Poikaystävä osti minulle suomileijona-korun, en kehtaa käyttää

Vierailija

Kun tuolla korulla nyt on se maine mikä on... Ajattelin sanoa että se hukkui. Vai? =(

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä maine sillä sitten on? Oli mikä oli, ei ole pakko käyttää.

Etkö oikeasti tiedä? Sehän riippuu kaikkien "Isäm maan puollustajien", kiitostyyppien, persujen ja natsien kaulassa.

Vierailija

Maine? Eihän sitä pakko ole käyttää, mutta Suomen vaakunassa esiintyvällä heraldisella taruolennolla ei pitäisi olla mitään mainetta sivistyneiden ihmisten keskuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti tiedä? Sehän riippuu kaikkien "Isäm maan puollustajien", kiitostyyppien, persujen ja natsien kaulassa.

Mitä sitten? Roikkuu se monen mainittuihin ryhmiin kuulumattomankin kaulassa. Mm. omassani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulet ylipainoiseksi

Vierailija

Isänmaallisena ihmisenä olen surullinen ja kiukkuinen, kun nuo onnettomat pösilöt tärväsivät arvokkaan vaakunasymbolimme maineen. Nyt ne ovat viemässä vielä sotaveteraanienkin muiston vetämään omia hakaristivankkureitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyy myös valtiolipussa, jääkiekkomaajoukkueen pelipaidassa jne. Eli mihin pyrit? Jotenkin huvittavaa, että jonkun snobin idiootin luoma mielikuva merkkaa noin paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Isänmaallisena ihmisenä olen surullinen ja kiukkuinen, kun nuo onnettomat pösilöt tärväsivät arvokkaan vaakunasymbolimme maineen. Nyt ne ovat viemässä vielä sotaveteraanienkin muiston vetämään omia hakaristivankkureitaan.

Leijonan maine on tärvätty vain jos se annetaan tärvätä ja luovutetaan idioottien käyttöön.

Vierailija

Sinuna miettisin vakavasti poikaystävän vaihtoa. Tilalle sellainen, jolla on parempi maku ja ymmärrys millaisia koruja/lahjoja nainen haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suvakit ovat kiukkusia ja riidanhaluisia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvakit ovat kiukkusia ja riidanhaluisia

Miksi alapeukku

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat