Lue keskustelun säännöt.
**♥KESÄKERTTUSTEN PERJANTAI PÖRINÄT ;))♥
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään täydellisyyttä tavoitellen :)
uudemman kerran huomenta
Nyt pitäis olla rauha talossa. Ei oo pahemmin ollu viime aikoina aikaa eikä voimia keskittyä mihinkään tällaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen, joten nyt istahdan kerrankin ajan kanssa tähän.
Hauska lukea, kun kaikilla on menoa mahassa... Itse kyllä olen yhä hiukan huolissani, kun sairastin sen pitkällisen flunssan (kuten kai moni muukin). Alkupäivinä omasta kenkusta olosta huolimatta vauva liikkui aika paljon ja usein, mut nyt on tuntunu viimenen viikko jotenkin vaisummalta. Liekö en vaan huomaa, kun itse taas olen pystyssä ja touhuilen, vai onko vaavi saanut saman flunssan...? Toisaalta nyt luulis jo mun vasta-aineita kiertävän masuasukinkin veressä. Ehkä kaikki on ihan hyvin ja luulen vaan. Syke oli neuvolassa tädin mielestä ihan ok. Ja eilisiltana miehen mielestä oli vaan entistä vahvempia liikkeitä. Ehkä ite niihin tottuu nopeemmin, eikä niitä pienimpiä enää niin noteeraa?
Oli kiva lukea myös muiden " seksuaalisidentiteettisiä" ajatuksia. Kai se väsymys sitä seksikkyysoloa vähentää myös. Oikeestaan on suututtanut sekin, et mies on monesti niin myöhään kotona/sängyssä, et sit on jo ite ihan sippi ja platonisella tuulella enemmän... Liekö sit tyttö tulossa, kun ei niin hirveitä enää tässä vaiheessa haluta. Silloin kun oli oksentelut ja muut, niin periaatteessa ois haluttanu vaik kaksikin kertaa päivässä... Mut pahoinvointi leikkasi sen ilon silloin. Ja tuntuu miestäkin hiukan vaivaavan ajatus kolmannesta pyörästä, tai ei ehkä vaivaavan, mutta kiinnittävän huomiota. :-) Mut positiivisella mielellä tässä taas ollaan. Kyllä se niin hyvää tekee, kun mies haluaa. Ja nyt kun ei oo mitään kostumisongelmia, niin on helpompi olla suostuvainen, vaikkei niin itteä jaksattaiskaan aina. Jotenkin on kuitenkin herkempi, ja nauttii eri tavalla, vaikkei se seksi ihan niin kiihkeää oliskaan kuin aiemmin. No, en osaa selittää. Mut tärkeetä ja kivaa se edelleen on, ja tekee niin hyvää.
Muuten on ehkä vähän apea ja väsynyt mieli, hempparikin laski alle sadan. Närästyksen takia en oo rautatabuja pahemmin syönyt. Nyt ostin sitä paljonpuhuttua Kräuter-Blut-Saftia apteekista. Ei se mitään kauheen makusta musta ollut, just sellasta appelsiinivoittoista yrttimehua. Suosittelen, jos ei tabletit sovellu. (Tosin pitäis mun niitäkin syödä, kun tossa ei taida päiväannos olla kuin 15mg rautaa, Obsidanissa ois 100mg/tabu). Harmi juttu sekin, ettei oikein mehut eikä vesi maistu, vaan ois kiva juoda vaan maitoa. Ei kauheen hyvä ton raudan imeytymiselle. Oon nyt sitten yrittäny pitää muutaman tunnin tauon ennen ja jälkeen Blut-Saftin. Kai täs pitää välillä niitä tablettejakin ottaa närästyksestä huolimatta, nla-tätikin sanoi...
Pakkauksesta... ootan varmaan maaliskuun alkuun, ja jos uusi on kiva, lykkään huhtikuulle hakemista, mut jos vanhempi on sopivamman oloinen, niin sit lykkään äkkkiä postiin hakemuksen ja toivon vielä saavani sen vanhan. Jos kaikki muut tekee saman, voi olla, et saadaan niitä vanhoja vielä huhtikuussakin... :-) Tietty ois järkevämpi laittaa asiat hoituun nyt, kun se äitiyspäivärahapäätöskin viivästyy sit samalla, kun viivyttelee ton pakkauksen takia. Mullakin on vähän epävarmaa, saanko viime vuoden tulojen mukaan vai putoanko peruspäivärahalle... Niin ois kiva tietää... ja tarvittaessa aloittaa vastaväitteet ja taistelu oikeuksistaan... :-)
Noniin, tuli romaani. Mut näin myöhään ei varmaan enää moni tule pinoja lukemaan, joten en aio potea huonoa omaa tuntoa.
Hyvää yötä!
Summersnow rv22