Vierailija

Kysymys otsikossa :)

• ylös 3
  • alas 1

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Norjalainen. Voi luoja mikä peto! Ja varustelu parasta A-luokkaa. Paskaa sisältä.

Vierailija

Tunisialainen! Tuntui vilpittömästi haluavan minun nauttivan täysillä. Joidenkin kanssa on tuntunut, että jotkut jutut tehdään sängyssä vaan sen takia että "kuuluu" ja nopeasti vain alta pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puoliksi intialainen. 

Siinä mentiin kamasutra monesti kannesta kanteen :D 

Mulla sama :D Ainoa vaan, että kaveri oli ranskalainen. Oli perehtynyt Aasian kulttuureihin.

Vierailija

Espanjalainen, tumma ja tulinen. Sellainen sopivan dominoiva mutta samalla hellä. Sai kyllä aina rajut kyydit, ei nää suomalaiset vätykset pärjää hänen kaltaiselleen siitosorille.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Etelä-amerikkalainen, tarkkaan en tiedä. Upea shemale, parempi kuin kukaan nainen on ollut

Vierailija

Vaikee sanoo kun ei puhuttu samaa kieltä ja oli eri näköinen kuin muut maan naiset mutta aasialainen. Oli nöyrä.

Vierailija

Tunisialainen mullakin, kuten joku on omansa edelläkin maininnut. Huomioi minut eri lailla kuin muun maalaiset miehet. Tuntui välittävän minun nautinnostani enemmän kuin omastaan. 

Ikävin seksikokemus oli taas virolaisen kanssa teininä. Kaverin taidot olivat luokkaa sisään ja ulos niin lujaa kun pystyy :D Olisi kyllä kiva tietää jos kaveri on vieläkin sellainen kani. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.