Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikakaveri poisti kaikki muut pojat facebookista paitsi sukulaiseni?

Vierailija

Tein tästä demiin jo aloituksen mutta se on kadonnut. Eli olen 16v, poikaystävä 18v. Hän luki yhden keskustelun selkäni takaa kun olin kirjoittanut lehdessä olleen kaksimielisen vitsin yhdelle miespuoliselle kaverille. Hän vaati saada tietää sala-sanani ja poisti kaikki muut pojat sieltä, eli jäi serkkuni, veljeni ja setäni.

Se oli vain vitsi, ei kai ole niin vakavaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Sulla on oikeus yksityisyyteen, sekä oikeus valita kaverisi!

Salasanoja yms sinun ei tarvise antaa kenellekkään. 

Vierailija

Jos se sinun mielestäsi ei ole vakavaa niin ei se sitten ole. Itsehän sinä päätät, miten annat itseäsi kohdella. Jos tuo ei tunnu miltään niin sitten se on ok.

Minä ja aika moni muu pistäisi tuollaisen mustasukkaisen mielipuolen mäkeen.

Vierailija

Se vitsi oli:

Kaksi naista oli perjantai-iltana viihteellä. Kotimatkalla heille tuli vessahätä, ja koska ravintolat oli jo suljettu, he päättivät käydä hautausmaalla.
Toinen kadotti hautausmaalle alushousunsa. Toinen taas ei löytänyt mitään muuta, mihin pyyhkiä, kuin eräässä kukka-asetelmassa olevan nauhan.
Aamulla toisen naisen mies soitti toisen miehelle:
-Ei ole tainneet nuo meidän naiset olla ihan kiltisti kun vaimo tuli kotiin ilman alushousuja.
-No eihän tuo vielä mitään. Minun vaimon alushousuista löytyi pieni kortti, jossa luki: Lämpimästi muistaen Helsingin mieskuoro.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat