiaan särje eikä muutakaan ole. mitä nyt ikenet vuotaa verta kovin herkästi.

Tänään kävin heti aamulla 7.00 labrassa yöpissat antamassa (jalat ristissä =0) ja sit kymmeneltä lääkäriin neuvolaan josta sain heti kättelyssä 2 viikkoa saikkua, eli mun talviloma siirtyy nyt vielä eteenpäin.....sitten takas labraan toisenlaisiin kokeisiin. Nlalääkäri määräs mut sit vielä suppareiden takia ihan " emätin-kokeisiin" , tai miten sen siis sanois, epäilevät kuitenkin streptokokkia!

Muuten oli kaikki ihan ok, sydänääniä kuunneltiin pitkään ja hartaasti, ihanaa, kohdunsuu oli tiukasti kiinni, hyvä niin. Kohdunpohjan mitta oli vaan melkoisen hurja, huh, viikko 20+0 nyt ja mitta oli 21.5, että silleen.

Millaisia mittoja te muut olette saaneet ja mikä oli viikko silloin? Aika hurja tuo mun luku, lääkärikin ihan ihmetteli, mutta sen mielestä kuitenkin kaikki vaikuttais olevan ihan hyvin.

Äitiyspakkauksesta kyselin itse mutta enpä tainnut sitten vastata ite mitään, mutta meinaan kyllä ottaa sen, koska se rahasumma on aika pieni siihen verrattuna ja kun meillä ei ole yhtään mitään vauvalle valmiina, niin siksikin.

t. mariadee 20+0 (puoliväli virallisesti)

Vierailija
16/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan taas pitkästä aikaa reipastua kirjoittelemaan!

Täälläkin masuasukki potkii ja pyörii ahkeraan: tänään on vissii ollu huilipäivä kun ei oo kauheesti myttäilly mutta eilen olikin vatsanahka kovilla pyörimisestä :) Onhan tää vaan niin ihanaa aikaa!! :)

Neuvolassa kävin tiistaina ja oli pikkasen epämiellyttävä kokemus: sainkin oikein saarnan painonnoususta. mulla oli toppikset jalassa ja vaaka näytti +4,4kg edellisestä kerrasta kk sitten... todellisuus varmaan ois ollu +2kg (tätä näyttää kotivaaka) ja mun mielestä vaatteiden painoa vois huomioida... no mut anyway: taidan syödä enemmän herkkuja kun sanon ja nyt pitää alkaa kiinnittämään syömisiin huomiota. Kaikki muuten ok: pissa puhdas, hemppa ja paineet ok nii en kyllä ymmärrä moista vouhkamista... Onhan tässä pakkasissa tullu vähän nihkeesti liikuttua joten voinee johtua siitäkin tää painonnousu! Toivotaan että tasaantuu... ite en jaksa stressata asiasta ja meninkin munkkipossukaffeille miettimään kilojani ;)

Äippäpakkauksen otan mutta vasta 4 viikon päästä neuvolassa täytellään lappuja. Toivon kanssa et saisin uuden pakkauksen: ei oo mitään vanhaakaan vastaan mutta uutuuden viehätys taitaa sokaista!! toivottavasti ois kiva sekin paketti!!!

ihanaa kun pikkuhiljaa kaikki alkaa huomaamaan raskauden ja masu on semmoinen mammamasu!!!!

Töissä jakselen viel hyvin, katotaan sitten kuin pitkään! viimeistään toukokuun alussa jään kesälomalle! välillä tuntuu että siihen on pitkä aika mutta toisaalta taas aika tuntuu lyhyelle!!

Hankintoja ei olla viel kauheesti tehty: vaatteita ostelen aina silloin tällöin. Turvakaukalo haetaan miehen veljeltä varmaan maaliskuussa kun mennää kyläilemään. Vaunuja ollaan kateltu ja oottelen jo sitä odotuslehteä että pääsee lukemaan vaunutestin tuloksia ja vertailemaan menopelejä!!! sängyn osto viel harkinnassa....

Mutta mukavaa viikonloppua ja hyviä vointeja kaikille!!!

Miitsu rv21+6

Vierailija
17/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailemna sulle ja unohdin neuvolakuulumisista tuon sf-mitan eli mulla oli rv21+3 18,5....

Vierailija
18/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo taas jaksanut naputella konetta tällä viikolla, on menny ihan lueskelu puolelle. Mutta täällä ollaan! Lapsivesipunktion tuloksia yhä odotellaan, jospa ne ens viikolla tulis... Minni kyllä potkiskelee kovasti ja toivotaan, että hällä kaikki hyvin.

Massu kasvaa niin että enää on turha haaveillakaan normaalien housujen jalkaan laittamista, vaikka olis kuinka lantiomallia. Kun ei mee nappi kiinni, niin ei mene. Hiki on koko ajan ja valmiiksi notkoselkä on vaan enemmän notkollaan. Mies just eilen totes, että kun sulla on niin pienet jalat(35), niin ethän sä voi pysyä pystyssä jos mahas tosta vielä kasvaa...Saa nähdä kulenko sitten loppuajan laastari nenässä;) Hih, hih! Töissä alkaa jo vähän ahdistaan kun paljon pitäis portaissa ravata. Musta on tullu ihan niin ku pienen pieni veturi, mä vaan puuskutan koko ajan;)) kolme viikkoa olis vielä talvilomaan aikaa, kyllä tää aikaa matelee hitaasti.

Maanantaina olis neuvola ja sillon varmaankin täytellään kelan papruja ja mitataan sf-mitta. Aattelin ottaa rahat, kun on vielä kaikki tavarat esikoisen pakkauksesta jäljellä ja kunnossa. Onhan ne jo tosin melkeen viis vuotta vanhaa kuosia, mutta ei haitta mua. Tulee joka tapauksessa kuitenkin uusia vaatteita osteltua.

Nyt alkaa potkut tuntua jo mahan läpikin. Tosin riippuu kyllä paljon missä asennossa Minni on. Mulla kun on istukka edessä ja ylhäällä, niin potkut tuntuu lähinnä kyljissä ja alapäässä. Valitettavan paljon kaveri viihtyy pää ylöspäin, noi alapääpotkut kun ei tunnu kauheen kivalle, mutta jospa jossain vaiheessä älyäis kääntyä ympäri...

No, jätetään vielä tilaa muillekin! Hyvää viikonloppua kaikille!

Quest ja Minni 22 tasan!!!!!

Vierailija
19/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka odottelee, että saisi lapset nukkumaan... Olin ajatellut, et sit saan keskittyä rauhassa, mut en malta olla kirjoittamatta tässä välissä, kun yksi muksuista istuu äkistämässä pöntöllä, ja kaikki muut odottavat vuoroaan... Tiedän kyllä, et pitäis olla jo sängyissään... Vähän on puhtikin poissa, kun vielä toipuu flunssasta ja äsken suoritetusta pizzan teko urakasta... (ja lapset tietty sit istuis tunnin vuoroin syömässä vuoroin juoksentelemassa ympäritaloa/piirustelemassa/tms).

No, kirjoitan pätkissä, jos ei haittaa...? Nyt käyn taas pesemässä yhdet hampaat... Kyllä pitäis olla 2 vessaa tän kokoselle perheelle. Hei, pöntön tukkijakin vapautti pöntön. Jatkan hiukka myöhemmin...

summersnow

Vierailija
20/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin taas tuolla anoppilassa 3 yötä. Tänään kävin perehdytyksessä mun sijaispaikassa, jossa aloitan hommat 20. päivä eli viikko vielä aikaa lomailla. Tosin ens viikolla pitäisi käydä työkkärissä ilmoittamassa että töitä on saatu ainakin joksikin aikaa. Suunnistaa täytyy myös kirkkoherranvirastoon tekeen avioliiton esteidentutkinta pyyntö (?) ja sitten vielä ampumassa Stockalla lahjalista että voin sitten väsätä kutsut kuun loppuun mennessä. Ollaan meinaan miehen kanssa erossa viikot ainakin 7 viikon ajan. Kyllä siinä masu ehtii kasvaa että katsotaan kuinka ihmeissään se on kun työt oikeasti loppuu.

Jotenkin on tämä raskaus syönyt meikäläisen älykkyyttä. Touhuan kaikkea ihan järjetöntä ja unohdan puolet asioista. Mies tätäkin juttua ihmetteli ja toivoi että jotain palautumista olisi vauvan synnyttyä! Mutta aamuaikainen herätys verottaa meikäläistä sen verran että taidan mennä laittamaan ruoat jääkaappiin ja mennä pehkuihin odottamaan unen tuloa!

Venla82 ja Eppu 20+3